• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alle werkzaamheden kunnen doen

DeletedUser

Nice!

Ik heb 7 vp over...

Hoe heb jij je verdeling staan?

PM me anders ff in W2 (of een wereld waar jij speelt)

ja die verdeling is strikt geheim, tenzij hytres hem wil vertellen, maar als ik van die 30 vrije punten nog verdeel over imago en paardrijde kan ik alle arbeiden zonder al swearengens (die heb ik niet)
 
azerder, niet zo boos doen hè?

Ik heb zelf OOK een lange tijd alles zelf zitten uitzoeken en puzzelen!
Daarom kan ik nu ook alle arbeiden, en met 7 vp over.

Ik ben gewoon benieuwd hoe een andere puzzelaar het heeft staan. En zeker als jij ook zelf geen moeite doet, waarom heb je dan wel het recht om mij zo af te blaffen? :blink:
 

DeletedUser

azerder, niet zo boos doen hè?

Ik heb zelf OOK een lange tijd alles zelf zitten uitzoeken en puzzelen!
Daarom kan ik nu ook alle arbeiden, en met 7 vp over.

Ik ben gewoon benieuwd hoe een andere puzzelaar het heeft staan. En zeker als jij ook zelf geen moeite doet, waarom heb je dan wel het recht om mij zo af te blaffen? :blink:

Je moet in ieder geval bij hytres wezen die is het brein erachter :p
 

DeletedUser13909

Al die moeite om alle arbeiden te kunnen doen. Ga werken, stelletje armoedzaaiers! :blink:
 

DeletedUser

En ik ben klaar, ik kan alle arbeiden nu, en ik heb nog veel punten over die niet nodig zijn:

 

DeletedUser15026

Zou iemand dan nog willen vertellen hoe je alles moet neerzetten om 30 vp over te houden en toch alle arbeiden kunnen? :)
 

DeletedUser

Zou iemand dan nog willen vertellen hoe je alles moet neerzetten om 30 vp over te houden en toch alle arbeiden kunnen? :)

Staat op het forum hier... en je kunt meer dan 30 overhouden, ikzelf houd er volgens mij zelfs 60 over... Ik denk zelfs meer ... Wel richting de 80 denk ik, maar dan moet je wel een kameel hebben.
 
Staat op het forum hier... en je kunt meer dan 30 overhouden, ikzelf houd er volgens mij zelfs 60 over... Ik denk zelfs meer ... Wel richting de 80 denk ik, maar dan moet je wel een kameel hebben.

Even voor alle zekerheid dat ik dit nog maar even vraag: ik neem aan dat dit ook op een gewone wereld is en niet op een premiumwereld? En, als het wel op een premiumwereld is, dan zonder extra gekochte punten? :)


En voor degene die wat zei over ongelezen berichten: als je een job doet kan je ook zien wat je ervoor krijgt als je er met de muis overheen gaat. Als je je bericht niet aanklikt en opent, blijft die als ongelezen staan en dan gaat het heel snel richting de 285 ongelezen berichten. ;) Het gaat hier om de rapportjes hè, niet om telegrammen. :p
 

DeletedUser

Even voor alle zekerheid dat ik dit nog maar even vraag: ik neem aan dat dit ook op een gewone wereld is en niet op een premiumwereld? En, als het wel op een premiumwereld is, dan zonder extra gekochte punten? :)


En voor degene die wat zei over ongelezen berichten: als je een job doet kan je ook zien wat je ervoor krijgt als je er met de muis overheen gaat. Als je je bericht niet aanklikt en opent, blijft die als ongelezen staan en dan gaat het heel snel richting de 285 ongelezen berichten. ;) Het gaat hier om de rapportjes hè, niet om telegrammen. :p

het is op w6 zonder extra munten, wel met hele exclusieve set :p

@2e allinea: ja kweet het :p maar is nog altijd onhandig , al die rapportjes die 'nieuw' aanduiden xD
 

DeletedUser

het is op w6 zonder extra munten, wel met hele exclusieve set :p

@2e allinea: ja kweet het :p maar is nog altijd onhandig , al die rapportjes die 'nieuw' aanduiden xD

Ja het is zonder premium gedaan allemaal :p En al die rapportjes die niet geopend zijn, dat zijn allemaal dingen van de markt, die lees ik nooit :p Ik weet wel wat ik koop, daar hoef ik geen rapportje voor te lezen:D
 

DeletedUser

het is op w6 zonder extra munten, wel met hele exclusieve set :p

@2e allinea: ja kweet het :p maar is nog altijd onhandig , al die rapportjes die 'nieuw' aanduiden xD

Welke delen van die exclusieve set heb je echt nodig om alles te kunnen? Ik bedoel, sommige delen van die set zijn misschien wel de beste kledij voor een job, maar op die job heb je al sowieso veel punten, dus dan maakt het niet uit. Mijn vraag is dus welke delen je goed kan gebruiken bij jobs die moeilijk te doen zijn.
 
Bovenaan