• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldoorlog

DeletedUser

Gegroet cowboy/cowgirl,

Aangezien het spel hier op wereld 1 een beetje eentonig begint te worden kwam ik op het idee een wereldoorlog te organiseren! Deze wereldoorlog zal een geheel weekend duren zodat iedereen de kans krijgt om hieraan deel te nemen.

Hoe deelnemen?
Simpel, iedereen op wereld 1 doet mee. Het enige dat je moet doen ik mensen aanvallen en forten platgooien.

Regels
Echte regels zijn er niet. Iedereen mag een weekend doen wat hij of zij wilt zodat er geen beperkingen komen door de allianties. Samenspannen mag maar niet met meerdere allianties. Hoe het verder verloopt na deze wereldoorlog valt nog af te wachten. Het doel van deze wereldoorlog is dan ook dat iedereen zijn gang eens mag gaan!

Wanneer?
Het gehele weekend van 29 tot en met 31 januari.

Spread the world
Stuur dit bericht door over de gehele wereld zodat iedereen op de hoogte is! Alvast bedankt hiervoor.

Er is ook een chatkanaal voorzien:
http://webchat.quakenet.org/, onder nickname typ je je gebruikersnaam van op The-West en onder channels typ je “twwar”.

Prettige dag verder,
[player]TerrorSheep[/player]

Code:
Gegroet cowboy/cowgirl,

Aangezien het spel hier op wereld 1 een beetje eentonig begint te worden kwam ik op het idee een wereldoorlog te organiseren! Deze wereldoorlog zal een geheel weekend duren zodat iedereen de kans krijgt om hieraan deel te nemen.

[b]Hoe deelnemen?[/b]
Simpel, iedereen op wereld 1 doet mee. Het enige dat je moet doen ik mensen aanvallen en forten platgooien.

[b]Regels[/b]
Echte regels zijn er niet. Iedereen mag een weekend doen wat hij of zij wilt zodat er geen beperkingen komen door de allianties. Samenspannen mag maar niet met meerdere allianties. Hoe het verder verloopt na deze wereldoorlog valt nog af te wachten. Het doel van deze wereldoorlog is dan ook dat iedereen zijn gang eens mag gaan!

[b]Wanneer?[/b]
Het gehele weekend van 29 tot en met 31 januari.

[b]Spread the world[/b]
Stuur dit bericht door over de gehele wereld zodat iedereen op de hoogte is! Alvast bedankt hiervoor.

Er is ook een chatkanaal voorzien:
[url]http://webchat.quakenet.org/[/url], onder nickname typ je je gebruikersnaam van op The-West en onder channels typ je “twwar”.

Prettige dag verder,
[player]TerrorSheep[/player]
 

DeletedUser

Klinkt als een leuk idee maar klinkt ook een beetje gevaarlijk straks ligt de halve wereld flauw
 

DeletedUser

Dan doe ik ook maar mee ik zal het bericht naar heel mijn stad op wereld 1 sturen
 

DeletedUser

Mensen, val mij maar aan :D
Ik ga denk ik niet zelf aanvallen want dan ga ik ko :p
 

DeletedUser

Leuk bedacht maar onhaalbaar. Bepaalde allianties zullen altijd blijven bestaan. Je denkt toch niet dat Elvis opeens tegn pOON gaat strijden en pOON dan weer tegen DCman?

Ik ga mijn eigen stadsgenoten ook niet benadelen en bondgenoten ook niet.
 

DeletedUser8116

klinkt best leuk. Het zal voor veel activiteit zorgen op the west.

ik zal het iets minder leuk vinden want ik heb ongeveer alles op verschuilen staan en bijna niks op levenspunten: een fortgevecht houd ik dus niet lang vol, om over duels nog maar te zwijgen...:D
 

DeletedUser6456

ik speel er niet, maar dit soort dingen moeten we ook eens doen op andere werleden. miss kan je er nog een wedstrijd aan vast knopen(ook een recent isdee) iets van woe de meeste fortgevechten deed ofzo.
 

DeletedUser

Het is maar voor een weekend hé :) Ik zou het zelf leuk vinden eens te worden aangevallen door iemand van mijn alliantie omdat het dan mag en ik het dan ook sportief opneem. Veel mensen zitten vast aan het spel en vergeten dat het een spel is.
 

DeletedUser

Een pluim voor de moeite, jammer dat het alleen onrealiseerbaar is ;)
 

DeletedUser

Ja met zo'n instelling wel inderdaad ;)

Het hoofddoel van deze "oorlog" is dat iedereen eens rustig tegen iedereen kan vechten. Nu zitten alle goede duellanten vast aan hun alliantie(s) waardoor er enkel slechtere slachtoffers overblijven.

Een andere benaming voor deze actie kan ook wel "XP weekend" zijn.
 

DeletedUser

Ik denk dat dit ook nog wel eens een mooie doorbraak zou kunnen zijn om w1 weer wat ruiger te maken, en de dominantie van bepaalde steden te kunnen afbouwen :D
 

DeletedUser

Ja met zo'n instelling wel inderdaad ;)

Het hoofddoel van deze "oorlog" is dat iedereen eens rustig tegen iedereen kan vechten. Nu zitten alle goede duellanten vast aan hun alliantie(s) waardoor er enkel slechtere slachtoffers overblijven.

Een andere benaming voor deze actie kan ook wel "XP weekend" zijn.

Zoals ik al zei, een nobel doel, maar het gaat niet werken ^^
 

DeletedUser

Zo bekijk ik het niet. Het is meer om bepaalde mensen een kans te geven wat meer ervaringspunten te verdienen zonder dat je uit je stad word gesmeten en er 100 mensen op je beginnen vitten.
 

DeletedUser

jazeker het is ook een leuk idee TerrorSheep, maar ik vind dat er nog een leuke bijkomstigheid aan vasthangt ^.^ d.w.z. de bodngenootschappen mss wat dooreen gegooid worden, en dat bepaalde BG's uiteenvallen, waardoor er weer meer fortgevechten zijn die ook haalbaar zijn door niet "SupergroteAlliantie"-steden :p
 
Bovenaan