• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belachelijk veel gevechten

DeletedUser

De laatste tijd worden er te veel gevechten aangemeld op een dag..dat er eigelijk op de meeste plekken al helemaal geen gevecht is..De spanning van een gevecht gaat er zo af.

kunnen we niet afspreken dat de forten tot max.3 op een dag worden gedaan?

en helemaal die belachelijke tijden zoals graceland op Honourable Fort om 00:09
en op REVOLVA HQ om 01:40 doet midden in de nacht

Dus het voorstel is max 3 gevechten per dag met normale tijden dus tussen 08:00 t/m 23:00
 

DeletedUser

Sluit je allemaal bij DC aan, dan krijg je geen massa's gevechten op een dag :p

Nee het is een paar keer al misgegaan idd, maar ook jullie als revolva zijn goed in counteren hoor. Toch vind ik niet dat zo'n limiet er moet komen. Het zou veel dynamiek uit het spel halen en maak je over die late aanval op jullie nu ook niet zo ongerust: er komt toch niemand daar aanvallen;)
 

DeletedUser

Fortnaam: -V³- Skullman
Punten: 7001
Fortgevecht: vandaag om 16:30 uurFortnaam: Kwantanamo Pioniers
Punten: 4585
Fortgevecht: vandaag om 17:49 uurFortnaam: FL - base
Punten: 8000
Fortgevecht: vandaag om 19:48 uurFortnaam: The Brilliant Amigos
Punten: 9300
Fortgevecht: vandaag om 21:06 uurFortnaam: -V³- Bows and Arrows
Punten: 15800
Fortgevecht: vandaag om 21:27 uurFortnaam: Fuerta Basta
Punten: 8901
Fortgevecht: vandaag om 22:24 uurFortnaam: -V³- Sherrifs Office
Punten: 17600
Fortgevecht: vandaag om 23:30 uurFortnaam: Tango Christelle
Punten: 3776
Fortgevecht: morgen om 00:50 uurFortnaam: REVOLVA HQ
Punten: 6457
Fortgevecht: morgen om 01:40 uurFortnaam: -V³- Gunslinger
Punten: 16862
Fortgevecht: morgen om 10:51 uur







10 aanvallen op 1 avond! 1 zelfs sochtends en midden in de nacht! FANTA FARMERS EN DE GROENE BLAADJES SCHAAM JE dit is gewoon niet meer leuk.:mad:
 

DeletedUser

Graceland opent die nacht gevechten..ik vind dat ook niet kunnen..
er zijn veel mensen die WEL een Real life hebben ..denk hierbij aan school,gezin enof werk.
 

DeletedUser

dat klopt. maar om 11 in de middag is eigenlijk nog erger. alleen werklozen en mensen met vakantie kunnen dan mee doen. en het zijn er ook nog eens 9 van 1 groep
 

DeletedUser

idd een beetje rust mag wel ja;

en wees juist blij dat ze dit gevecht zo laat plannen, dan zijn er alleen maar offliners in de aanval; lekker ep pakken voor die paar nolifers in jullie verdediging.
 

DeletedUser12538

De laatste tijd worden er te veel gevechten aangemeld op een dag..dat er eigelijk op de meeste plekken al helemaal geen gevecht is..De spanning van een gevecht gaat er zo af.

kunnen we niet afspreken dat de forten tot max.3 op een dag worden gedaan?

en helemaal die belachelijke tijden zoals graceland op Honourable Fort om 00:09
en op REVOLVA HQ om 01:40 doet midden in de nacht

Dus het voorstel is max 3 gevechten per dag met normale tijden dus tussen 08:00 t/m 23:00

Niet janken, wij kunnen er niks aan doen dat mammie jullie vroeg naar bed stuurt.
Tacktiek = tacktiek dus jank ergens anders.
 

DeletedUser9519

Alle eer gaat naar de groene blaadjes jongens, wij hoeven geen ruzie te maken. Als de groene blaadjes er niet was, hadden er maar 2 aanvallen geweest. Die op REVOLVA HQ en die op -V³- Bows and Arrows
 

DeletedUser

Idd niet zo aanstellen hoor, dit zul je altijd houden, en dit brengt juist weer wat verandering dan de dagelijkse sleur;)
 

DeletedUser7516

Weet je hoeveel mensen nu vakantie hebben, dan vind ik dit helemaal geen belachelijke tijden en dat het er veel zijn maakt toch ook niet zoveel uit?
 

DeletedUser

Niet janken, wij kunnen er niks aan doen dat mammie jullie vroeg naar bed stuurt.
Tacktiek = tacktiek dus jank ergens anders.

.ik ben er vanacht wel 'dont worry' vind het gewoon een achtelijke actie...:laugh::laugh:

zoveel fortgevechten,en dan ook nog denken dat dat de bedoeling is van het spel?
De bedoeling is als je het echter aandurft natuurlijk, Om het fort zo vol te krijgen en dan volop tegen elkaar te vechten..

Dat is Spannend en leuk tegelijkertijd..dit is onzinnig tijd verdrijf...Think about it!

ik hoop gewoon dat we de forten weer lekker vol kunnen maken aan beide kanten met onliners..lijkt me veel leuker spelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

lijkt mij ook duidelijk,groene blaadjes helemaal 24/7 plat leggen en plat houden :):)
en niet te vergeten.....fanta ook:):)
 

DeletedUser

het is een noob-nolife actie maar mevrouw is zelf wel aanwezig:p

lijkt me vrij duidelijk.

Ja tuurlijk,Ik zet me wel in voor mijn stad,Maar het houdt je toch wel weer uit je slaap...dus vandaar ik probeer een tussenweg te vinden dat het voor iedereen leuk blijft...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12538

Maar in avond heb je vind ik alleen maar voordeel :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan