• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belachelijk veel gevechten

DeletedUser

Of, je legt groende blaadjes een fortgevechten verbod op?
ben je er direct vanaf (A)
 

DeletedUser

S nachts vechten heeft ook niet mijn voorkeur. Op honourable vond ik de tijd persoonlijk ook jammer gister, maar sals een stad een voorkeur heeft voor een bepaalde tijd: deal with it. Vannacht was trouwens wel begrijpelijk hoor. JFA zat heel lang te dubben en heeft uiteindelijk haar principes overboord gegooid. Verwacht je nou echt nog een serieuze aanval maxmara? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kan een mod alle spam wissen? Dit was namelijk best een zinnige discussie, tot JFA en revolva weer begonnen te moddergooien. Respect voor elkaar is de basis voor een zinnige discussie he. :)

S nachts vechten heeft ook niet mijn voorkeur. Op honourable vond ik de tijd persoonlijk ook jammer gister, maar sals een stad een voorkeur heeft voor een bepaalde tijd: deal with it. Vannacht was trouwens wel begrijpelijk hoor. JFA zat heel lang te dubben en heeft uiteindelijk haar principes overboord gegooid. Verwacht je nou echt nog een serieuze aanval maxmara? ;)

ik probeer dit gesprek ook zeker met respect af te handelen..ik heb (geloof ik) ook nog niets negatiefs gezegd in dit gesprek..mocht dit wel zo zijn over gekomen..dan mijn excuses hiervoor..

nee de aanval zal ook wel tegenvallen maar als nog..zonde van het aanvals geld..
 

DeletedUser9519

maxmara je bent ook zo'n lieverd.

Maar nu even on-topic:
Het liefste ben ik bij gevecht die nog voor 22:00 zijn gestart. Anders krijg ik zo weinig slaap. Op wereld 7 wil ik namelijk wel zoveel mogelijk meedoen.
 

DeletedUser12842

Het was ook tegen mijn principe om het gevecht te starten, maar omdat de betere kant van het land vakantie heeft kon het dus prima. Er waren nog best veel onliners namelijk (betekend niet meteen 'no-lifers', wat wat moet je nou anders doen rond dat tijdstip :laugh:)

Ik had het liefst het voor 00.00 gehouden, maar kon er niet eerder zijn, vandaar.. En de aanval die vannacht staat, tja.. niet mijn idee.
 

DeletedUser10740

De uren vind ik niet het erge, het erge is dat er altijd zoveel gevechten zijn. Dan heb je allemaal gevechten die waardeloos zijn en je geen EP op leveren. De uren spelen natuurlijk ook een rol, wegens minder activiteit. Dat zorgt er weer voor dat de gevechten waardeloos zijn.

En de voornaamste reden waarom mensen meedoen aan gevechten is voor de EP (de tweede is voor de stad en bg's te helpen).

Daarom zou ik toch willen vragen: als je aanvalt, val dan 1 fort aan en niet 3...
Want zo haalt het alle plezier uit deze wereld, die voor toch wel de leukste van allemaal is/was.
 

DeletedUser

maxmara je bent ook zo'n lieverd.

Maar nu even on-topic:
Het liefste ben ik bij gevecht die nog voor 22:00 zijn gestart. Anders krijg ik zo weinig slaap. Op wereld 7 wil ik namelijk wel zoveel mogelijk meedoen.

ERugggg lieff dat je dat zegt :up: jij bent ook altijd lief hoor!!
 

DeletedUser

Ik was even weg
Maar blijkbaar Is het een onderwerp waar sommige mensen moeite mee hebben
 

DeletedUser

Binnenkort komt er nog wel zo;n aanval, omdat Fanta of die groene blaadjes nog niet in de top 15 staan. En dat is tochwat iedereen wil.

En ja zielig is het, maar je hoort de groene blaadjes hier weinig over en zo lang het succesvol is zullen ze door gaan, Dus misschien hun ff een afstraffing geven :D?
 

DeletedUser

Er zijn ergere dingen op de wereldan een massa-aanval hoor. Het is niet de meest eerlijke manier om de krahten te meten en geeft ook niet de meeste xp, maar JFA moet niet zo zeuren, want ze winnen bijna alles. Gister heb ik me best goed vermaakt en bij 2 gevechten redelijk wat xp gepakt :)
 

DeletedUser

ik vind dit zelf een erg goed idee. nou speel ik zelf niet actief meer op w7, en helemaal niet in fortgevechten ik weet wel dat een wereld dood kan gaan op zo'n manier.

neem bijv. w3, ik volgde er zelf altijd alle gevechten, en dat warenn vaak ong. 5 per dag. de meesten fake, waar ik mis. 100 ep mee kreeg (met mazzel) en soms hadden we ook gewoon over de 20 gevechten op een avond .. hier hebben de 2 leiders met elkaar gepraat, en besloten dat er een paar keer in de week een gevecht werd gehouden en verder niet, deze gevechten zaten altijd vol dus dan was het leuk, en je kreeg veel ep. zoiets lijkt mij voor deze wereld ook wel wat, al is een paar keer in de week mischien te weinig, ik zou geloof ik wel max. 2 of 3 per avond houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Nou, ik heb eens opruiming gehouden.
Ik wil hier geen off-topic zooi meer zien, dan moet ik gaan straffen (en ik haat straffen :razz:)
 

DeletedUser

Graceland opent die nacht gevechten..ik vind dat ook niet kunnen..
er zijn veel mensen die WEL een Real life hebben ..denk hierbij aan school,gezin enof werk.

als je school hebt, kan je tot 1 uur opblijven..zelfs later..

Maarja, als men hier 5/6 forten op 1 dag aanvalt, mag men dit dan ook verwachten..
 

DeletedUser

als je school hebt, kan je tot 1 uur opblijven..zelfs later..

Maarja, als men hier 5/6 forten op 1 dag aanvalt, mag men dit dan ook verwachten..

hmm, dit haal ik dus absoluut niet als ik school heb .. moet 4 keer in de week 1e beginnen, en dus half 6 eraf. maar 5/6 gevechten per dag is gewoon te veel vind ik ..
 

DeletedUser

als je school hebt, kan je tot 1 uur opblijven..zelfs later..

Maarja, als men hier 5/6 forten op 1 dag aanvalt, mag men dit dan ook verwachten..

1 uur opblijven?
weet niet wnnr jij les hebt maar ik heb 4 van de 5 keer om 8,20 les,
dat is om 7 uur eruit:p
 
Bovenaan