• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Westtools.tk - The West calculators

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom hier even op terug, het zal er komen. Ik weet nog niet wanneer, maar ik ga er aan beginnen als mijn huidige project klaar is ;) Heb al een beetje voor ogen hoe het zal worden.

Ik zal dan trouwens ook een exacte bonuslijst moeten hebben van de verschillende sectoren, maar dat komt nog wel.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser12908

wat ik nu eigenlijk mis in het algemeen (ik heb het in iedergeval nog nergens kunnen vinden. is een soort filter op kleding/schoenen enz.

dus als ik kleding zoek met veel reflex dat je dat in kan geven en dat er dan kleding enz uitrolt met die specifieke vaardigeheden. Ik heb geen flauw idee of dit mogelijk is maar goed.
 

DeletedUser

Ik kom hier even op terug, het zal er komen. Ik weet nog niet wanneer, maar ik ga er aan beginnen als mijn huidige project klaar is ;) Heb al een beetje voor ogen hoe het zal worden.

Ik zal dan trouwens ook een exacte bonuslijst moeten hebben van de verschillende sectoren, maar dat komt nog wel.

Oke, ik zit al te wachten :)
 

DeletedUser12908

TW-DB heeft wat je zoekt. Ik zou natuurlijk wel zoiets kunnen maken, maar dat gaat even duren ;)

Ik zag het ja maar daar staat bijvoorbeeld geen naam bij de broek.
dus het heeft nog al wat mankementen.

maar goed als je je verveelt graag Leones :p
 
Ik heb weer eens iets nieuws toegevoegd, een pagina met arbeidsinfo.
Je ziet hier in principe alles van een arbeid. De gebruikte skills, moeilijkheid, product, productkans, zelfs de arbeidtekst. Het loon en de vindwaarde zijn momenteel alleen nog standaardwaarden van 0 AP, maar als ik een manier vind om het mooi toe te voegen wordt dat aantal AP variabel.
Snelle link hiernaartoe.

Opmerkingen en ideeën zijn welkom. Als je een fout ziet ook graag melden, dan verbeter ik dat zsm.

Nu ga ik werken aan de fortbonus calculator ^^
 
Sectorbonussen toegevoegd aan de fortbonus calculator. Momenteel alleen de torens en muur, dat zijn de meest belangrijke sectoren, de rest volgt wss later als ik weet hoe ik ze er mooi bij kan zetten, anders wordt de pagina zo lang :p
 

DeletedUser

Leones? kan het zijn dat er een bug zijn bij de fortkledij die je moet aanduiden?

westtools2.jpg


westtools1.jpg

Of heb ik iets verkeerd qua kledij gekozen? Maar als in zonder kledij doe, en werkelijk 70 intyp voor LP n 76 als mijn level, dan staat er wel 1550.
 
Bedankt, ik ga er eens naar kijken :)

EDIT: Net met chrome getest, en het geeft gewoon 1550 aan. Ik zal het nu met FF testen. --> Met FF geeft ie ook 1550 aan.


Oh, en die NaN fout komt omdat je niks in die vakjes hebt staan, gewoon 0 invullen en dan doet ie het :p

@arendsoog hieronder: Dat klopt, ga ik ff fixen :p --> Gefixt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Als je bij Fortbonus bent kan je het kopje Arbeidsinfo niet zien.

Edit: Is verholpen zie ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Bedankt, ik ga er eens naar kijken :)

EDIT: Net met chrome getest, en het geeft gewoon 1550 aan. Ik zal het nu met FF testen. --> Met FF geeft ie ook 1550 aan.


Oh, en die NaN fout komt omdat je niks in die vakjes hebt staan, gewoon 0 invullen en dan doet ie het :p

@arendsoog hieronder: Dat klopt, ga ik ff fixen :p --> Gefixt.

Ja, die NaN was ook niet echt een fout, omdat ik men skills daar heb gewist.
Maar wrm gaf die dan bij mij 1630LP aan? (browser = Opera)

EDIT: net nog eens getest, en het klopt weer allemaal.. ik zal wel iets verkeerds hebben gedaan..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ah opera, ik zal 't even daarmee proberen dan :p

EDIT: Opera geeft het ook goed aan. Er is wel een bekende bug bij het wisselen van kleding, die ik nog op ga lossen, daar kan het ook aan liggen :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Als je de vuurwerkraket aan hebt en dan bijvoorbeeld de kuierstok aan klikt, verandert er niks aan de punten. Bij sommige dingen verandert het wel, maar niet bij alles.
 
Klopt, dat is de bekende bug. Ik ben te lui om voor elk item elke bonus (dus ook waar geen bonus op komt) te definiëren, dus dan werkt het soms niet :p Dat moet ik dus even veranderen, maar aangezien dat nogal wat werk is gaat het nog even duren.
 
Ok, ik ga een .com, .net of iets dergelijks als domeinnaam kopen. Echter, westtools is al bezet daarvoor. Ik kan wel een .org of .info nemen, maar dat klinkt minder.
Dan nu aan jullie de vraag om een nieuwe naam te bedenken, eentje die past bij het westen, maar die ook de inhoud van de site goed aangeeft (tools voor the west dus, of calculators, wat jij wilt). De winnaar komt in de disclaimer te staan, helaas kan ik niet echt een echte prijs weggeven.

Alvast bedankt, en laat die fantasie maar komen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan