• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldoorlog

DeletedUser

*Zonder deze zin gaat het ook makkelijk*. Zij zullen waarschijnlijk dan ook niet elkaar gaan aanvallen want dan gaat hun nagellak af en breken misschien zelfs enkele nageltjes. Arme verwijfde spelertjes. ;)

Hup XX, OBD en The East, draai ze de nek om!! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

*Zonder deze zin gaat het ook makkelijk*.. Zij zullen waarschijnlijk dan ook niet elkaar gaan aanvallen want dan gaat hun nagellak af en breken misschien zelfs enkele nageltjes. Arme verwijfde spelertjes. ;)

Hup XX, OBD en The East, draai ze de nek om!! :D

Ik dacht dat iedereen tegen z'n eigen BG moest vechten dus er wordt niemand de nek omgedraaid en een keer flauwvallen en het weekend is voorbij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik las dat het gewoon iedereen voor zich was, niet per sé tegen je eigen BG. Dus daarom hoop ik dat de VSW, KAO en ICC-groepen afgemaakt worden en dat de anderen daarvan profiteren.
 

DeletedUser

Ik ga voor iedereen tegen iedereen: totale chaos en daarna rustig verderdoen zoals voorheen
 

DeletedUser

Haha de 3 allianties zullen nooit eindigen ;) Vergeet dat maar jongens.
 

DeletedUser488

Ik zal jullie even vertellen wat er gaat gebeuren:

1) Iedereen zal zijn eigen forten verdedigen, en je zal dus een massa fortgevechtjes hebben met in de aanval 2 man en een paardekop
2) Een paar groepen zullen in het geniep toch blijven samenspannen, en ervan profiteren om bepaalde anderen een kl**t af te draaien (en zich daarbij kreupel lachen, omwille van de enorme naïviteit van die anderen)
3) Als het misloopt zal er achteraf door sommigen wrok gekoesterd worden of je dat nu wil of niet. Je gaat niet maandenlang zorgvuldig plannen om een bepaald fortenbestand op te bouwen, om vervolgens op 1 weekendje alles te grabbel te gooien.

Nuja, ik ben al level 99, die xp kan me geen zier schelen. Evenmin bepaalde stedenrankings. Jullie doen dus maar.
Ik probeer bij deze gewoon even te voorzien wat er gaat gebeuren. Hou er rekening mee.
 

DeletedUser

Ik zal jullie even vertellen wat er gaat gebeuren:

1) Iedereen zal zijn eigen forten verdedigen, en je zal dus een massa fortgevechtjes hebben met in de aanval 2 man en een paardekop
2) Een paar groepen zullen in het geniep toch blijven samenspannen, en ervan profiteren om bepaalde anderen een kl**t af te draaien (en zich daarbij kreupel lachen, omwille van de enorme naïviteit van die anderen)
3) Als het misloopt zal er achteraf door sommigen wrok gekoesterd worden of je dat nu wil of niet. Je gaat niet maandenlang zorgvuldig plannen om een bepaald fortenbestand op te bouwen, om vervolgens op 1 weekendje alles te grabbel te gooien.

Nuja, ik ben al level 99, die xp kan me geen zier schelen. Evenmin bepaalde stedenrankings. Jullie doen dus maar.
Ik probeer bij deze gewoon even te voorzien wat er gaat gebeuren. Hou er rekening mee.

Ik sluit me hier volledig bij aan, kan het niet beter verwoorden.
 

DeletedUser

eindelijk iemand met een beetje hersenen in zijn hoofd! idd dat is wat er gaat gebeuren. maar ik kan er ook nog bij voorspellen dat na dat weekend bg's en allianties nooit meer hetzelfde gaan zijn.
jammer genoeg zit dit spel vol met jonge enthousiaste mensen die hun puberteit nog niet zijn ontgroeit en zich erin zullen gooien zonder na te denken.

och ja, saai zal de wereld niet meer zijn.
 

DeletedUser

Laten we gewoon kijken hoe het afloopt ik vind het een leuk initiatief.

denk wel dat dit uiteindelijk w1 op z'n kop gaat zetten.

hopenlijk wordt het dan niet zoals great moogly zegt fortgevechten van 40 tegen 2 en een verdwaalde vissenkop meen ik.
 

DeletedUser

Laten we gewoon kijken hoe het afloopt ik vind het een leuk initiatief.

denk wel dat dit uiteindelijk w1 op z'n kop gaat zetten.

hopenlijk wordt het dan niet zoals great moogly zegt fortgevechten van 40 tegen 2 en een verdwaalde vissenkop meen ik.

Paardekop was het:p Maar eerst is het afwachten hoeveel ermee willen doen en ik denk ook echt niet dat bondgenoten elkaar in een keer gaan aanvallen. Maar we zien wel hoe het gaat als het al doorgaat.
 

DeletedUser

Iemand in de rug steken? Heeft dat niet als betekenis dat je iemand aanvalt zonder dat die persoon het merkt?

Je kan nooit iemand in de rug steken als de ander al lang is omgedraaid.
 

DeletedUser

eindelijk iemand met een beetje hersenen in zijn hoofd! idd dat is wat er gaat gebeuren. maar ik kan er ook nog bij voorspellen dat na dat weekend bg's en allianties nooit meer hetzelfde gaan zijn.
jammer genoeg zit dit spel vol met jonge enthousiaste mensen die hun puberteit nog niet zijn ontgroeit en zich erin zullen gooien zonder na te denken.

och ja, saai zal de wereld niet meer zijn.

dat het niet saai meer is is de bedoeling van de meeste hier :p

dit is gewoon een provcatie van wat later toch zal gebeuren
zodra alle forten in handen zijn van ICC, KAO en VSW komen er toch spanningen tussen die groepen die met de tijd vanzelf groter worden en dan is er maar 1 iemand nodig van een van die groepen die de gespannen knoop doorhakt en een fort aanvalt
 

DeletedUser488

Iemand in de rug steken? Heeft dat niet als betekenis dat je iemand aanvalt zonder dat die persoon het merkt?

Je kan nooit iemand in de rug steken als de ander al lang is omgedraaid.
En wat doe je dan met spelers of BG's die er niet aan wensen mee te doen? Die bondgenootschappen blaas je dan toch de facto op?

Jullie kennen mijn standpunt. Het is dom, maar ik ga jullie niet tegenhouden. :cool:
 

DeletedUser

Beetje treurig dat het niet eerst in de groep is gegooid ipv overal dit neer te zetten.

Ik doe er niet aan mee.
 

DeletedUser8307

Het Team zou het eens als aankondiging moeten zetten, Ik bedoel als je de wereld opent dat er een infoschermpje komt..
 

DeletedUser3874

Het Team zou het eens als aankondiging moeten zetten, Ik bedoel als je de wereld opent dat er een infoschermpje komt..

Neen dat zou niet moeten... De helft van de mensen doet er duidelijk niet aan mee, waarbij het team geen kant hoort te kiezen.
 
Bovenaan