• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Westtools.tk - The West calculators

Status
Niet open voor verdere reacties.


Howdy forumgangers,

Ik had eventjes niks te doen, en aangezien er een aantal nieuwe formules voor The-West bekend waren die nergens in het Nederlands op een site stonden, besloot ik er zelf een te maken.

Wat ik jullie bied:
- Arbeidscalculator, vul gewoon de waarden in en de vindwaarden en loon komt er uit rollen.
- Constructiepunten calculator, waarden invullen en het aantal constructiepunten komt er uit.
- Reskill calculator, vul wederom wat waarden in en de prijs van het reskillen zie je verschijnen.

Nog te doen:
- Een "kleiner dan 0" bescherming inbouwen voor sommige calculators.
- Arbeidscalculator andersom laten werken, dus van vindwaarde/loon naar arbeidspunten.
- Reset knop voor de invulvelden maken, maar dat gaat tegelijk met een nieuwe opmaak voor de "Bereken!" knopjes, om verkeerd klikken te voorkomen.
- Ervaring laten zien in de arbeidscalculator, en eventueel die ook andersom laten werken.
- Berekenen van beste vaardighedenverdeling voor fortgevechten. Gemaakt door Christophev, dus ga bij hem klagen als het niet komt :D
Het staat op volgorde, dat ligt er althans aan wanneer Christophe klaar is ;)

Heb je suggesties over de inhoud van de site, zie je graag iets toegevoegd, of zie je een fout, zet het dan hier neer. Fouten graag met vermelding van de gebruikte browser.
Heb je suggesties over de vormgeving, dan graag in een PM. Als je een banner of buttons wilt ontwerpen mag dat, wederom via PM.

Opmerking: Ik ondersteun Chrome en Firefox, daar test ik zelf de site ook mee als ik iets toe wil voegen. Ik doe mijn best om alles met Internet Explorer en eventuele andere browsers te laten werken, als het werkt is het mooi meegenomen, maar als het niet werkt is het jammer.
Opmerking 2: Jullie zullen misschien merken dat de opmaak lijkt op de site van maartenr, dat is puur toeval. Ik heb ook gekozen voor links aan de linkerkant met de echte tekst ernaast, en dan heb je dat nu eenmaal.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Mooi initiatief ^^

Gaat er nog meer opkomen want het lijkt zo leeg nu :p
 

DeletedUser

Wat doet dit eigenlijk in Schapenkooi?

Geen idee of ik het ga gebruiken, maar proberen kan niet kwaad.
 
Schapenkooi - Vragen en hulp.
Daar dit hulp is, hoort het hier.

Suggesties zijn altijd welkom :) Dus Chriskros, wat zou jij er nog meer op willen zien dan?
 

DeletedUser9519

Handig hoor.

En Chriskros bedoelt dat hij nog wel wat meer decoraties in de site wilt zien. Dat alles iets meer gevuld is.
 

DeletedUser

Totaal: $181500 dollar

poeh, dat kost het dus om 100 schieten om te skillen :o

en mocht ik ooit nog is puur handvaardigheid willen worden kost dat me 1.5 miljoen xD

goed, even ontopic .. ik vind het wel een mooie site, alleen het mag idd nog wel verder versiert worden etc. :) maar het is iig wel al heel handig.
 

DeletedUser

mooi gedaan ik wil ook zo een dingen leren maken .
kan jij me zeggen waar ik dat kan leren ?
 

DeletedUser

leones, geen idee of het mogelijk is voor jou, maar is het mogelijk om er een berekenaar bij te zetten van uitwijkkansen en trefkansen tijdens een fortgevecht ?
 
Zo'n gevechtberekenaar zou moeten lukken.
Bedoel je dan dat jij je skills opgeeft, en dat de bonus die je bij fortgevechten krijgt er uit komt?

En over die versieringen: Vertel mij eens wat voor soort versieringen je zou willen hebben. Het moet natuurlijk niet te druk worden :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

volgens mij is het een stukje code van de site wat niet helemaal klopt en dus gewoon word weergegeven. maar dat zou ik echt niet zeker weten, die lessen informatica heb ik niet heel goed opgelet.
 

DeletedUser

en het is niet om iemand af te breken maar bestaan er zo al niet een hoop sites? en zitten sommige van die functie niet in the west zelf
 

DeletedUser

Zo'n gevechtberekenaar zou moeten lukken.
Bedoel je dan dat jij je skills opgeeft, en dat de bonus die je bij fortgevechten krijgt er uit komt?

En over die versieringen: Vertel mij eens wat voor soort versieringen je zou willen hebben. Het moet natuurlijk niet te druk worden :)

je moet je skills geven , karakterklasse en alles wat daar enigzins mee te maken kan hebben


eigenlijk gewoon de berekeningen van de bev-blog

zoals de deze:
Result defense:

31^.4 + 30^.4 + 82^.4 + 20 * 1.3 + 20 + 10 =
3.94 + 3.9 + 5.83 + 26 + 20 + 10 = 69.67

Result attack:

100^.4 + 82^.4 + 27*1.3 + 20 + 25 =
6.31 + 5.83 + 35.1 + 20 + 25 = 92,24



als dat gaat natuurlijk, want dat zou ik wel vaak gebruiken ;D
 

DeletedUser13259

Leones, ik vul bij Goud Zeven m'n arbeidspunten in, en ik heb tegelijkertijd The-West open staan met goud zeven, en er komen verschillende dingen uit.
Ik heb 100% motivatie ingevuld, en geen premium.
 

DeletedUser9872

Suggestie:

5 minuten en 15 minuten toevoegen bij arbieden (voor Arizona werelden)
 

DeletedUser13259

Maar dan moet je ook 2x 30 minuten en zo toevoegen en daar word het wel een beetje chaotisch van.
En je kan het toch gewoon zelf omrekenen?
Of als je dat niet kan heb je toch altijd nog een rekenmachine?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan