• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alle werkzaamheden kunnen doen

DeletedUser

Welke delen van die exclusieve set heb je echt nodig om alles te kunnen? Ik bedoel, sommige delen van die set zijn misschien wel de beste kledij voor een job, maar op die job heb je al sowieso veel punten, dus dan maakt het niet uit. Mijn vraag is dus welke delen je goed kan gebruiken bij jobs die moeilijk te doen zijn.

Kameeel + exclusieve revolver, ik kan het in principe zo neerzetten dat ik 88 punten overhoud die niet nodig zijn om alle arbeiden te kunnen.
 

DeletedUser

Er zijne r al genoeg die die hebben, vooral op briscoe en arizona. Als we kunnen migreren heb ik de mijne ook :D
 

DeletedUser

Macgrat heeft er ok een op w7.

Markie-b kan nu alle jobs met nog 93 vp over :p
 

DeletedUser

Macgrat heeft er ok een op w7.

Markie-b kan nu alle jobs met nog 93 vp over :p

Ja bedankt :p altijd baas boven baas ;)
gremlin heeft trouwens op w9 ook de kameel hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15026

Staat op het forum hier... en je kunt meer dan 30 overhouden, ikzelf houd er volgens mij zelfs 60 over... Ik denk zelfs meer ... Wel richting de 80 denk ik, maar dan moet je wel een kameel hebben.

Ik heb heel veel door gespit maar ik kan het niet vinden, sorry. Zou je het hier neer willen zetten? En hoeveel attributen en vaardigheden heb je minimaal nodig ? Want ik heb niet alle opdrachten afgesloten, ik heb wel de gentleman riem maar niet de hele exclusieve set compleet.
 
Kan het zijn dat de arbeid Missiehuis bouwen opeens meer arbeidspunten vereist? Ik kon een hele tijd alle arbeiden, maar nu zag ik ineens dat ik 30 punten tekort kom op die arbeid.

En dat zonder dat ik aan mijn vaardigheden heb gesleuteld of spullen verkocht heb....
 
Die arbeid is volgens mij niet veranderd. Had je een calculator gebruikt om te kijken of je de arbeid kon, of kon je deze ook echt?
 
Nee ik kon alles volgens de calculator van tw-db.info, EN ingame klopte dat precies..

Heel vreemd..

Maarja, ik had nog 20 punten over, dus ik zal wat extra op Bouwen zetten en dan kan ik weer alles. Gaat alleen wel ten koste van mijn Imago helaas..
 
Kijk! 10 punten voor hytres!

Ik had maar 1 zangboek, en die heb ik gebruikt voor een van de nieuwe quests.
Vandaar dat ik nu de pelgrimvader set niet meer compleet heb. Dat zal het zijn.

En het viel me niet op, omdat de calculator nu hele andere kleding aangeeft dan die set, omdat je pas met alle zes de delen van de set het gewenste resultaat hebt voor die arbeid.

Super bedankt, ik ga gauw weer ff een zangboek halen :)
 

DeletedUser

hehe, heb een excel bestand gevonden waarmee je 'vrij' snel een build voor jezelf kan zoeken :).

Het enigste wat je nog moet doen: ingeven hoeveel arbeidspunten je door kledij krijgt, en je vaardigheidspunten en attribuutpunten verdelen, maar je kan simpel blijven testen en kijken tot je alles kan! :)

Weet iemand hoe je zo'n excel bestand online kan zetten?
 
Bovenaan