• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

DeletedUser5512

Ja er wordt veel gespeculeerd, terwijl we eigenlijk weinig weten. Ik ie het persoonlijk wel zitten als we terug gaan anar 2 oude werelden. Lekker knus en gezellig.:p

lijkt mij ook het beste, zo alle duellanten op wereld 2, fortvechters op w1 :p

wie weet kunnen we nog eens een dueltoenooi organiseren dan, lang geleden zeg :)
 

DeletedUser

lijkt mij ook het beste, zo alle duellanten op wereld 2, fortvechters op w1 :p

wie weet kunnen we nog eens een dueltoenooi organiseren dan, lang geleden zeg :)

*Idee*

verwijder w1 t/m w7. Start 4 nieuwe werelden op laat alle spelers naar die werelden migreren(dus max. 4 werelden per account). En laat w8 en 9 zoals die is en laat mensen daar niet naar migreren.

Dus alle forten en steden beginnen opnieuw er zijn geen bg's meer. Dit kan er voor zorgen dat er weer een versplintering van huidige bg's komt en weer meer strijd in de wereld komt.

Als extra mogelijkheid: thema wereld
1 wereld creëren waar duel lvl's gereset worden zodat er weer een flinke duel strijd kan los barsten i.p.v. elke keer dezelfde targets opzoeken zoals ik het nu ervaar.

Als je nu migreert kom je toch in een bg die je waarschijnlijk al kent en dus blijft alles bij hetzelfde alleen speel je nu met je beste acc. op de leukste wereld voor jou. De activiteit wordt er lijkt mij niet hoger door.

En de werelden die dan echt gaan leeglopen tot 50% van het huidige niveau kunnen nog steeds niet worden verwijderd want er blijven altijd wel bijvoorbeeld een mannetje of 500 op de slechte wereld rondhangen(volgens mij is dat w6). Dus kan je die wereld er toch niet uitgooien..

Het is maar een idee en op zich niet ver uitgewerkt maar dacht ik deel het even.

grt Sjap
 

DeletedUser

Omg mr.sjap wil je dit ALSJEBLIEFT als idee voorstellen bij het ideeën forum? Dit is gewoon een geweldig idee. Alle werelden resetten(forten en steden etc) en dan lekker gaan spelen op een geheel nieuwe wereld, met nieuwe BG's en nieuwe forten, en je krimpt er ook nog eens mee in.

geweldig idee
 

DeletedUser14167

je bent alleen de bg`s en steden kwijt op de werelden waar je naartoe gaat. je poppetje blijft nog steeds hetzelfde level enzo.
 
Ja dus hij bedoelt denk ik--> alle werelden worden verwijderd
Er zweven allemaal karakters(geen idee of dit technisch mogelijk is)
Er worden nieuwe werelden gestart
Je moet tussen je karakters kiezen welke je waar laat spelen
Je begint op die wereld met je karakter
Geen steden, geen forten
Je begint eigenlijk net zoals er een nieuwe wereld begint alleen dan met nieuwe karakters
Geweldig idee!!
Er moet nog wel de mogelijkheid zijn om evt karakters te wisselen als je niet tevreden bent over je keuze.
 

Deleted User - 36202

Als je nou het maken van nieuwe werelden en het verwijderen van oude werelden omdraait, dan heb je ook geen last van zwevende karakters, of in ieder geval een stuk minder :)

Ik blijf echter tegen het idee :p
 
*Idee*

verwijder w1 t/m w7. Start 4 nieuwe werelden op laat alle spelers naar die werelden migreren(dus max. 4 werelden per account). En laat w8 en 9 zoals die is en laat mensen daar niet naar migreren.

Dus alle forten en steden beginnen opnieuw er zijn geen bg's meer. Dit kan er voor zorgen dat er weer een versplintering van huidige bg's komt en weer meer strijd in de wereld komt.

Als extra mogelijkheid: thema wereld
1 wereld creëren waar duel lvl's gereset worden zodat er weer een flinke duel strijd kan los barsten i.p.v. elke keer dezelfde targets opzoeken zoals ik het nu ervaar.

Als je nu migreert kom je toch in een bg die je waarschijnlijk al kent en dus blijft alles bij hetzelfde alleen speel je nu met je beste acc. op de leukste wereld voor jou. De activiteit wordt er lijkt mij niet hoger door.

