• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Westtools.tk - The West calculators

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

heb jij altijd al een handige tool willen hebben voor the-west en heb je hem nooit kunnen vinden?
Leones maakt voor u/jij de mooiste tools!
Vraag het hier aan in dit topic en hij zegt of het mogelijk is!

Ps. LEONES Ga ZO DOOR!!
 
Klopt inderdaad. Had tijdens een van mijn geniale ingevingen iets veranderd, maar nu klopt de code niet meer :p Zal het zometeen fixen.

EDIT: Opgelost.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Oke.

Misschien nog een leuk idee om de Arbeid calculator en Arbeidsinfo samen te voegen en alleen Arbeidsinfo over te laten. Je kunt de arbeidspunten dan laten invoeren op de plek waar normaal ook je arbeidspunten staan en je motivatie ook op dezelfde plek als bij een arbeid.
 
Daar dacht ik inderdaad ook aan, maar ik heb momenteel niet de mogelijkheid dat mooi te laten verlopen. Wanneer ik dat wel kan (en ik verder even niks te doen heb) zal ik dat gaan regelen.
 
Nieuws en contactformulier toegevoegd. Veel plezier ermee :p

Niet gaan spammen via het contactformulier, dan is ie zo weer weg.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Mooie verbetering Leones! Ziet er goed uit!
EDIT: He, ze bedanken je ook voor tools enz. op tw-db.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wegens wat problemen is het nieuwssysteem tijdelijk offline, ik ben er momenteel zelf eentje aan het maken, wat waarschijnlijk zonder comments gaat werken.
 
Nog geen nieuwssysteem, maar wel een nieuwe tool. Die is hier te vinden.

Met deze tool kan je de ervaring berekenen die je nodig zal hebben om een bepaald level te bereiken als je je huidige level en ervaring invoert. In een kleine 10 min gemaakt, dus het kan fouten bevatten, graag melden als het een fout bevat :p
 
Ik zal de komende tijd de tekst over gaan zetten zodat het via een database werkt, waardoor de site wat makkelijker vertaald zal kunnen worden. Als je dus rare tekst tegen komt, dan is dit waarschijnlijk de oorzaak. Die problemen zullen meestal wel binnen een uurtje verholpen zijn, zo niet, laat het me weten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan