• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belachelijk veel gevechten

DeletedUser

die counter was om makkelijk door te kunnen lopen; zo bied je 2 gevechten aan in plaats van 1:p dus daar zou jij als echte fortvechter juist blij mee moeten zijn
 

DeletedUser

die counter was om makkelijk door te kunnen lopen; zo bied je 2 gevechten aan in plaats van 1:p dus daar zou jij als echte fortvechter juist blij mee moeten zijn

Haha, altijd grappig die Jacky. Alle gevechten zijn te kort op elkaar. er valt nauwelijks ergens door te lopen :p
 

DeletedUser

ja ik moest aanwezig zijn bij een ander fortgevecht dus ik had niet zo veel tijd om het gevecht te starten;)

ik vond de opkomst bij de aanval op Mr Buitenhuisje wel geweldig natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

er zijn genoeg fortgevechten; en wij zetten bij onze gevechten neer wat nodig is:p

maar blijkbaar bestaat hun hele stad uit offliners ofzo; zodat die maar op 1 plek kunnen zijn de hele dag:) geef toe; er was genoeg tijd om te lopen;)
 

DeletedUser

Ik wist trouwens niet eens dat V3 genoeg geld had voor een fake op een hoofdfort, maar hier voel ik toch wel dat principes uiteindelijk niet zo belangrijke zijn:unsure:
 

DeletedUser

wij faken niet op hoofdforten, er was alleen een interne wijziging van de plannen toen de aanval al opgezet was.

ik had btw wel verwacht dat de groene boeren aan zouden durven vallen.. al helemaal omdat er wel 5 aanvallers bij hun fort stonden?
 

DeletedUser

als de groenen blaadjes 3 gevechten starten is er grote paniek maar als iemand anders 8 gevechten start is er niks aan de had:hmf:
 

DeletedUser12632

Je kicked iedereen uit je stad en je start tegen iedereen fortgevechten..

Ik zou er trots op zijn!
 

DeletedUser

1. Ik kick niemand uit me stad, ze zijn gestopt.
2. Ben stadskas aan het leegmaken :D, is nu op.
3. Ik heb niet tegen iedereen een fortgevecht gestart.
4. Als je hier niet tegen kan, ga je maar klagen bij de mensen die dit mogelijk maken.
5. Ik ben heel trots dat ik leuk bericht van je krijg paul23 :).
 

DeletedUser

morgen ook weer 2 gevechten 1 om 00:00 en 1 om 01:42
zijn er ook mensen die op normale tijden fortgevechten kunnen starten?
's nachts kan je nooit online komen. doe dan 's middags om 4 uur dan kan tenminste nog iemand online komen.
 

DeletedUser

morgen ook weer 2 gevechten 1 om 00:00 en 1 om 01:42
zijn er ook mensen die op normale tijden fortgevechten kunnen starten?
's nachts kan je nooit online komen. doe dan 's middags om 4 uur dan kan tenminste nog iemand online komen.

Geloof me, om die tijdstippen zijn er meer mensen online dan om 4 uur :p

Tussen 8 en 9 is de beste tijd, heb ik ervaren.
 

DeletedUser560

peer kijk eerst eens even in je eigen bg naar de aanvals stijl, Jullie vallen alleen maar groepen aan die al onder vuur liggen.
 

DeletedUser7458

dat is ook een tactiek:p


Ik geloof niet dat peer dit vaak toepast, zie alleen op 13 juni een dubbele aanval.
Het zijn met name 2 andere BG groepen die dit de laatste tijd vrij briljant van zichzelf schijnen te vinden.
Dat deze tactiek wordt gezien als spelbederf blijkt wel uit de nieuwe regel voor de verdubbeling van de kosten van een tweede fortgevecht.
Ik zou het woord briljant persoonlijk dan ook vervangen voor scheitluizig er is werkelijk niks slims aan. Het is gewoon een kwestie van "how low will you go".
 
Bovenaan