• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belachelijk veel gevechten

DeletedUser5740

noem eens counters waarbij er echt aangevallen word door ons?
klopt die zijn er geen. En de laatste tijd zitten de forten ook vol. en de laatste 4 dagen hebben we geeneen counter gestart.

zwetshals !, kijk wat er nu bij ons fort staat omdat er geen defence is hele berg van SQUADRA!
 

DeletedUser7458

Ruziën over counters is niet nodig. Het is gewoon niet chique maar wel toegestaan. Het is bepaald niet mijn stijl en gelukkig ook niet de stijl van vele anderen.
Innogames vindt het ook niet echt de bedoeling en heeft het willen afremmen door de kostprijs te verhogen maar er is zoveel geld dat het onvoldoende werkt.

Mss zou een directe counter erg veel duurder gemaakt kunnen worden zodat het spaarzaam wordt ingezet, maar dan zou een bevriende stad het wel weer gaan doen. Vrees dat de geest gewillig blijft maar het vlees zwak.
 

DeletedUser

Dat is het voordeel van spelen voor je plezier. Dan maak je je niet druk over een counter:)

Wel dapper dat jullie gewoon door zijn gegaan met aanvallen:)
 

DeletedUser14167

Het fort was vol dus aan de counter lag het niet, en jullie hebben ook nog wat gratis ep gekregen door de mensen die nog zijn gaan aanvallen.
 

DeletedUser5740

Het fort was vol dus aan de counter lag het niet, en jullie hebben ook nog wat gratis ep gekregen door de mensen die nog zijn gaan aanvallen.

zwetsen is blijkbaar moeilijk af te leren.

Ik heb gehoord dat er bij jullie in de chat zeer op aan gedrongen is om door te reizen naar te aanval dus beweer niet iets anders. Maakt me niks uit hoor dat het gebeurd alleen moet je wel eerlijk blijven.
 

DeletedUser14167

wel, ik was er niet bij toen ze dat zeiden, maar beweer ik dat we niet zijn gaan aanvallen, nee ik zeg alleen dat de aanval niet vol zat dus dat de verdediging makkelijk won. en ik denk dat iedere bg nog naar een aanval was gegaan als ze nog leefde.
 

DeletedUser5740

wel, ik was er niet bij toen ze dat zeiden, maar beweer ik dat we niet zijn gaan aanvallen, nee ik zeg alleen dat de aanval niet vol zat dus dat de verdediging makkelijk won. en ik denk dat iedere bg nog naar een aanval was gegaan als ze nog leefde.

dan moet je ook niet beweren dat je nooit gaat aanvallen na een counteren

en trouwens makkelijk is groot woord.

helft had bij ons geen LP bijna en jullie allemaal full lp is aan aantal LP bommen te danken dat we wonnen.
 

DeletedUser7458

Jammer, probeer je een leuke fortavond ervan te maken maar het is me niet gelukt helaas.

2 minuten na mijn aanval op het circus staat X140 in zijn raceoutfit.
Ik probeer er 2 leuke fortavonden van te maken maar gaat hem niet worden vrees ik.

pikaniels
vandaag om 21:57 uur
Beste X140,

Ik zie dat je vol gas geeft?

Maak er nu gewoon een leuk gevecht van en doe morgen je racepak aan en val ons aan, hebben we weer een leuk gevecht.

Grtz. Pikaniels


Het antwoord kennen we helaas.


Waar ik echt niet tegen kan is dat gedraaikont.

X 140
vandaag om 22:05 uur
Hoe weet jij anders dat ik naar jullie fort loop en niet naar ''het circus''

pikaniels
vandaag om 22:06 uur
Ik zal de koffie klaar zetten in het circus en vast een leuke welkomstact verzinnen goed?
Ben verheugd dat je al zo snel in mijn armen vliegt.


Dan komt toch de counter en wat fluistert meneer naar Referer????????

22:20 85 X 140→120 Referer: Mijn excuus voor die counter


Dit is niet de eerste keer dat er excuus wordt gemaakt en moet ik de belofte dat dit ECHT de ALLERLAATSTE keer is en dat de counter niet doorgaat ook even hier neerzetten????

Mocht dit weer niet de allerlaatste counter zijn dan ga ik mijn strategie erop aanpassen.

Ben eigenlijk zelden geïrriteerd maar het is je dan bijna gelukt.

Ik heb erg mijn best moeten doen om geen counters op jullie te laten starten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14983

Ik lees dit forum niet vaak, nu valt alleen mijn oog erop, maar het feit dat ik mails krijg als ''wereldverpester'' word bestempeld in meerdere pm's van jouw ''leden'', doet mij toch noodzaak hier te moeten reageren! Jullie moeten niets zeggen, jullie stoppen alle LP bommen in een stadje, en dan nu niet gaan zeiken dat wij anders niet kunnen winnen, jullie kunnen niet zonder je LP, jullie hebben geen verdere skils als LP.
Dan moet jij niet met het feit van een leuke avond komen, want als jullie er weer staan met je lp, is het voor ons ook niet meer leuk, LP bommen horen bij het spel, counters ook, dus ik weet niet wat je punt hierbij is...

MVG
X 140
 

DeletedUser

Een spannende woordbattle :D . ik blijf erbij dat counters niet leuk zijn en fakegevechten ook niet.
 

DeletedUser560

X 140 Kan nog niet veel verder kijken als het puntje van zijn neus. Hij schuift vaak de schuld op anderen. Hij belooft wat, en een week later houd die zich er al niet meer aan. Als hij een beetje onder druk komt te staan zegt die dat die geen tijd heeft en moet gaan. Kortom de ideale bg leider. Als hij de de alliantiekroniek een beetje in de gaten had gehouden had die misschien gezien dat de laatste tijd veel mensen squadra verlaten. (Reden kunnen velen al wel zelf bedenken lijkt mij). Ook hebben X140 en Surplas zichzelf tot bg leiders benoemd volgens mij. Surplas was bij mij weten als duel leider aangesteld of zichzelf aangesteld, en niet als fortleider.
Hopelijk gaan ze inzien dat het zo niet langer kan. Anders is het de meest onnozele leiding ooit. Hoop niet dat ze heel squadra uit één laten vallen alleen voor hun eigen 'top-leiders' hagje.
Surplas en X140 ik wens jullie het beste toe.
 

DeletedUser

wow....

geen counter gehad gisteren toen we het fort oranje uitdaagden.

Ondanks dat we het niet gered hebben was het tenminste weer een FG waar we ons allen op konden storten zonder ons op te splitsen of de verdediging voor laten gaan. Of zelfs wel ons fort opgeven voor de aanval.
 
Bovenaan