• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldoorlog

DeletedUser5695

jammer dat TerrorSheep iets "organiseert" als soort eenmansactie waar zelfs een hoop icc-ers niet achter staan.Totaal geen overleg gepleegd met bondgenoten en niet nagedacht over eventuele consequenties. Ik trek mijn handen er in elk geval volledig van af. Sterker nog dit is voor mij een mooi moment om volledig te stoppen op wereld 1, aangezien ik niet toe wil zien hoe 1 persoon een mooie alliantie vernield (want ja ik zie wel de nodige aanvallen van bondgenoten plaatsvinden ook al zegt een stad niet mee te doen, waardoor er vervolgens scheve gezichten komen etc etc....) Een hoop mensen hebben maanden lang gewerkt om bondgenootschappen tot stand te laten komen én te zorgen dat ze ook werken, en dan komt er een of andere drollemans met een eenmansactie de boel verzieken...je zou bijna denken dat hij uit een ander kamp komt en puur bezig is om bg's uit elkaar te drijven. Zoals gezegd jammer dat het blijkbaar zo moet, maar ik was toch wel klaar met w1...
 

DeletedUser

De beste manier om door 200 mensen aangevallen te worden is te zeggen dat je niet mee doet denk ik:p

So be it, we zijn hier niet in china.

@ pOON: Spijtig te lezen dat je stopt, heb een paar mooie gevechten van je gezien bij de forten.
 

DeletedUser

jammer dat TerrorSheep iets "organiseert" als soort eenmansactie waar zelfs een hoop icc-ers niet achter staan.Totaal geen overleg gepleegd met bondgenoten en niet nagedacht over eventuele consequenties. Ik trek mijn handen er in elk geval volledig van af. Sterker nog dit is voor mij een mooi moment om volledig te stoppen op wereld 1, aangezien ik niet toe wil zien hoe 1 persoon een mooie alliantie vernield (want ja ik zie wel de nodige aanvallen van bondgenoten plaatsvinden ook al zegt een stad niet mee te doen, waardoor er vervolgens scheve gezichten komen etc etc....) Een hoop mensen hebben maanden lang gewerkt om bondgenootschappen tot stand te laten komen én te zorgen dat ze ook werken, en dan komt er een of andere drollemans met een eenmansactie de boel verzieken...je zou bijna denken dat hij uit een ander kamp komt en puur bezig is om bg's uit elkaar te drijven. Zoals gezegd jammer dat het blijkbaar zo moet, maar ik was toch wel klaar met w1...
nie stoppe man heb je weinig gesproken maar in fortbathels kom ik je altijd tegen ;) en je bent dan ook meestal on :D en kon het vinde met wat je deed daar hehe
 

DeletedUser

De beste manier om door 200 mensen aangevallen te worden is te zeggen dat je niet mee doet denk ik:p

Ik doe niet mee, dus kom maar op zou ik zeggen! :D

En het is idd een dwaas plan. Zal ongetwijfeld gedonder achter weg komen.
Het zal mij een zorg zijn, W1 is toch al zo deaud als een pier. Wellicht komt er wat actie nu.

En jammer dat je stopt pOON. Toch 1 van de betere spelers hier. En 1 van de weinigen die soms vol overtuiging zijn eigen mening nastreeft en niet klakkeloos alles slikt wat hem wordt voorgeschoteld.

Respect!
 

DeletedUser488

We zullen wel zien wat het wordt, zeker? Maar indien er dingen gebeuren die me niet bevallen zal ik wél de gepaste conclusies trekken...
 

DeletedUser8307

17 januari 2010, 14:06 --> 2 maanden oud ;)

Is er nooit geweest volgens mij
 
Bovenaan