• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldoorlog

DeletedUser

Ik snap het niet helemaal. WIj mogen sowieso onze bondgenoten wel aanvallen als het niet vlak voor een fortgevecht is.

Ik zal dus in deze oorlog niemand aanvallen die ik anders nooit aanval.
Maar wellicht zal dat voor VSW, ICC, KAO en XX anders zijn.
Vandaar ook dat wij het zo goed doen in de duels, wij mogen iedereen aanvallen en hebben dus VEEL farms. :D
 

DeletedUser6456

is het een ide om de werled dor midden te delen, en zo 2 teams te maken?

linker helft, en rechterhelft
 

DeletedUser

Wij schakelen elkaar niet uit hoor ;) We maken onszelf sterker door elkaar aan te vallen en zo heel veel xp te krijgen. Na dat weekend is iedereen dan een level hoger ;)
 

DeletedUser

Het maakt mij niet uit. Ik schiet jullie toch allemaal kapot met mijn stad. :D
Wij kunnen elkaar niet aanvallen want we hebben maar 1 stad. :p
 

DeletedUser

Wij schakelen elkaar niet uit hoor ;) We maken onszelf sterker door elkaar aan te vallen en zo heel veel xp te krijgen. Na dat weekend is iedereen dan een level hoger ;)

Wij knallen gewoon jullie gewoon plat zonder dat jullie xp krijgen :D :p
 

DeletedUser

heb al een half jaar niet meer gedueleerd en sta nog steeds in de top 100 :')

btw vergeet ook niet elkaar aan te vallen ;) als jullie samenspannen en niet sportief spelen, dan wij ook niet ;)
 

DeletedUser

Heb hem op ons forum geplaatst.

Wordt er vanaf donderdag een 48 uurs wapenstilstand afgekondigd?

En zaterdag kan het dan 100% losgaan.
 

DeletedUser

Is wel pas over 2 weken hé ;)

Iedereen antwoord positief behalve de stakkers van KAO, die sturen massaal neen. Zegt veel over hun..
 

DeletedUser

ik snap alleen de tijdslimiet niet:confused:
hoezo dat, want in oorlog heb je toch geen tijd?
jah tijd tot je hebt gewonnen maar dat is toch onbepaald?:confused::confused::confused:
 

DeletedUser

ja dat snap ik wel maar ik zie toch echt tot en met staan:eek:



Wanneer?
Het gehele weekend van 29 tot en met 31 januari.
de oorlog zal waarschijnlijk/hopelijk uitlopen tot later dan dat :p ik kan me niet inbeelden dat iedereen daarna weer braafjes gaat doen alsof er niks gebeurt is :p
 

DeletedUser

Nee jullie natuurlijk niet want jullie vallen constant aan.

Wij weten welke macht we samen hebben en gaan dan ook gewoon eens een weekendje dueleren, daarna is alles weer bij het oude en geven we XX en alle andere eens goed veel billenkoek.
 

DeletedUser

eigenlijk moeten we zorgen dat elk fort in heel w1 in dat weekend minstens 1 keer word aangevallen :D
 
Bovenaan