• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belachelijk veel gevechten

DeletedUser560

Ik geloof niet dat peer dit vaak toepast, zie alleen op 13 juni een dubbele aanval.
Het zijn met name 2 andere BG groepen die dit de laatste tijd vrij briljant van zichzelf schijnen te vinden.
Dat deze tactiek wordt gezien als spelbederf blijkt wel uit de nieuwe regel voor de verdubbeling van de kosten van een tweede fortgevecht.
Ik zou het woord briljant persoonlijk dan ook vervangen voor scheitluizig er is werkelijk niks slims aan. Het is gewoon een kwestie van "how low will you go".



aagg wat maakt jullie het uit pika dat jullie aanvallen krijgen jullie zijn toch de PRO-defenders. En zoals altijd kan radations heel goed de schuld op anderen schuiven. Kan ook niet anders als Simonkant als baasje speelt.
 

DeletedUser905

Nachtgevechten zijn leuk voor de nachtbrakers, zolang het niet overdreven word. Wat inhoud dat het niet te vaak gedaan word.

Er werken redelijk wat spelers hier 's nachts heb ik al ervaren, en dan is het ook wel eens leuk om op een godverlaten tijdstip zoals 3, 4u een FG te starten voor deze mensen, die maar wat op t-w zitten omdat het eventjes rustig is :)
 

DeletedUser6801

Er werken redelijk wat spelers hier 's nachts heb ik al ervaren, en dan is het ook wel eens leuk om op een godverlaten tijdstip zoals 3, 4u een FG te starten voor deze mensen, die maar wat op t-w zitten omdat het eventjes rustig is :)

Ik heb het gevoel dat jij zo'n type speler bent zoals je hierboven beschrijft ;)
Maar zolang er niet te veel nachtgevechten zijn, blijft het af en toe wel leuk :p
 

DeletedUser

die dubbele aanval van onze stedengroep was geeneen van fake dus dat is toegestaan. neem ik aan.
de aanval van onze stad was met onze stad en de radiations.
de aanval van onze 2e stad was van hun en nwa.
geen fake dus.
 

DeletedUser

29 aanvallers op een basisfort dusja,beter hadden jullie die niet gedaan en 1 van beide forten aangevallen met al jullie manschappen
 

DeletedUser5740

Nachtgevechten zijn leuk voor de nachtbrakers, zolang het niet overdreven word. Wat inhoud dat het niet te vaak gedaan word.

Er werken redelijk wat spelers hier 's nachts heb ik al ervaren, en dan is het ook wel eens leuk om op een godverlaten tijdstip zoals 3, 4u een FG te starten voor deze mensen, die maar wat op t-w zitten omdat het eventjes rustig is :)

idd, en helemaal in vakanties dan is het wel geinig om nachts aan te vallen vaak veel exp omdat er weinig online is.
 

DeletedUser

idd, en helemaal in vakanties dan is het wel geinig om nachts aan te vallen vaak veel exp omdat er weinig online is.

Pff je moet er toch wel zin in hebben om daar de hele avond voor op te blijven, en dan blijkt dat het een fake is​
 

DeletedUser

Weet je ook waarom er elke keer een overvloed aan fortgevechten zijn?

Omdat enkele BG's het nodig hebben om counters uit te roepen om hun eigen forten te behouden. Daarom zijn ook bij lange na niet alle gevechten vol waaruit weer volgt dat de echt leuke gevechten bijna niet meer mogelijk zijn.

Als je leuke gevechten wilt zul je eerst moeten zorgen dat die BG's die counteren daarmee zo omgaan dat ook da counter vol komt. Dat dus de spelers de reistijd hebben.

Wij waren het bij 1 BG zo zat dat we maar eens hebben laten zien hoe vervelend het is door massaal FG's tegen ze uit te roepen. Veel geholpen heeft het niet want ze counteren alweer.

Beetje zielig is het wel.

Dus als je wilt lagen over geen leuke FG's, klaag bij die BG's die dit doen.
 

DeletedUser14167

ik weet niet wat er erg is aan een countertje. Maar wat jullie deden was wel belachelijk, en dan ga jij zeuren omdat wij 2 counters doen. Ik weet dat jullie anders geen forten kunnen krijgen. maar dan nog. En we worden ook elke dag aangevallen. dus ik vind dat wij ook wel eeen keertje mogen aanvallen.
 

DeletedUser

Jullie counteren alleen om zo aanvallers bij een fort weg te houden.

Het is toch veel leuker om beide kanten goed vol te hebben?

Of gaat het jullie alleen maar om het behoud van? Want daar lijkt het op.

Wat wij laatst gedaan hebben was een overdreven voorbeeld van wat Squadra meestal doet. Geen van de forten was vol. Ook wel logisch :D
 

DeletedUser14167

noem eens counters waarbij er echt aangevallen word door ons?
klopt die zijn er geen. En de laatste tijd zitten de forten ook vol. en de laatste 4 dagen hebben we geeneen counter gestart.
 

DeletedUser14167

ja vandaag is de eerste keer weer in 5 dagen. dus het valt wel mee hoe vaak wij counteren.
 
Bovenaan