• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldoorlog

DeletedUser

maakt niet uit of het moeilijk is. als je pas geboren bent is lopen en praten ook moeilijk maar als je het wil lukt het altijd he :rolleyes:
 

DeletedUser

Ik vind het een leuk idee. Ik dan dan denk ik eens een weekendje lekker duelleren en als ik genoeg lp heb aan fortgevechten meedoen.
 

DeletedUser

Er zitten gaten in (wnr mogen de gevechten effectief zijn?), en is niet haalbaar als je er van uitgaat dat er echt een oorlog komt en dat daarna iedereen terug gewoon voort doet zoals ervoor. Sommige zullen zich afvragen waarom een stad hun fort heeft aangevallen en het terug willen,...

En dat weten jullie.

En een weekend is weinig: iedereen wil aanvallen en dus moet iedereen gaan verdedigen.

Er zijn betere manieren om het spel leuker te maken.
 

DeletedUser

ik deed een fortgevecht mee en plots kwam ik tot de conclusie dat ik nog geen fortwapen had :p:p
 

DeletedUser

Eigenlijk het enigste wat er van dat weekend gaat komen is dat de vijanden van ICC,VSW,KAO weer wat forten kunnen innemen (voor even).

Maar ik heb al velen reacties gekregen van steden die niet meedoen, maar het is ook duidelijk dat er we velen meedoen. Weet niet of ze allemaal in de 3 allianties zitten maar die er wel inzitten zijn dus verraders en zullen de nieuwe vijand worden waarschijnlijk. En dus hebben we terug een spel zeker.

Het enigste wat we niet weten is hoe talrijk de 2 kanten zijn.
 

DeletedUser

Er zijn er genoeg die wel meedoen ;)

Het is overduidelijk dat alle leiders van de allianties schrik hebben en het niet aandurven, zwak toch?
 

DeletedUser

-dw- uit ICC heeft 1200 mensen gecontacteerd over de oorlog en zei dat ze ook tegen ICC mogen dueleren
 

DeletedUser

mm is het niet logisch dat veel steden die in een alliantie zitten bedenkingen hebben? verhoudingen zijn hierna nooit meer hetzelfde en vele zijn bang dat hun werk verloren gaat.
ik doe niet mee, mij zegt het persoonlijk niet zoveel om in de wilde weg te beginnen aanvallen. maar aan al die wel meedoen, veel plezier.
 

DeletedUser

maar er niet zoveel allianties meer zijn wordt het leuker. meer fortgevecht en zo
 

DeletedUser

Ik ben hier niet voor en dit helemaal niet uit zwakheid ;)

Maar hebben jullie er al rekening mee gehouden dat het samenwerken met mensen en steden die je tijdens dit weekend aanvalt nooit meer hetzelfde zal zijn. De klok kan niet na een paar dagen stilgezet worden en niet teruggedraaid worden ook. Daarenboven zijn de mensen waar je al een geruime tijd mee samenwerkt wel wat meer waard dan "een weekendje oorlog spelen".
Een goede samenwerking wordt niet zomaar in 1,2,3 opgebouwd maar kan wel op die paar dagen vernietigd zijn. Vooral aanvallen op forten door eigen allianties zijn helemaal slecht, anderen zullen verplicht worden om keuzes te maken die ze helemaal niet willen...

Ik ben er dus radicaal tegen en doe hier zeker niet aan mee.
 

DeletedUser

Je spreekt af dat je elkaar aanvalt dus dan is er nadien toch geen probleem? Met forten moet je inderdaad wel oppassen.

En aan iedereen die me haat omwille van dit idee: kom me aanvallen ;) Maar dan weet ik wel dat je meedoet en je dus aan het zeveren was :)
 

DeletedUser

Sorry maar ik ga geen BG in zijn rug steken ik ga gewoon door met het gene waar ik altijd mee bezig ben mijn stadsgenoten en mij BG helpen.

Ik heb hier actie genoeg je kunt zoveel duelleren als je zelf wilt dat heb je toch zelf in de hand en ik zal je zeggen ik ken het hotel ook van binnen en buiten.

En onze VSW forten verdedigen gaat voor alles al moet ik er heen kruipen.
 

DeletedUser

ik als icc lid ga vsw en kao leden dan aanvallen hoef ik ook niet zo lang te reizen:rolleyes:
 
Bovenaan