• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

XX uit elkaar?

DeletedUser

Er zijn al veel vermoedens. XX begint langzaam uit elkaar te vallen en er komen misschien nieuwe bg's in de wereld. Kwakarelis zit al met Rataplan in een kleine bg en ik heb gehoort dat Gun smoke city zich misschien ook wil afscheiden. Ook is er nu de NG alliantie met ongeveer 120 leden. Al denk ik dat die weinig tegen de overmacht van VSW met 500 leden kan doen. Goed of niet goed? Wil je er iets over kwijt? post het hier dan.
 

DeletedUser

Maar passen die 500 in allemaal in een fort? Met 120 vul je een fort en de teller loopt nog door.
 

DeletedUser

ach ja, VSW met 450 leden trouwens :D.
maar daar komt echt niet iedereen van bij een fortgevecht.
 

DeletedUser8307

Het merendeel niet. :) Maar succes met je nieuwe groep wel, "NG". :D
 

DeletedUser2147

Wat een reorganisatie kan teweeg brengen hee ...
Terwijl de ene al zijn werk er in steekt om het boeltje te herstructureren wat iedereen zag zitten zijn ze achter zijn rug om met iets anders bezig ...
Laag bij de grond om niet meteen eerlijk te zijn, en ik ben zwaar ontgoocheld over vele 'vrienden' die ik al van in het begin van 'the west' ken, maar kom ...
laat ons zeggen dat XX is gesplitst, en de kleine steden die nooit of zelden meedoen met fort gevechten zijn er van tussen.
Nu nog eens zo'n situatie bij VSW die in 4 splitst en het kan terug leuk worden :)
 

DeletedUser

dat zie ik de volgende 4 jaar niet gebeuren ;)

Jij weet toch niet wat er op het leidersforum allemaal besproken wordt? :)
Ik had ook niet verwacht dat dit in XX ging gebeuren.
Plots meldde ik me aan en toen had de stad een helemaal andere naam...


Ik vind het jammer dat dit gebeurd is, maar ik hoop dat we (NG en PK) in plaats van onderling een oorlog te starten toch nog altijd samen tegen vsw strijden.
 

DeletedUser13404

XX steden zjn de lafste lafaards die ik ken :D
Als ze uiteen vallen, zou ik niets liever hebben ;)
 

DeletedUser385

lol zezema zit dus bij vsw?

das duidelijk...

nee als xx uit mkaar valt wordt de wereld nog minder, ga zo door!
 

DeletedUser

XX is (was) iig in staat om een eigen merk neer te zetten, iets wat jou stad klaarblijkelijk niet kan, en daarom maar VSW voor de naam zet, terwijl jullie niet bij VSW horen...:rolleyes:
 

DeletedUser13404

Boeboehoehoe... ik word depressief van mensen die zagen over de vsw die onterecht in onze naam staan... voor de duidelijk heid:
IK BEN GEEN STADSLEIDER!
IK HEB HET ER DUS NIET GEZET EN KAN HET OOK NIET WEGHALEN!


Nu is ie eindelijk weg nu goed?
Ik had al 1000000000000 x gezegd om hem weg te halen.
Mar omdat ik de enige bekende ben van onze stad, zaagt iedereen maar verder tegen mij.


Ik ben tegen elke vorm van meer dan 3 steden bij elkaar, dat is niet plezant meer voor de rest...:(
 

DeletedUser

en niemand weet welke duistere plannetjes vsw-leden uit gaan voeren :p
 

DeletedUser

Boeboehoehoe... ik word depressief van mensen die zagen over de vsw die onterecht in onze naam staan... voor de duidelijk heid:
IK BEN GEEN STADSLEIDER!
IK HEB HET ER DUS NIET GEZET EN KAN HET OOK NIET WEGHALEN!


Nu is ie eindelijk weg nu goed?
Ik had al 1000000000000 x gezegd om hem weg te halen.
Mar omdat ik de enige bekende ben van onze stad, zaagt iedereen maar verder tegen mij.


Ik ben tegen elke vorm van meer dan 3 steden bij elkaar, dat is niet plezant meer voor de rest...:(

Jeah right. Laat ik jou bg groep eens bekijken

VSW - Kappaburgt
Kappaburgt 3
Kappaburgt 2
the new feature
-KAO- BRAVE COUNTY
Raville
maaskantje

Denk eerst na voordat je een opmerking maakt. En de wereld is niet om zeep geholpen zolang NG enz maar actief tegen vsw blijven strijden. Ik hoop zeer dat VSW uit elkaar valt zodat we meerdere fronten krijgen
 

DeletedUser13404

Ten eerste bestaat onze bg groep louter voor de fora etc.
Ten tweede heb ik hem niet gemaakt, noch eringegaan
Ten derde hebben we (noch) geen forten...:hmf:
 

DeletedUser

Ten eerste bestaat onze bg groep louter voor de fora etc.
Ten tweede heb ik hem niet gemaakt, noch eringegaan
Ten derde hebben we (noch) geen forten...:hmf:

Ten eerste: Je kunt toch ook gewoon een forum maken en iedereen erin uitnodigen?
Ten tweede: Ken jij je eigen stad zo slecht? Er staat zelfs dat jullie een fort hebben
Ten derde: Ben je nu uit je eigen stad gestapt omdat we kritiek op je hebben? Lolz
 

DeletedUser13404

Ten eerste: Je kunt toch ook gewoon een forum maken en iedereen erin uitnodigen?
Ten tweede: Ken jij je eigen stad zo slecht? Er staat zelfs dat jullie een fort hebben
Ten derde: Ben je nu uit je eigen stad gestapt omdat we kritiek op je hebben? Lolz

Ten eerste: er is nu al een forum
Ten tweede: Kan je lezen:
Eigen forten:
Geen eigen forten bekend.
Geallieerde forten:
Geen geallieerde forten bekend.
Ten derde: Nee, de naam is slechts veranderd
 
Bovenaan