• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

XX uit elkaar?

Deleted User - 151085

Wat een reorganisatie kan teweeg brengen hee ...
Terwijl de ene al zijn werk er in steekt om het boeltje te herstructureren wat iedereen zag zitten zijn ze achter zijn rug om met iets anders bezig ...
Laag bij de grond om niet meteen eerlijk te zijn, en ik ben zwaar ontgoocheld over vele 'vrienden' die ik al van in het begin van 'the west' ken, maar kom ...
laat ons zeggen dat XX is gesplitst, en de kleine steden die nooit of zelden meedoen met fort gevechten zijn er van tussen.
Nu nog eens zo'n situatie bij VSW die in 4 splitst en het kan terug leuk worden :)


weet je wat laag bij de grond is ?
je bg tot 2 maal toe splitsen zonder dat je mensen er allemaal van af weten, je collega leider afkraken op het forum en die de schuld geven terwijl die nog wel is doorgegaan met leiden als je zelf een week eerder al gestopt was met leiden voor de 43e keer, en ook nog eens tegen stemmen als bg-leden die leider terug willen omdat ze daar wel tevreden over waren, je collega leider gelijk geven dat iets niet klopt en dan ook nog een keer hetzelfde doen waarover je collega leider kloeg.
dan heb je volgens mij al 43 keer gefaald ....
 

DeletedUser

weet je wat laag bij de grond is ?
je bg tot 2 maal toe splitsen zonder dat je mensen er allemaal van af weten, je collega leider afkraken op het forum en die de schuld geven terwijl die nog wel is doorgegaan met leiden als je zelf een week eerder al gestopt was met leiden voor de 43e keer, en ook nog eens tegen stemmen als bg-leden die leider terug willen omdat ze daar wel tevreden over waren, je collega leider gelijk geven dat iets niet klopt en dan ook nog een keer hetzelfde doen waarover je collega leider kloeg.
dan heb je volgens mij al 43 keer gefaald ....

Uhm, ik weet niet hoor, maar de mening van Den Bekker was dat hij enkel de hele XX wilde doorzetten als jij niet in de leiding kwam.
Nu weet ik niet wat er allemaal is voorgevallen, maar je verkaste naar de Stoomketel (stad buiten het BG), en vervolgens kwam er een stemming of je terug mocht komen.
Den Bekker vond het prima, maar dan was het óf Miekesplace, óf Den Bekker, en niet allebei.

Ik denk dat hij alle recht heeft dit te vinden, en je kunt hem moeilijk aanrekenen niet met iemand samen te willen werken waarmee hij geen 'klik' heeft, dat is bij voorbaat al mislukt.
 

Deleted User - 151085

nou, blijkbaar weet jij ook niet wat bekker gedaan heeft zonder dat bg mensen iets wisten .. en lezen doe je ook niet anders had je niet zo gereageerd ...
 

DeletedUser

nou, blijkbaar weet jij ook niet wat bekker gedaan heeft zonder dat bg mensen iets wisten .. en lezen doe je ook niet anders had je niet zo gereageerd ...

Het enige dat ik heb gelezen was het forum, en dan in het bijzonder het topic waarin de poll was of jij, Miekesplace, terug mocht komen. En nee, ik weet niet wat Bekker gedaan heeft, maar ik gaf in mijn vorige bericht ook aan dat ik ook niet precies weet wat jij hebt gedaan, enkel dat iemand voorwaarden stelt, omdat het project anders toch wel faalt.
 

DeletedUser13130

weet je wat laag bij de grond is ?
je bg tot 2 maal toe splitsen zonder dat je mensen er allemaal van af weten, je collega leider afkraken op het forum en die de schuld geven terwijl die nog wel is doorgegaan met leiden als je zelf een week eerder al gestopt was met leiden voor de 43e keer, en ook nog eens tegen stemmen als bg-leden die leider terug willen omdat ze daar wel tevreden over waren, je collega leider gelijk geven dat iets niet klopt en dan ook nog een keer hetzelfde doen waarover je collega leider kloeg.
dan heb je volgens mij al 43 keer gefaald ....

weet je wat putdeksel niveau is mie? waarschijnlijk niet, mij niet gezien dus vooral andere spelers negeren dit fluisteren naar derden, gebruik er nog woorden bij :mad:
mwuhaha :laugh: lekker bezig, kraak vooral nog meer spelers op de chat af flourence ;) zo krijg je een sterke groep
dan nog erbij je hebt nooit samen met bekker XX geleid
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 151085

ach de superheldin in afkraken is ook wakker geraakt uit de riool
 

DeletedUser7902

pfff niet zoveel zin om een reactie te typen maja

Het is eigenlijk misgegaan toen far (far..west) bpb heeft opgericht (later indenpendence)
leiders weg motivatie anderen weg een een hoop zooi na waar maanden aan gewerkt was.

Meer commentaar geef ik niet
 

DeletedUser

pfff niet zoveel zin om een reactie te typen maja

Het is eigenlijk misgegaan toen far (far..west) bpb heeft opgericht (later indenpendence)
leiders weg motivatie anderen weg een een hoop zooi na waar maanden aan gewerkt was.

Meer commentaar geef ik niet

Groot gelijk dat far west dit deed. Hij zag het onevenwicht in de wereld. Nu komt het eens in evenwicht!
 

DeletedUser2147

hmmm, de mensen wisten er niets vanaf volgens mie ... het stond mss op het forum ??? ;) En een tg naar alle stads leiding zal ik dan ook niet gestuurd hebben zeker !
'k zal er maar niet verder op ingaan ...:hmf:
 

DeletedUser5695

Volgens mij heeft modder gooien naar elkaar op dit forum nog nooit echt zin gehad. Handel dit soort zaken ingame onderling af en als je er niet uit komt laat elkaar dan gewoon met rust en speel je eigen spel verder. Vergeet niet dat je dit spelletje voor je plezier speelt en laat je niet al te veel meeslepen in negativiteit ;)

Opsplitsen van steden kan spel wel degelijk ten goede komen. Vaak bestaan grote bg's uit enkele actieve en vele inactievere spelers. Bij opsplitsen kun je actieven in een stad plaatsen waardoor die vaak ook weer gemotiveerd raken om actief mee te doen bij oa fg's. Ik lul dan wel vaak beetje negatief over independence (je moet die luilakken toch beetje voer geven om hun best te gaan doen :p) maar het is natuurlijk goed als er andere BG's opstaan die de hegemonie van XX en VSW enigszins doorbreken zodat t weer wat spannender wordt op w1. Voor mijn part komen er 6 sterke BG's als die forten maar lekker gevuld raken aan beide zijden (maar dan wel wat langere fg's he, die flagruns gaan snel vervelen en dragen weinig bij aan motivatie van mensen om mee te doen aan fg's, ze zijn immer vrij saai, tenzij na 30 ronden of zo)
 

DeletedUser

Ik vind er gewoon geen ruk meer aan momenteel.
Mijn motivatie om verder te spelen is zelden zo ver weg geweest.
Voor het eerst in bijna 3 jaar overweeg ik om .. mijn pc eindelijk uit te zetten ..
En nee, het heeft niet eens iets met XX te maken, dan wel met de algehele gang van zaken hier .. so sad ..

:(

Zoals ik intern al liet weten:
Finlay zei:
Ik sluit me nergens bij aan.
Independence gaat solo = hun keuze,
MoTTo gaat solo = hun keuze,
XX valt uit elkaar; de miekes tegen de denbekkers = hun keuze,
MoTTo en Independence kiezen dezelfde zijde = hun keuze,

En ze wijzen allemaal naar VSW dat wij moeten splitsen?
Dat ze hun problemen maar allemaal zelf oplossen, ze hebben er ook voor gekozen.
Maak mij maar wakker, als iemand een VSW-fort aanvalt. Ze kunnen allemaal de boom in met hunne flauwe zever, ik hou er mij niet meer mee bezig.

Bovendien maar goed dat venten niet wennen.
Niet iedereen kan voorspelbaar zijn, eey ;) ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik vind er gewoon geen ruk meer aan momenteel.
Mijn motivatie om verder te spelen is zelden zo ver weg geweest.
Voor het eerst in bijna 3 jaar overweeg ik om .. mijn pc eindelijk uit te zetten ..
En nee, het heeft niet eens iets met XX te maken, dan wel met de algehele gang van zaken hier .. so sad ..

:(

Hier ben ik het volkomen met je eens, 'k log vandaag voor het eerst sinds jaren niet met plezier in....

'k Heb heel vaak geprobeerd om er voor alle spelers iets van te maken, voor mij hoeft het nu niet echt meer. 'k Wacht nog een paar dagen af wat er gebeurt...
 

DeletedUser9914

Volgens mij heeft modder gooien naar elkaar op dit forum nog nooit echt zin gehad. Handel dit soort zaken ingame onderling af en als je er niet uit komt laat elkaar dan gewoon met rust en speel je eigen spel verder. Vergeet niet dat je dit spelletje voor je plezier speelt en laat je niet al te veel meeslepen in negativiteit ;)

Opsplitsen van steden kan spel wel degelijk ten goede komen. Vaak bestaan grote bg's uit enkele actieve en vele inactievere spelers. Bij opsplitsen kun je actieven in een stad plaatsen waardoor die vaak ook weer gemotiveerd raken om actief mee te doen bij oa fg's. Ik lul dan wel vaak beetje negatief over independence (je moet die luilakken toch beetje voer geven om hun best te gaan doen :p) maar het is natuurlijk goed als er andere BG's opstaan die de hegemonie van XX en VSW enigszins doorbreken zodat t weer wat spannender wordt op w1. Voor mijn part komen er 6 sterke BG's als die forten maar lekker gevuld raken aan beide zijden (maar dan wel wat langere fg's he, die flagruns gaan snel vervelen en dragen weinig bij aan motivatie van mensen om mee te doen aan fg's, ze zijn immer vrij saai, tenzij na 30 ronden of zo)

Inderdaad heeft modder gooien geen zin,de keuze dat Far en ik in independence zijn gaan zitten was voor de XX al meerdere malen aangegeven dus zo bijzonder was die stap niet.

We hadden geen plezier meer in het spel en wilde gewoon geen gezeur geklaag etc meer.

ik vind deze regel wel leuk pOON:
Ik lul dan wel vaak beetje negatief over independence (je moet die luilakken toch beetje voer geven om hun best te gaan doen :p)

Als er geen plezier meer in het spel is kun je beter stoppen!

El
 

DeletedUser

'k Ga proberen om mijn opmerking over verminderd spelplezier duidelijk te maken met een tekst van ons forum, zoals jullie allen wel weten ben ik met hart en ziel medeleider van VSW, maar toch steeds bekommerd over het evenwicht (spelplezier) op wereld 1.

Mijn ideeën over the west:

We horen de laatste maanden steeds weer en meer - VSW moet uit elkaar, in het begin waren er geen groepen en was het veel leuker, enz...

1. In het begin was het spel voor iedereen nieuw, we hadden nog voldoende nieuwe dingen te ontdekken en héél véél uitdagingen (geen forten ook - was een groep niet nodig). Forums waren gevuld met vragen over opdrachten, ook elkaar leren kennen vonden we toen belangrijk. Heel veel gesprekjes en gezelligheid. Nu zijn opdrachten al lang bij iedereen gekend, niet veel spannend meer aan te beleven. De volhouders onder ons gaan echter door... een paar proberen toch nog het spel voor anderen levendig te houden en aangenaam te houden. 'k Las onlangs een zin en die is me bijgebleven: Er zijn weinig herders voor véél schapen en die schapen lopen heel vaak te mekkeren :)

2. Bij fortgevechten zijn er maar 2 partijen nodig - AANVALLERS en VERDEDIGERS! Een derde groep is hier ONMOGELIJK
Of je vecht voor of je vecht tegen - vandaag voor, morgen tegen is ONMOGELIJK (dan wordt je verrader gerekruteerd en doet gewoon niet mee)

KORTOM: je maakt bij ieder gevecht een keuze - eens je die keuze gemaakt hebt, leer je medespelers in die groep kennen, je leert op die mensen inspelen. (je weet wie wel of niet wilt wisselen, blijft staan, naar binnen springt). Die kennis maakt een gevecht leuk om te spelen. Je zit dus in een groep!

