• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belachelijk veel gevechten

DeletedUser8307

ik ben zelf voor fortgevechten in de avond; aangezien je dan de leukste gevechten hebt (ivm de grotere hoeveelheid onliners). Je hoeft niet altijd te winnen, ik vind het belangrijker dat een gevecht leuk is:p

Ik vind dat ook hoor. Een gevecht 's avond heb ik veel liever. Op voorwaarde dat het zo rond 20:00u is. Zeker niet later dan 21:00u. :)
 

DeletedUser

ik ben zelf voor fortgevechten in de avond; aangezien je dan de leukste gevechten hebt (ivm de grotere hoeveelheid onliners). Je hoeft niet altijd te winnen, ik vind het belangrijker dat een gevecht leuk is:p

TADAAA dat wou ik maar horen...zo hoort het idd..als het maar vol en leuk is.

ga dan met een groepje om een wereld spelen die half dood is..dan win je elk fort..maar volgens mij gaat het idd nog steeds om leuke spannende gevechten.
 

DeletedUser8307

TADAAA dat wou ik maar horen...zo hoort het idd..als het maar vol en leuk is.

ga dan met een groepje om een wereld spelen die half dood is..dan win je elk fort..maar volgens mij gaat het idd nog steeds om leuke spannende gevechten.

Vind ik ook. :)
 

DeletedUser

precies; alleen valt het me wel op dat de lijst van steden die tegen ons vecht wel erg groot wordt in vergelijking met de lijst van steden die voor ons vecht.. ik proef iets van een massa BG...
 

DeletedUser

Nee, JFA heeft zichzelf gewoon impopulair gemaakt. de concurrentie heeft echt niet meer bgs ;)
 

DeletedUser

wat lopen jullie eigenlijk hier tegen elkaar te zeuren?
ff 2 dingen die jullie niet moeten vergeten:
-als je een fort kan veroveren en je wilt dat, dan mag dat (dus wat voor shit je erbij nodig hebt om dat te doen, het kan allemaal)
-als je tegen late tijden of veel gevechten bent, ga dan beter bij de mods klagen, ik bedoel, die kunnen er tenminste iets tegen doen

dit is net als klagen tegen bouwers aanvallen, je schiet er niet veel mee op, want winst is winst, en daar gaat iedereen voor

Misschien nog maar eens voor de duidelijkheid.
 

DeletedUser

Wuch ik snap jullie niet...
Als het voor de fun is, dan who cares dat je een fort kwijt bent?!
Als het voor het fort is, verlaag je ethiek(/verhoog je intelligentie) dan en ga ook op moeilijke tijden aanvallen.

Voila, het perfecte advies wat iedereen al HAD kunnen bedenken, maar wat niemand deed omdat jullie veelste moeilijk denken...
 

DeletedUser10740

Wuch ik snap jullie niet...
Als het voor de fun is, dan who cares dat je een fort kwijt bent?!
Als het voor het fort is, verlaag je ethiek(/verhoog je intelligentie) dan en ga ook op moeilijke tijden aanvallen.

Voila, het perfecte advies wat iedereen al HAD kunnen bedenken, maar wat niemand deed omdat jullie veelste moeilijk denken...

Fortgevechten zijn ook bedoeld voor de fun, wat moeten wij dan op moeilijke tijden gaan aanvallen, dan gaan we ons zelf tegenspreken en de fun uit de gevechten halen...

En voor mij althans zijn forten die je in bezit hebt, gewoon een leuk extraatje. Zo lang de gevechten en de stedengroep maar leuk blijft, is het voor niet zo erg dat we forten verliezen. (ps: het is wel leuker als we ze kunnen behouden, maar we gaan er niet dood van als we ze kwijt zijn :p)
 

DeletedUser

Als het voor de fun is, dan who cares dat je een fort kwijt bent?!
Als het voor het fort is, verlaag je ethiek(/verhoog je intelligentie) dan en ga ook op moeilijke tijden aanvallen.

