• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

XX uit elkaar?

DeletedUser2147

Een volle bezetting van de deffers die verliest betekent maar één ding...
:shootout::boone::indian::razz:

Heb je zelf al eens een fort gevecht geleid ? En dit tegen een betere tegenstander ???
Als jouw theorie zo simpel is dan zouden er geen forten meer worden overgenomen ...

Of bewijs ons eens het tegendeel en zorg dat je een fortgevecht kan opstarten dat jij leid ...

Wel één tip ... vraag niet de hulp aan een stad die bondgenoot is van het fort dat je wil aanvallen zoals je een paar weken terug deed ... kunnen leiden is één ding, je bondgenoten kiezen een ander ...
 

DeletedUser

Met wat geluk als aanvallers en een aantal lp-tanken en full fortvechters tegen een verdediging met een paar mensen die niet goed meedoen sta je al heel goed.
 

DeletedUser1053

Een volle bezetting van de deffers die verliest betekent maar één ding...
:shootout::boone::indian::razz:

Dit hoeft helemaal niet zo te zijn, als de aanval meer onliners en betere fortvechters heeft kunnen ze nog makkelijk winnen.
 

DeletedUser

vind het trouwens wel weer leuker geworden sinds XX uit elkaar is gegaan :D.
 

DeletedUser13404

Heb je zelf al eens een fort gevecht geleid ? En dit tegen een betere tegenstander ???
Als jouw theorie zo simpel is dan zouden er geen forten meer worden overgenomen ...

Of bewijs ons eens het tegendeel en zorg dat je een fortgevecht kan opstarten dat jij leid ...

Wel één tip ... vraag niet de hulp aan een stad die bondgenoot is van het fort dat je wil aanvallen zoals je een paar weken terug deed ... kunnen leiden is één ding, je bondgenoten kiezen een ander ...

Ach... wat is je probleem nog eigenlijk?
(...)
Wat zit je me hier nu heel de tijd af te kraken?
Probeer een oplossing te zoeken, veroorzaak niet juist meer problemen!

Als je ook nog eens heel diep nadenkt, weet je nog ergens dat deffers meer bonus hebben dan atks., dus jij zegt datr ik een aanval moet starten, en dat ik dan moet leiden; dan ben ik dus atk... Màààr, jij was def, dus had je veel meer bonus. dus zeg geen onmogelijke dingen zoals: "Val op je eentje een fort aan, zonder Bg's tegen een volle bezetting def Lp bommen..."
 

DeletedUser

*vraagt zich af wie er nu een probleem maakt van grote stedengroepen, winnen in de aanval en het genegeerd worden van zijn dorp :rolleyes:
 

DeletedUser13404

Ik heb daar absoluut geen problemen mee...
Jullie blijkbaar wel :laugh:
 

DeletedUser2147

Ach... wat is je probleem nog eigenlijk?
(...)
Wat zit je me hier nu heel de tijd af te kraken?
Probeer een oplossing te zoeken, veroorzaak niet juist meer problemen!

Als je ook nog eens heel diep nadenkt, weet je nog ergens dat deffers meer bonus hebben dan atks., dus jij zegt datr ik een aanval moet starten, en dat ik dan moet leiden; dan ben ik dus atk... Màààr, jij was def, dus had je veel meer bonus. dus zeg geen onmogelijke dingen zoals: "Val op je eentje een fort aan, zonder Bg's tegen een volle bezetting def Lp bommen..."

Ik heb geen probleem hoor ... en ik was er niet bij bij die defentie, ik zeg enkel dat het mogelijk is dat ondanks een degelijke leiding de verdedigers kunnen verliezen ...
Enja ... ik weet wel dat 'deffers' een bonus hebben ... 'k heb al een fort gevecht of 5 mee gedaan :p
Niets persoonlijk tegen jouw, en leuk dat je je mening zegt, maar als je niet weet waar je over spreekt kan je beter zwijgen, wat rond kijken en bij leren ... Laat gewoon de mensen spreken die weten waar het overgaat, en dit topic gaat niet over fortgevecht leiding maar over de splitsing van XX ... of weet je daar toevallig ook alles over ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

ofc weet zez allse over splitsen en ruineren :) (had je kunnen weten)

nee vind t heel jammer voorje den, maar, zagj e het niet aankomen?

want zelfs ik, iemand die helemaal niet in de xx of vsw groep zit, zag het al een klein beetje heel erg aan komen..

D'r hingen al zo lang geruchtjs
 

DeletedUser2147

dat zie ik de volgende 4 jaar niet gebeuren ;)

Hmmm, dit was een reactie op een zinnetje dat ik zei: het zou leuk zijn dat VSW ook eens zou uiteenvallen in een groepje of 4 ...

Het duurt geen 4 jaar maar enkele dagen en daar is het eerste groepje al dat zich afscheid ;)
Voor ons ('t Plezant Kliekske) maakt het niets uit omdat ze ook al tegen ons vechten ...
Enkel VSW word er sterker door wat jammer is want ik wil tegen de grootste groep blijven strijden om het toch wat spannend te houden maar wat krijgen we nu ...
NG loopt achter VSW hun hielen, en VSW vecht tegen PK omdat wij Indep/motto helpen ...
Wat wilt VSW eigenlijk ???
Spannende gevechten of met een grootmacht tegen die 2 voorgenoemde steden strijden en zo fort gevechten van 30 tegenover een volledige ... blablabla !!!
PK probeert de kant aan te vullen met de minste leden om zo volle fort gevechten te krijgen en NG zit de kant van VSW te kiezen ... ('k schaam mij nu om ooit XX te hebben op gericht !)
Kortom, als je als groep wil over leven moet je tegen je verlies kunnen, of heulen met de grootmacht !