Heel simpel dus!!

Komt er een 3de/4de groep ben je automatisch VERPLICHT om weer een kant te kiezen -- dit brengt de hele groep uit balans

Ik geef het gevecht van vandaag als voorbeeld:

NG valt MOTTO aan

- MoTTo/Independence wil mooiere gevechten ('k geloof graag dat dit hun doel was/is)
- Wil VSW meedoen (wat nodig is voor spannende gevechten) moeten we een keuze maken - hier zit nu echter de grootste moeilijkheid - wat kiezen?
- NG die zwak staat momenteel, maar toch de aanval doet? (en de tegenstander van VSW is)
- MoTTo (samen in een fort met independence)? En pas onze tegenstander is geworden?
- Geen gemakkelijke keuze....

STRUIKELPAAL VOOR VSW:
deel van VSW kiest voor MoTTo en verdedigd
deel 2 wil graag NG helpen en valt aan
en we zitten weer in groepen.... niet meer VSW en XX, maar onze nieuwe keuze.

NIEUWE GROEPEN: de een sterker of zwakker? Meer inzet om deze wereld te verbeteren? Of meer op de ranglijst en zelf de sterkste zijn gericht....? Wie weet? Meer SPELPLEZIER???? Meer SPANNING???? (misschien toch even???)
 

DeletedUser

kan best wel hoor, vandaag voor, morgen tegen :D.
heb het zelf wel eens gedaan.
 

DeletedUser

Allereerst: is de klok in Belgie heftiger verzet dan in NL? Om half 5 's ochtends al dit soort verhalen produceren? Knap ;)

Ingaande op je 2e punt: het ziet er naar uit dat we nu meerdere partijen hebben op W1. Net zoals op andere werelden het geval is. Volgens mij hoef je geen permanente keuze te maken. Dit zou namelijk betekenen dat de kleine BG's nu direct weer versmelten in 2 grote BG's. Dat dit wat onduidelijker is en verrassende situaties meebrengt (zoals het omver schieten van iemand binnen je eigen BG in een FG) hoeft op zich aan het spelplezier niets af te doen. Het is alleen even wennen. Maar goed: alles went behalve een vent...
 

DeletedUser

Allereerst: is de klok in Belgie heftiger verzet dan in NL? Om half 5 's ochtends al dit soort verhalen produceren? Knap ;)

Ingaande op je 2e punt: het ziet er naar uit dat we nu meerdere partijen hebben op W1. Net zoals op andere werelden het geval is. Volgens mij hoef je geen permanente keuze te maken. Dit zou namelijk betekenen dat de kleine BG's nu direct weer versmelten in 2 grote BG's. Dat dit wat onduidelijker is en verrassende situaties meebrengt (zoals het omver schieten van iemand binnen je eigen BG in een FG) hoeft op zich aan het spelplezier niets af te doen. Het is alleen even wennen. Maar goed: alles went behalve een vent...

Slapeloosheid bestrijden met creatief bezig zijn :)

'k Ben zoals steeds bereid om dit een kans te geven en roep alle VSW'ers op om dit ook te doen. Bij ieder niet VSW gevecht kunnen ze een eigen keuze maken. We zullen er idd wel moeten aan wennen, wat mij betreft ben ik al aan het gewenningsproces begonnen.

Rest er mij niets anders dan alle partijen mooie fortgevechten toe te wensen...
 

DeletedUser

Een aanvulling: Je vecht voor, tegen of niet :p

Tis allemaal weer even wennen natuurlijk, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat goedkomen met w1. Zolang de massa-aanvallen maar uitblijven ben ik voorlopig tevreden :)
 

DeletedUser13404

Ik vraag me dan wel af hoe ze dit gaan oplossen? Het lijkt me niet zo voor de hand om even heel VSW te ontbinden... Er wordt nu al 3 jaar gestreeft naar rust en vrede in die stedengroepen, en nu het zover is lijkt het me moeilijk dat te veranderen...

Ik stel gewoon voor, dat de leiders van ALLE steden hun stad opheffen :laugh:
Vraagje: Als je stad verlaten wordt kan je hem dan nog terug "in leven roepen" ?:cool:
 
Bovenaan