@ roodkapje
Hoe krijg je het voor elkaar dit niet te lezen en toch te reageren op mij?
Jij gaat duidelijk voor de fun, dus doe de 1e van die 2.
Die 2e is alleen voor mensen die voor de winst gaan, zoals er zelfs bij staat.
Dus wat jij moet doen is er niets om geven, aangezien jou de winst van de forten niets boeit.
Boeit jou die winst wel iets, kies dan optie 2, en ga ook slim vechten.
Gelukkig bestaat er niet zoiets als voor allebei de opties willen kiezen. Misschien zeg je wel dat je het voor de fun doet, maar maakt jou die gevechten wel wat uit, dan moet je eens diep in jezelf kijken, en toegeven dat je voor de winst gaat en niet voor de fun.
 

DeletedUser10740

mijn excuses, ik had je post verkeerd gelezen Sleight.
______

Maar: hierbij mijn mening dan maar. :p

Het komt er eigenlijk bij mij op neer, dat steden die forten willen veroveren. De meerderheid zullen gaan teleurstellen door nachtaanvallen, massa-aanvallen, enz... te starten.
Met zo'n aanvallen krijg je saaie gevechten met weinig EP, waar ofwel weinig personen zijn of weinig onliners of een zeer groot verschil in aanval/verdediging.

Daarmee zou ik toch willen vragen om aanvallen te starten in de avond, omdat dan volgens mij de meerderheid online kan komen en een leuk gevecht kan beleven. En dat is en blijft (voor mij) het belangrijkste bij fortgevechten.
 

DeletedUser

Wat dachten jullie van een ochtend en een avond gevecht. altijd wat te beleven (en ook nog een middaggevecht evt :p)
 

DeletedUser

Het komt er eigenlijk bij mij op neer, dat steden die forten willen veroveren. De meerderheid zullen gaan teleurstellen door nachtaanvallen, massa-aanvallen, enz... te starten.
Met zo'n aanvallen krijg je saaie gevechten met weinig EP, waar ofwel weinig personen zijn of weinig onliners of een zeer groot verschil in aanval/verdediging.

Daarmee zou ik toch willen vragen om aanvallen te starten in de avond, omdat dan volgens mij de meerderheid online kan komen en een leuk gevecht kan beleven. En dat is en blijft (voor mij) het belangrijkste bij fortgevechten.

Nou, je geeft er dus geen zak om dat je je fort verliest neem ik aan (anders ga je dus niet klagen over vage tijden)
Dus, de oplossing is simpel, ga zelf leuke gevechten starten op leuke tijden, en ga niet naar die andere saaie gevechten midden in de nacht.
 

DeletedUser

Tegen die ochtend-, middag-, avondgevechten. Dan haal je de levensvuur eruit vind ik. Dan moet je op een bepaald moment vechten. Tuurlijk die massa-aanvallen zijn niet leuk maar dit is ook geen optie.
 

DeletedUser5740

goh die groene dingsen slaan weer op hol bedankt voor het speelplezier morgen te bederven !
 

DeletedUser

Tja ik heb wel weer genoeg geflamed denk ik hier...
Jullie zijn toch niet te overtuigen van mijn gelijk omdat jullie echt gigantisch getunneld zijn. >.>
 

DeletedUser

Het zijn niet de groenen die op hol slaan. Het zijn juist de moraalridders die zich niet konden inhouden. Revolva start een verkapte counter (terwijl ze best beide forten kunjnen verdedigen) en JFA countert en start vervolgens nog een aanval kort daarop. Dit ben ik niet van JFA gewend. Jammer
 

DeletedUser

Het zijn niet de groenen die op hol slaan. Het zijn juist de moraalridders die zich niet konden inhouden. Revolva start een verkapte counter (terwijl ze best beide forten kunjnen verdedigen) en JFA countert en start vervolgens nog een aanval kort daarop. Dit ben ik niet van JFA gewend. Jammer

tjah..als iedereen het op die manier moet doen, kunnen wij niet achterblijven.. :p
 
Bovenaan