• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alle werkzaamheden kunnen doen

DeletedUser

Ik heb ook even een built gemaakt op de beta ;) Veel aangepast etc.

Deze built is goed voor mensen die niet alle kledij hebben (Wel het belangrijkste) en toch alle quests willen afsluiten

Je kan dus alle baantjes behalve 2 echt helemaal niet. Deze heb je dan ook (bijna) nooit (Weet niet percies) nodig voor quests ;) Als je der 1 kan verzinnen heb ik niet goed gezocht
1 kan je miss met gentlemans diner.

Calculator
Klik

Inventaris
Klik

Vaardigheden
Klik

Ik zal mijn god niet weten hoe ik dit anders moest doen

Mvg,
Jelmer
 

DeletedUser

Het is toch zo dat als je 70 attribuutpunten op bv. Charisma hebt, de bijbehorende vaardigheidspunten dan ook min. 70 moeten zijn. Het lijkt me dus dat deze schema's dan niet kloppen, want die staan op 70 charisma maar sommige bijbehorende vaardigheidspunten op 0...
 

DeletedUser5512

Het is toch zo dat als je 70 attribuutpunten op bv. Charisma hebt, de bijbehorende vaardigheidspunten dan ook min. 70 moeten zijn. Het lijkt me dus dat deze schema's dan niet kloppen, want die staan op 70 charisma maar sommige bijbehorende vaardigheidspunten op 0...

ik neem aan dat hij gewoon bedoelt hoeveel punten hij erop heeft gezet. Staat er dan 19 stamina dan heeft hij 19 vaardigheidspunten op stamina staan, daarnaast staat nog 30 kracht, dan heeft hij nog 30 punten op kracht wat dus totaal 49 punten op stamina maakt :)
 
Zo is het inderdaad. De aantallen die bij de vaardigheidspunten staan zijn dus puur de vaardigheidspunten op die vaardigheid.
 

DeletedUser4007

inclusief de attribuut punten;)

de 139 imago is dus 77 attribuut en 62 vaardigheidspunten
 

DeletedUser4007

denk dat het onduidelijk wordt omdat sergej zijn post niet klopt ;)

want die staan op 70 charisma maar sommige bijbehorende vaardigheidspunten op 0...

die staan niet op 0 maar allemaal op 77 of hoger :cool:
 
In onderstaand schema niet, denk dat hij zulke schema's bedoelt.

Zal die van mij ook maar even posten, zijn ondertussen al genoeg mensen die hem weten ;)

kracht 3
beweeglijkheid 4
handigheid 70
charisma 74

totaal: 151

bouwen 39
slagkracht 18
weerstand 0
stamina 47
levenspunten 0
paardrijden 0
reflex 0
uitwijken 0
verschuilen 105
zwemmen 20
mikken 0
schieten 82
vallen opzetten 0
handvaardigheid 0
repararen 13
leiderschap 17
tactiek 4
handel drijven 0
met dieren omgaan 0
imago 40

totaal 385
 
Ik heb ook even een built gemaakt op de beta ;) Veel aangepast etc.

Deze built is goed voor mensen die niet alle kledij hebben (Wel het belangrijkste) en toch alle quests willen afsluiten

Je kan dus alle baantjes behalve 2 echt helemaal niet. Deze heb je dan ook (bijna) nooit (Weet niet percies) nodig voor quests ;) Als je der 1 kan verzinnen heb ik niet goed gezocht
1 kan je miss met gentlemans diner.

Calculator
Klik

Inventaris
Klik

Vaardigheden
Klik

Ik zal mijn god niet weten hoe ik dit anders moest doen

Mvg,
Jelmer

bij de calculator staan er veel arbeiden die je niet kunt. Kun je die allemaal op 2 na met die kleding van je? Welke 2 kun je precies niet? Dan is dit denk ik handiger voor mij.
 

DeletedUser

Als je met die inv je punten anders indeelt moet je alle jobjes kunne met taart en als je nog wat collecterspul erbij zoekt en nog 9VP kan je ook alle jobjes zonder taart
 
Ik heb ook even een built gemaakt op de beta ;) Veel aangepast etc.

Deze built is goed voor mensen die niet alle kledij hebben (Wel het belangrijkste) en toch alle quests willen afsluiten

Je kan dus alle baantjes behalve 2 echt helemaal niet. Deze heb je dan ook (bijna) nooit (Weet niet percies) nodig voor quests ;) Als je der 1 kan verzinnen heb ik niet goed gezocht
1 kan je miss met gentlemans diner.

Calculator
Klik

Inventaris
Klik

Vaardigheden
Klik

Ik zal mijn god niet weten hoe ik dit anders moest doen

Mvg,
Jelmer

ty dan zal ik deze verdeling aanhouden.
 
Ik heb het gedaan , alleen heb 12 attri's minder dan jij, maar wel 9 VP over. Ik kan dus nog niet alles, heb ook natuurlijk niet precies dezelfde kleding. Bedankt jelmer!
 

DeletedUser

@Hyt ; Ik krijg idd nog wat collectors items ;) En alles wat ik er nu bij krijg gaat op bouwen

@Markie ; Nee

Zodra ik die collectors items heb zal ik kijken wat ik kan aanpassen
 
Hoe publiceer je ook al weer je vaardigheden via tw-db.info? Kan het zo gauw niet vinden..

Gebruikte attribuutpunten:150
Gebruikte vaardigheidspunten:404

Laten we zeggen dat ik het schema wat in dit topic meerdere keren naar voren is gekomen, gebruikt heb.
Daarna moest ik alleen nog een paar kleine aanpassingen maken om ervoor te zorgen dat ik ook Missiehuis bouwen kon doen.
Ik miste ten opzichte van dat schema 1 attribuutpunt, maar ik heb wel meer vaardigheidspunten dus kon het makkelijk compenseren..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan