• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Grote Bidden Topic

DeletedUser13980

Een vriend van mij heeft het 2 jaar lang onderzocht en na het bidden vond hij altijd meer producten dan zonder bidden :)
 

DeletedUser

Zit me iets af te vragen: Kan het niet zijn dat je de hele bedevaartgang(st)er set moet dragen en voor de rest niks :hmf:
Je draagt geen broek, dat is een beetje raar, maar de rest klinkt mij logisch :D

Het is zeker al geprobeerd??:rolleyes:
 

DeletedUser

Zit me iets af te vragen: Kan het niet zijn dat je de hele bedevaartgang(st)er set moet dragen en voor de rest niks :hmf:
Je draagt geen broek, dat is een beetje raar, maar de rest klinkt mij logisch :D

Het is zeker al geprobeerd??:rolleyes:

De slaapset geeft +1 bidden...
 

Deleted User - 308552

Eigenlijk moet iedereen dan 2x 2 uur dezelfde arbeid doen, de eerste keer gewoon, de tweede keer met bidden, daarna kijken naar de statistieken... :o
 
2u is niet echt een tijdsduur waar je conclusies uit kunt trekken. Maak er dan 200u van ofzo, klinkt al wat beter.
 

Deleted User - 308552

Maareh... Ik denk niet dat er veel mensen zijn die 200 uur op willen offeren, 4 uur kan dan nog ;)
 

DeletedUser4007

snap niet dat jullie je eigen er druk om maken

want het is niet uit te rekenen
alleen de ontwerpers weten dat
maar daar heb je een ja of nee voor nodig
en zelfs met een ja is het niet uit te rekenen vanwege de % van elke arbeid en items.

fijne wild-goose chase zou ik zeggen :cool:
 

DeletedUser

Bidden moet wel van nut zijn anders zou er niet bij de kerk staan +3 bidden (verschilt per kerk)
 

DeletedUser13909

Op Arizona gaan de kerken langzamerhand richting de level 100. De Desparado's zijn momenteel het verst met hun level 88. Op dat level geeft bidden een bonus van +9, dat moet toch iets doen?

Anyway, ben nu aan het bidden met (en deel van) de feestdagenset (15% slagingskans). Een kijken of ik nog wat leuks uit die stalen kistjes peuter.
 

DeletedUser12632

Ik zou 't wel gaaf vinden als 't niets doet.. Onder 't mum van "Godsdienst is een totale verspillen van energie & alleen goed om ergens op te hopen maar betreft verder geen nut".
 

DeletedUser

Het bidden werkt denk ik ongeveer zo. Elke keer dat je bid krijg je een aantal punten bidden erbij. die punten zorgen voor extra vindkansen van producten en voorwerpen. Je krijgt het aantal % niet te zien, maar het helpt wel.
net zoals met het uitbouwen van een stad, daarbij krijg je als je voor het bouwen bid meer kans op hoogwaardige spullen.
ps. Je gaat niet vanaf het begin zoveel verschil merken en of je het nu gelooft of het onzin vind. Je denkt er maar van wat je wil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

Het bidden werkt denk ik ongeveer zo. Elke keer dat je bid krijg je een aantal punten bidden erbij. die punten zorgen voor extra vindkansen van producten en voorwerpen. Je krijgt het aantal % niet te zien, maar het helpt wel.
net zoals met het uitbouwen van een stad, daarbij krijg je als je voor het bouwen bid meer kans op hoogwaardige spullen.

ja en das grote bullshit XD
 

Deleted User - 308552

Mmm... Het effect van bidden is niet bewezen en we kunnen de code niet inzien... En er zijn volgens mij veel mensen die het getest hebben, dus het heeft geen aantoonbaar effect.
 
Bovenaan