• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Westtools.tk - The West calculators

Status
Niet open voor verdere reacties.
En hier nog een heel klein foutje.


Als je op 'arbeider' of 'premium karakterklasse' houd wordt 'premium verhoogd salaris' geactiveerd. Je moet nu precies op het vinkje drukken.

Welke browser? Net met chrome en FF geprobeerd, en het werkt zoals het hoort.


Over die namen, westcalc.info bestaat al als hulpsite, dan kan ik wel westcalc.com doen, maar dat gaat die persoon niet leuk vinden ;)

Laat die namen maar komen, hoe meer keus, hoe beter.
 
Poll gemaakt voor een nieuwe naam, graag stemmen op welke jij het leukst vindt. Niemand van jullie krijgt de resultaten te zien, dus je kan ook niet met de massa mee gaan stemmen, gewoon kiezen.
De namen die ik beschikbaar voor het stemmen heb gemaakt beperken zich veelal tot .net en .com, omdat ik ook een Engelse versie ga lanceren. Daardoor zijn ook de Nederlandse namen niet meegenomen in de poll.

Let wel: De uitslag van deze poll zal niet definitief de nieuwe naam bepalen, dat doe ik. Wel neem ik de uitslag van de poll mee in mijn beoordeling uiteraard.

Poll: Welke websitenaam?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Ik heb gekozen voor Westtools.net

Westtools moet het zeker worden, deze klinkt het beste ^^
 
En toch had die redelijk wat stemmen :p

results.cgi


Westtool viel al uit eigenlijk, had beter die niet als optie kunnen geven ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1053

Het klinkt niet zo lekker, maar op zich kan het best. En zo moeilijk is hij ook weer niet te onthouden.
 
Ik heb inmiddels een url dingetje toegevoegd aan de fortbonus calculator, daarmee kan je eigenlijk je huidige skillverdeling opslaan. Klik maar eens op de button ergens onderaan :)

Ook ben ik momenteel bezig met een nieuwe stijl, en het vordert al lekker :p
 
Nieuwe lay-out is aanwezig. Zoals je misschien ziet staan er twee knopjes onder "Algemeen", nieuws en contact, die nog niks doen. Die paginas moet ik nog maken, komt er binnenkort aan :)

http://nl.westgadgets.net/index.php

Ook is de manier waarop pagina's worden weergegeven in de url veranderd, dus update je bladwijzers indien nodig.

Feedback uiteraard altijd welkom, en fouten graag melden, als et visuele fouten betreft graag de browser erbij vermelden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan