• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

XX uit elkaar?

DeletedUser

wie leid xx eigenlijk nu?

XX is niet meer, dus leiden wordt lastig :rolleyes:

PK: Den Bekker
NG: Miekesplace.

Dit is wel een versimpelde weergave, tuurlijk doen ze niet alles alleen.
Runa helpt bij PK, en er zullen er ongetwijfeld zijn die Miekesplace bijstaan, maar ik denk dat dit wel de belangrijkste personen binnen het BG zijn, iig naar buiten toe.
 

DeletedUser

Leidde moet je zeggen mennik;) XX is nu zowel uit elkaar.
Er was geen echte leider maar ze deden alles samen beslissen enz.
 

DeletedUser13404

Ahem:
Vraagje: Als je stad verlaten wordt kan je hem dan nog terug "in leven roepen" ?
 

DeletedUser

Ahem:
Vraagje: Als je stad verlaten wordt kan je hem dan nog terug "in leven roepen" ?

De stad blijft op zich bestaan, al is het geld in de kas weg, forten weg, forum weg, plaatje en tekst daarbij weg, naam weg, enkel het aantal punten blijft. ;)
 

DeletedUser13404

Aha, Kunnen de mods dan niet eens alle steden "legen" :D Dan kunnen alle spelers terug een stadje opbouwen en is het weer spannend :p:cool:
 

DeletedUser2147

Mie leider van NG ..
Ik zo gezegt van PK ...
En (de oude XX telt ongeveer even veel leden als de 2 bovenstaande groepen)

dus ipv van 2 zijn er 3 groepen, enkel 'denk' ik dat de 3de de groep de minst aktieve zijn !

In een vorige post zei ik :wat een reorganisatie kan teweeg brengen !'

Zonder namen te noemen ('tja ook idioot om dit nu zo te zeggen :p) werd er met modder gesmeten, maar dat is het allerlaatste wat ik wil !!!

Ik wou XX nog redden met hulp van enkele andere oud strijders, dus de keuze tussen mij en Miekesplace ging niet tussen ons wat mij betreft, maar tussen een groep (met ikke erbij) en ...

De de manier waarop dat independence is bestaan ... dat idee had ik al langer, maar ze hebben mij gevraagd om dit niet te doen en mijn geesteskind niet op te geven ! (zeg niet dat het niet waar is hee :p)
Later doen ze dit wel zonder mij ... geen probleem !
'k begin te denken dat ze mijn ideeën wel leuk vinden maar zonder mij er bij ;)

Als ik het even beu ben, en de groep verlaat om even te bezinnen 'smeken' ze mij om terug te komen ...
Nog één maal wil ik het boeltje reorganiseren op de 'oude' XX manier en iedereen (de meeste toch) staat achter mij maar onder tussen word er achter mijn rug om terug iets anders opgezet ... gevolg ...
een poll met 58 stemmen voor ,tja ga een naam noemen ... MIE, en 8 stemmen voor denbekker :p

Toch zijn de 2 groepen die door XX zijn voort gevloeit bijna even groot ...
Maar zoals ik al zeg, ik wil niet met slijk gooien, het is nu zo en was het niet gebeurd met Mie en ik, dan was het later wel gebeurt met anderen die de leiding op hun namen ;)

Maar , ik hoop dat ondanks dit alles we er toch nog een leuke wereld kunnen van maken en een paar kleinere toffe groepen kunnen mss meer weerstand bieden tegen VSW als één grote groep die al MAANDEN op de dool is ;)

Nu weet ge de mening van da kalf dat ooit XX heeft opgericht ! ;)
(mss mijn ergste fout ooit op W1)

Groetjes, den(tot 43 keer toe falende)bekker :p

(ps commentaar mag in-game gegeven worden ;))

Allereerst: is de klok in Belgie heftiger verzet dan in NL? Om half 5 's ochtends al dit soort verhalen produceren? Knap ;)

Sorry voor de dubbel post (geef maar een verwittiging als het nodig is :p) maar in Belgie word met de overgang naar het zomer uur de klok 6 uur terug gedraaid :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

hey denbekker je was goed bezig hoor, alleen die vsw- ******* die verknalden t weer:p

heb vanuit kleine stadjes t een klein beetje gevolgd, maar volgende keer toch ze ff allemaal eerst laten stuiteren en trappen voor je ze helpt ;)
 

DeletedUser13130

mijn excuses dat ik niet inhoudelijk heb gereageerd (dat tot zover) :unsure:
en verder... is het misschien een idee dat vsw in verschillende groepen gaat om W1 een kans te geven?... t'is maar een idee he
 

DeletedUser2147

neen, ik zeg niet dat VSW moet splitsen hee !
'k zeg gewoon dat het leuk zo zijn als ...
Een verdienste van jullie leiding, leden of wat dan ook dat jullie een sterke groep blijven ;)
Maar ... ik denk dat het makkelijker is om een groep dat met de vingers in de neus de fort gevechten wint samen te houden , dan een groep te leiden dat vecht tegen de bierkaai ! Maar ik geef het alle sinds niet op hoor :p (zolang het maar leuk blijft of terug word)
Ik speel nu een maal graag het rolletje van de underdog ;)
En als dit nu niet lukt faal ik voor de 44 ste keer ? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zoals je gisteren zag, winnen wij niet altijd met de vingers in de neus. MoTTo/Independence zijn minstens even goed als ons. Ik vind dat ze zelfs meer goede fortvechters hebben.
 

DeletedUser

In ieder geval kan je als kleinere groep nog altijd makkelijk een aantal forten pakken, met af en toe wat samenwerking met andere kleine groepen kan je al veel.
Verder denk ik dat VSW in ieder geval niet gedwongen moet worden om uit elkaar te gaan, dat gaat het spelplezier op w1 zeker niet ten goede komen.
Als VSW nog eens uit elkaar gaat moet dat vanuit VSW zelf komen, en niet worden opgelegd door buitenstaanders.
 

DeletedUser13404

In ieder geval kan je als kleinere groep nog altijd makkelijk een aantal forten pakken, met af en toe wat samenwerking met andere kleine groepen kan je al veel.
Verder denk ik dat VSW in ieder geval niet gedwongen moet worden om uit elkaar te gaan, dat gaat het spelplezier op w1 zeker niet ten goede komen.
Als VSW nog eens uit elkaar gaat moet dat vanuit VSW zelf komen, en niet worden opgelegd door buitenstaanders.

Ahum, wat dat betreft, heb ik al genoeg ervaring... Ik heb zo vaak geprobeerd grotere stedengroepen te ronselen, maar ze kwamen zelden opdagen, of wouden ons niet helpen of anderen...
En dan nog als een fort vol staat qua defence, al heb je dan veel atks geronseld, je kan toch niet winnen dan...:(

Het punt is net dat je gewoon geen forten kan overwinnen van grote steden, tenzij je massaanvallen plant op al hun forten, maar dan moet je zelf in een andere stedengroep zitten om genoeg aanvallers te hebben...
 

DeletedUser

Gisterenavond is een fort van VSW veroverd zonder massa aanval met een stedengroep van 2 steden. Dus wat is je punt?
 

DeletedUser

Hoe kan jij nu weten of ik slecht geleid heb als je er niet eens bij was...
 
aan de leiding lag het niet, maar aan een stel figuren die een afwachtende positie kozen en de rest de klappen liet opvangen
 
Bovenaan