En de werelden die dan echt gaan leeglopen tot 50% van het huidige niveau kunnen nog steeds niet worden verwijderd want er blijven altijd wel bijvoorbeeld een mannetje of 500 op de slechte wereld rondhangen(volgens mij is dat w6). Dus kan je die wereld er toch niet uitgooien..

Het is maar een idee en op zich niet ver uitgewerkt maar dacht ik deel het even.

grt Sjap
En ook bij dit populaire plan raakt men (in mijn geval) een account kwijt... :hmf:

Ik hoop dat het huidige plan van migratie blijft zoals het is, en dat er daarna gewoon geen werelden verwijderd worden. Spelers die van wereld willen wisselen kunnen dat dan doen, zonder dat verlies.
 

DeletedUser

En ook bij dit populaire plan raakt men (in mijn geval) een account kwijt... :hmf:

Ik hoop dat het huidige plan van migratie blijft zoals het is, en dat er daarna gewoon geen werelden verwijderd worden. Spelers die van wereld willen wisselen kunnen dat dan doen, zonder dat verlies.

tsja ik snap ook nog niet wat ze met de migratie update willen bereiken. Dat ze werelden sluiten of het actiever maken van werelden ? Wat ik sterk betwijfel :p
 

DeletedUser5512

tsja ik snap ook nog niet wat ze met de migratie update willen bereiken. Dat ze werelden sluiten of het actiever maken van werelden ? Wat ik sterk betwijfel :p

nee sjap, ze doen dit voor ons, we mogen zelf kiezen en het kost geen nuggets:p
 

DeletedUser4468

Goed plan, alleen zou ik geen dlvl laten verdwijnen...(niet dat ik op w7 duellant ben hoor)
 

DeletedUser

eigenlijk zal ik dat wel doen want dan kan je op nieuw beginnen.

Of te minsten daar voor kiezen want er zijn er genoeg zoals mij die een hoog duel level hebben maar niet willen hebben. En zo zouden er dan meer verhuizen en kunnen er meer werelden geschrapt worden :cool:
 

DeletedUser

Er moet zeker wat aan de ranglijsten gedaan worden,

iedereen die level 120 is moet het zo zijn dat ze geen extra Erv hebben dan dat ze nodig hebben om 120 te zijn. Anders krijg je dat de mensen uit de eerste werelden overal nummer 1 staan omdat die gewoon langer spelen. Dit moet ook gebeuren bij de statistieken van de steden en de duel statistieken van de spelers.

Zo krijg je dus dat er mensen kunnen gaan strijden om de nummer 1 plek in de ranglijst, als op de nummer 1 plek op de duellijst

anders komen er te grote verschillen. Al stond je eerst bijvoorbeeld 140ste op de duellijst kom je dan opeens 700ste omdat er veel duellanten bijkomen die langer bezig zijn
 

Deleted User - 36202

Ik denk niet dat dat zal gebeuren. Als dat gebeurt, verlies je een heel groot deel van wat je na 120 hebt gedaan, waardoor ze alleen maar spelers kwijt gaan raken.
 

DeletedUser14651

Er moet zeker wat aan de ranglijsten gedaan worden,

iedereen die level 120 is moet het zo zijn dat ze geen extra Erv hebben dan dat ze nodig hebben om 120 te zijn. Anders krijg je dat de mensen uit de eerste werelden overal nummer 1 staan omdat die gewoon langer spelen. Dit moet ook gebeuren bij de statistieken van de steden en de duel statistieken van de spelers.

Zo krijg je dus dat er mensen kunnen gaan strijden om de nummer 1 plek in de ranglijst, als op de nummer 1 plek op de duellijst

anders komen er te grote verschillen. Al stond je eerst bijvoorbeeld 140ste op de duellijst kom je dan opeens 700ste omdat er veel duellanten bijkomen die langer bezig zijn

wereld 1 tot en met arizona hebben evenveel tijd gehad om ex te krijgen, namelijk sins de level cap naar lvl 120.
 

DeletedUser4468

wereld 1 tot en met arizona hebben evenveel tijd gehad om ex te krijgen, namelijk sins de level cap naar lvl 120.

Nope, want op w1 tot w7 duren arbeiden 2 uur i.p.v. 1 uur... Maar fg`s, duels en slapen duurt wel even lang....

Ik zou gewoon dan 2 records maken...
 
Bovenaan