• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alle werkzaamheden kunnen doen

DeletedUser

Hoe publiceer je ook al weer je vaardigheden via tw-db.info? Kan het zo gauw niet vinden..

Gebruikte attribuutpunten:150
Gebruikte vaardigheidspunten:404

Laten we zeggen dat ik het schema wat in dit topic meerdere keren naar voren is gekomen, gebruikt heb.
Daarna moest ik alleen nog een paar kleine aanpassingen maken om ervoor te zorgen dat ik ook Missiehuis bouwen kon doen.
Ik miste ten opzichte van dat schema 1 attribuutpunt, maar ik heb wel meer vaardigheidspunten dus kon het makkelijk compenseren..

tw-db --> tools --> vaardigheden --> zie de info daar ;)
 

DeletedUser4007

misschien ook gelijk je inventaris lijst erbij doen

kan iedereen gelijk zien wat ze missen voor die goede instelling ;)
 

DeletedUser1448

Hoe publiceer je ook al weer je vaardigheden via tw-db.info? Kan het zo gauw niet vinden..

Gebruikte attribuutpunten:150
Gebruikte vaardigheidspunten:404

Laten we zeggen dat ik het schema wat in dit topic meerdere keren naar voren is gekomen, gebruikt heb.
Daarna moest ik alleen nog een paar kleine aanpassingen maken om ervoor te zorgen dat ik ook Missiehuis bouwen kon doen.
Ik miste ten opzichte van dat schema 1 attribuutpunt, maar ik heb wel meer vaardigheidspunten dus kon het makkelijk compenseren..

Deze link in je bladwijzers zetten en er dan op klikken. Je hebt dan verschillende mogelijkheden :)

Code:
javascript:wman.open('twdbi%20nominimize%20noreload').addTab('Wacht%20a.u.b.');%20jQuery.getScript(%20'http://tw-db.info/cache/js/sDoImport_nl.js?939');%20void(0)
 
Ik snap er niks van, ik kan het echt niet vinden op tw-db.info hoor..
Bij 'vaardigheden' krijg je alleen een tool om te kijken welke kleding op welke vaardigheid het beste is..

Ik heb via nl.weststats.com (ja, dat was vroeger dé site voor zulke dingen) maar even mijn stats geïmporteerd..

http://nl.weststats.com/Skillset/26966290a64df2e148ecdcd0799013d4/
Daar zie je hoe ze nu staan. Voor mijn inventaris: ik heb ALLE kleding, uitgezonderd het lijstje dat onderaan mijn profiel staat (vooral karakterklasse gebonden dingen en genaamde broeken/riemen).
 

DeletedUser2665

Ik snap er niks van, ik kan het echt niet vinden op tw-db.info hoor..

In het menu aan de linker kant Tools - Import. Link plakken in je adresbalk gevolgd door ENTER. Dan de link van je inventaris kopiëren en plakken op het forum.

PS: Dit is even uit het hoofd geschreven.
 

DeletedUser4007

javascript:wman.open('twdbi nominimize noreload').addTab('Wacht a.u.b.'); jQuery.getScript( 'http://tw-db.info/cache/js/sDoImport_nl.js?975'); void(0)

is delink

maar let op javacript: moet je er zelf voortypen
dat kopieert hij niet mee;)
 
Okee, gevonden. Maar ik zie niet echt de meerwaarde van het kopieren van mijn gehele inventaris naar het forum. Houd gewoon aan dat ik alle setjes compleet heb, en veel genaamde broeken en riemen heb. Degene die ik NIET heb staan onderin mijn profiel.

Verder heb ik gewoon de verdeling aangehouden die eerder is genoemd (weet de speler ff niet uit mijn hoofd) en heb ik daarvan nog wat punten van verschuilen overgezet naar bouwen, zodat ik missiehuis ook kon.
 

DeletedUser

ALs je inlogt op tw-db kan je berekenen wat je beste kleding is voor arbeiden, fg's, duels enz. :D
 
Weet ik. Maar dat kan met TW Pro ook ;)

Als ik Gentleman set + Gouden set aantrek, kan ik al op een stuk of 10 na alle arbeiden :p
 

DeletedUser

Weet ik. Maar dat kan met TW Pro ook ;)

Als ik Gentleman set + Gouden set aantrek, kan ik al op een stuk of 10 na alle arbeiden :p

tw-db.info heeft nog iets leukere opties voor fortgevechten en duels, maar ja als je dat niet doet is tw-pro net zo handig ;)
 

DeletedUser

Ik vind het gewoon makkelijk om te kijken wat ik allemaal kan/heb. Ik heb geen tw-pro, dus weet niet wat die allemaal kan, maar op tw-db kan je heel veel meer doen
 

DeletedUser12706

The "best" is a Male Adventurer at level 89 with 2sp left over (choosing decision 1 or 3 on the adventurer quest line)
Code:


Attribute Points:
Strength: 0
Mobility: 0
Dexterity: 32
Charisma: 61
Total: 93 (89 + 4 from quests)

Skill Points:
Stamina: 105
Hiding: 78
Swimming: 37
Shooting: 82
Tactics: 4
Extra: 2
Total: 308 (88*3 + 44 from quests)


werk deze samenstelling nu ook nog ? en natuurlijk nog de beste kleding
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12590

Ja en nee. Voor de arbeiden van voor de update wel, van de arbeiden na de update echter niet.
 

DeletedUser

Ik kan er 1 geven, voor 3 heb je wel taart nodig en voor 4 gentleman dinner.
 
Ik kan alle arbeiden, maar heb dan ook alle setjes compleet, Gouden geweer, en verder alle 'normale' kleding. Alleen een paar genaamde broeken en riemen heb ik niet.

Als je zo'n inventaris hebt, ben je al een heel eind. Daarna moet je nog ff je vaardigheidspunten verdelen. Ik heb 150 attribuutpunten en 398 vaardigheidspunten nodig om alle arbeiden te kunnen.

Voor de verdeling zou ik gewoon ff wat fora afstruinen, dat heb ik ook gedaan. Daarna kun je met tw-db.info een beetje puzzelen om de precieze indeling te maken en je punten zo efficient mogelijk in te zetten.
 

DeletedUser12706

iedereen heel erg bedankt, ik ga ff alle setjes compleet maken en dan geld sparen en, dan ga ik wel ff reskillen naar alle arbeiden kunnen doen
 

DeletedUser

als je level 120 bent is het redelijk te doen
Je moet alleen aan HEEEEEEEL veel geld zien te komen voor danseressen/gentleman riem, indianenriem, 3de sleutel (kopen/omskillen)

Maar als dat is gelukt is het een eitje. Valt hartstikke mee dus :D
 
Bovenaan