• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alle werkzaamheden kunnen doen

DeletedUser

Ik zie heel veel schemas, maar wat is nou eigenlijk het schema waardoor je ze ook echt allemaal kunt doen?
 

DeletedUser4007

Ik zie heel veel schemas, maar wat is nou eigenlijk het schema waardoor je ze ook echt allemaal kunt doen?

ligt aan de items die je hebt

ik neem aan dat de geposte antwoorden ook alle goede items hebben.
met een kleine inventaris kom je er dus niet ;)
 

DeletedUser

Zal die van mij ook maar even posten, zijn ondertussen al genoeg mensen die hem weten ;)

kracht 3
beweeglijkheid 4
handigheid 70
charisma 74

totaal: 151

bouwen 39
slagkracht 18
weerstand 0
stamina 47
levenspunten 0
paardrijden 0
reflex 0
uitwijken 0
verschuilen 105
zwemmen 20
mikken 0
schieten 82
vallen opzetten 0
handvaardigheid 0
repararen 13
leiderschap 17
tactiek 4
handel drijven 0
met dieren omgaan 0
imago 40

totaal 385


Ik heb zelf alle kleding meegerekend behalve alle edele wapens, edele broeken en edele riemen met uitzondering van al swearengens adelaarsriem en sacajawea's indianenbroek.
Van de exclusieve set heb ik alleen de hoed, de halsband, de kledij, de schoenen en de linkerhand meegerekend.

Als ik geen fouten heb gemaakt kan je dan alle arbeiden zonder taart of diner :)
 

DeletedUser11818

Zal die van mij ook maar even posten, zijn ondertussen al genoeg mensen die hem weten ;)

kracht 3
beweeglijkheid 4
handigheid 70
charisma 74

totaal: 151

bouwen 39
slagkracht 18
weerstand 0
stamina 47
levenspunten 0
paardrijden 0
reflex 0
uitwijken 0
verschuilen 105
zwemmen 20
mikken 0
schieten 82
vallen opzetten 0
handvaardigheid 0
repararen 13
leiderschap 17
tactiek 4
handel drijven 0
met dieren omgaan 0
imago 40

totaal 385


Ik heb zelf alle kleding meegerekend behalve alle edele wapens, edele broeken en edele riemen met uitzondering van al swearengens adelaarsriem en sacajawea's indianenbroek.
Van de exclusieve set heb ik alleen de hoed, de halsband, de kledij, de schoenen en de linkerhand meegerekend.

Als ik geen fouten heb gemaakt kan je dan alle arbeiden zonder taart of diner :)

Vraag:

Jouw Berekening BV: Bouwen

Ik zie daar staan 39. Is dit al inclusief atribuut punt of komt dit er nog overheen. Als je deze vraag kan beantwoorden, zeer bedankt.
 

DeletedUser

Vraag:

Jouw Berekening BV: Bouwen

Ik zie daar staan 39. Is dit al inclusief atribuut punt of komt dit er nog overheen. Als je deze vraag kan beantwoorden, zeer bedankt.

Zoals leones zegt is het 39 bouwen en 3 kracht dus totaal 42 bouwen ;)
 

DeletedUser9872

Zal die van mij ook maar even posten, zijn ondertussen al genoeg mensen die hem weten ;)

kracht 3
beweeglijkheid 4
handigheid 70
charisma 74

totaal: 151

bouwen 39
slagkracht 18
weerstand 0
stamina 47
levenspunten 0
paardrijden 0
reflex 0
uitwijken 0
verschuilen 105
zwemmen 20
mikken 0
schieten 82
vallen opzetten 0
handvaardigheid 0
repararen 13
leiderschap 17
tactiek 4
handel drijven 0
met dieren omgaan 0
imago 40

totaal 385


Ik heb zelf alle kleding meegerekend behalve alle edele wapens, edele broeken en edele riemen met uitzondering van al swearengens adelaarsriem en sacajawea's indianenbroek.
Van de exclusieve set heb ik alleen de hoed, de halsband, de kledij, de schoenen en de linkerhand meegerekend.

Als ik geen fouten heb gemaakt kan je dan alle arbeiden zonder taart of diner :)

ik heb 401 vaardighiedpsunten maar maar 143 attributen, red ik het dan ook ?
 

DeletedUser

ik heb 401 vaardighiedpsunten maar maar 143 attributen, red ik het dan ook ?

Ja dan is het ook mogelijk mits je alle simpele collectorsitems, AS riem en scajewas broek hebt. In dat geval gebruik je 143 ap en 397 vp. Als je iets mist kan het misschien nog net. Als je me op w5 wil helpen met collectors items (heen en terug verkopen via markt), wil ik je wel vertellen hoe:)
 

DeletedUser4007

je kan een beetje schipperen
als je 1 kracht minder doet
moet je bij de 6 vaardigheden er 1 bijtellen
zo kan je de kracht op 0 zetten en de vaardigheden verhogen
dan kom je op 400 vaardigheidspunten
 

DeletedUser

Wel interessant om te weten: om alle werkzaamheden te kunnen doen heeft een attribuut de waarde van ongeveer 3 VP. Dus om alle jobs te kunnen doen met simpele collectorsitems, gg AS riem en scajewas broek moet 3xAP+VP tenminste 826 zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

je kan een beetje schipperen
als je 1 kracht minder doet
moet je bij de 6 vaardigheden er 1 bijtellen
zo kan je de kracht op 0 zetten en de vaardigheden verhogen
dan kom je op 400 vaardigheidspunten

Dit klopt dus totaal niet ;)

Ten eerst heb je maar 5 vaardigheden per attribuut.
Ten tweede is het zoals hytres zegt ongeveer 1:3.
Als ik namelijk 1 kracht weghaal en 1 bouwen, 1 slagkracht en 1 stamina kan ik nog steeds alle arbeiden ;)

Ik zeg niet dat dit altijd klopt want het gaat namelijk mis als je teveel van 1 vaardigheid weg wil halen ;)
 

DeletedUser9872

Ja dan is het ook mogelijk mits je alle simpele collectorsitems, AS riem en scajewas broek hebt. In dat geval gebruik je 143 ap en 397 vp. Als je iets mist kan het misschien nog net.

moet je ook GG hebben ?
 

DeletedUser4007

misschien even testen via tw-db
dan weet je hoe dicht je in de buurt zit
en welk item je misschien nog nodig hebt;)
 
Bovenaan