Maar Urbanus wist het al toen ik nog maar 1 jaar was :p
//www.youtube.com/watch?v=CvM45MfcHEw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 151085

volgens mij word het toch tijd da jij weer gewoon de eendjes ga voeren, want ogen heb je niet om te zien wat er gebeurd blijkbaar door je eigen toedoen snuggere ...
NG loopt helemaal niet achter vsw der hielen, NG krijgt hulp van vsw (wat we ook als XX nooit afgeslagen hebben toen we aangevallen werden door independence) , maar ng word namelijk vaker aangevallen dan vsw nu.
maar afgelopen week was bekker nergens te zien toen een gemeenschappelijk fort aangevallen werd. toen was het vooral NG die het fort verdedigde ...
 

DeletedUser

Ik moet me toch ook aansluiten bij denbekker hoor. Ik vond het verontwaardigend dat NG en vsw elkaar plots steunden...
Kijk jullie vallen 2 forten van ons op hetzelfde tijdstip aan, een basisfort + een pioniersfort. Wij hebben OCHARME 74 leden waarvan ze nog niet eens allemaal komen opdagen. Jullie alleen hebben al 280 leden, tel daar vsw eens bij op... En dat terwijl jullie toch al sinds het begin van de wereld vijanden zijn right? :hmf:

Jullie moeten echt wel heel veel schrik van ons hebben denk ik :huh:
Mogen we nog blij zijn dat denbekker en z'n eendjes zo sympathiek zijn om ons te assisteren.

Maargoed volgens mij is het allemaal nog een beetje zoeken op deze wereld. Al hoop ik wel dat die fakes gaan uitblijven, want daar heeft niemand wat aan...
 

DeletedUser

versta het niet zo op andere werelden is meestal ook 2 groepen tegen elkaar daar wordt niks over gezegd (denk dat hetzelfde is gelijk w1 vsw en xx) :huh:
 

DeletedUser2147

Wat ik niet snap is ...
Ik geef mijn mening over dit onderwerp, en typ wat ik denk (heb ik gelijk of niet laten we in het midden)
Ik geef commentaar op het gene dat ik hier lees en na de oproep van anderen om niet met modder te gooien is de eerste post na mijn vorige ...
Ik zeg altijd mijn mening recht uit mijn hart zonder iemand persoonlijk aan te vallen, maar soms loopt het bij mij ook eens over :mad:

Okee, ik kan stoppen met the west en inderdaad eendjes gaan voeren (doe ik eindelijk iets nuttig maar ik ben zelf een eend !!! wie gaat mij dan eten geven ???) En als ik eens een fort gevecht mis kan te maken hebben dat ik werkdagen heb van 12 tot 14 uur per dag !!! (jaja, er spelen ook werkende mensen op the west !) en dan nog was en plas, eten ... dit spelletje spelen het forum lezen ! Ja, schandalig dat ik eens een fort gevecht mis !

Wat ik al eens in deze topic zei ... commentaar en conflicten kunnen ook via tg's ingame uitgevochten worden maar blijkbaar leren sommige de schandpaal praktijken uit de middeleeuwen niet af !

Bij deze kan ik beter niet meer op dit forum komen en gewoon terug fun maken met onze makkers :)

groetjes, de snuggere eend voerende bekker :D
 

DeletedUser

Het grootste probleem dat ik zag was dat de leiding destijds (ik zeg niet wie) niet tegen kritiek kon. Als mensen (waaronder ik) met gegronde en beargumenteerde kritiek kwamen, was de eerste reactie: "Waarom gaje zelf dan niet in de leiding???".
Wat moet je met zo'n reactie? Ikzelf ben op verscheidene werelden actief en ben ook vrij vaak burgemeester/gemeenteraadslid. Bovendien zit ik met school, sport en forummodden. Kritiek geven duurt maar even, en kan, mits toegepast, veel nuttigs opleveren. Leiden duurt veel langer, kost je veel meer tijd. Dus als ik denk dat het niet goed gaat moet ik maar in de leiding?

Dat was voor mij de reden om het (gedeelde) forum ook niet meer te gaan lezen. Iedereen die iets zei wat niet positief was kreeg zo'n soort reactie. Dat is (denk ik) de voornaamste reden van de spanningen. De leiding kon niet tegen kritiek.
 

DeletedUser

Okee, ik kan stoppen met the west en inderdaad eendjes gaan voeren (doe ik eindelijk iets nuttig maar ik ben zelf een eend !!! wie gaat mij dan eten geven ???)


ik wil wel je eten geven ze hehe :p , maar idd w1 is niet meer wat het was(voor mij dan toch)
 

DeletedUser385

maar je was toch gestopt?

of zit ik verkeerd?

(ben ik blij dat ik in een nietszeggende stad zit, en probeer alles uit te bouwen)
 
Bovenaan