• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

DeletedUser4007

Ik vraag me alleen wel af hoe vaak je een migratie met een bepaald account kan doen?
Is dit eenmalig? 1 maal in de 3 maand?

Ik neem aan eenmalig, want bij meerdere malen kan ik er makkelijk misbruik worden gemaakt

hooguit 10x
want je kan maar 1 kant op met migratie
dus je kan nooit meer terug naar de wereld waar je vandaan kwam:cool:
 

DeletedUser

Ben ik de enige die wacht op het addertje onder het gras?:p Dat je maar 1 account mag verplaatsen ofso.

Nee, er zit geen addertje onder het gras. Het nog precies zoals in de aankondiging staat. Er moeten alleen nog keuzes worden gemaakt welke wereld open komt voor migratie en vanaf welke wereld er gemigreerd kan worden.

Je kan per account eenmalig migreren, gaat dus echt een goede keuze voor jezelf worden.

Alle werelden blijven nog open, migratie is dus nog niet verplicht. Maar de werelden die open gaan voor binnenkomende migranten, het is de bedoeling dat die werelden actiever en leuker gaan worden ;)
 

DeletedUser6244

Nee, er zit geen addertje onder het gras. Het nog precies zoals in de aankondiging staat. Er moeten alleen nog keuzes worden gemaakt welke wereld open komt voor migratie en vanaf welke wereld er gemigreerd kan worden.

Je kan per account eenmalig migreren, gaat dus echt een goede keuze voor jezelf worden.

Alle werelden blijven nog open, migratie is dus nog niet verplicht. Maar de werelden die open gaan voor binnenkomende migranten, het is de bedoeling dat die werelden actiever en leuker gaan worden ;)

Ja dat wordt vast leuk met 300 120'ers erbij op briscoe :hmf:
 

DeletedUser6244

Omdat daar nog veel lage levels zijn, en ze dus de gevechten kunnen 'rocken', en dat zie ik liever niet gebeuren... :)
 
Nee, er zit geen addertje onder het gras. Het nog precies zoals in de aankondiging staat. Er moeten alleen nog keuzes worden gemaakt welke wereld open komt voor migratie en vanaf welke wereld er gemigreerd kan worden.

Je kan per account eenmalig migreren, gaat dus echt een goede keuze voor jezelf worden.

Alle werelden blijven nog open, migratie is dus nog niet verplicht. Maar de werelden die open gaan voor binnenkomende migranten, het is de bedoeling dat die werelden actiever en leuker gaan worden ;)

En worden er uitzonderingen gemaakt als je op al de desbetreffende werelden speelt, maar bijvoorbeeld op 1 wereld nog niet? Anders ben je veplicht een account te verwijderen.
 

DeletedUser1053

En worden er uitzonderingen gemaakt als je op al de desbetreffende werelden speelt, maar bijvoorbeeld op 1 wereld nog niet? Anders ben je veplicht een account te verwijderen.

Migreren is vrijblijvend, dus ik zie niet in welke situatie je verplicht zou zijn om een account te verwijderen?
 

DeletedUser

Migreren is vrijblijvend, dus ik zie niet in welke situatie je verplicht zou zijn om een account te verwijderen?

Maar als je op alle werelden speelt dan gaat er waarschijnlijk wel een verwijdert worden ;) Want er gaan vast dan één of meer van die 9 werelden weg.
 

DeletedUser1053

Maar als je op alle werelden speelt dan gaat er waarschijnlijk wel een verwijdert worden ;) Want er gaan vast dan één of meer van die 9 werelden weg.

Wat er over een jaar gaat gebeuren kunnen wij ook niet ruiken, maar nu verdwijnt er in elk geval nog geen enkele wereld.
 

DeletedUser

Wat er over een jaar gaat gebeuren kunnen wij ook niet ruiken, maar nu verdwijnt er in elk geval nog geen enkele wereld.

Maar dat is wel de insteek van het hele idee natuurlijk;) Kunnen we dus nog ongeveer een jaar lang migreren als ik dat zo begrijp?
 

DeletedUser

Een jaar is wel erg lang, lijkt me idd dat het minder lang duurt. Ik zou gokken op minder dan een halfjaar, zon 3-5 maanden? Op zich hoop ik dat dat sneller gaat, dan kan er ook weer een nieuwe wereld open... (hopelijk :p)
 

DeletedUser

Een jaar is wel erg lang, lijkt me idd dat het minder lang duurt. Ik zou gokken op minder dan een halfjaar, zon 3-5 maanden? Op zich hoop ik dat dat sneller gaat, dan kan er ook weer een nieuwe wereld open... (hopelijk :p)

Als ze werelden gaan verwijderen zullen ze voorlopig geen nieuwe openen, lijkt me toch?:huh:
 

DeletedUser

Ik zou juist zeggen dat ze werelden sluiten zodat ze die servers kunnen gebruiken voor nieuwe werelden?
 

DeletedUser4763

Ik zou juist zeggen dat ze werelden sluiten zodat ze die servers kunnen gebruiken voor nieuwe werelden?

huh :blink: werelden sluiten om daarna nieuwe te kunnen openen ?? tuurlijk niet
feit is dat er teveel werelden zijn !!! door 7 gewone werelden en 2 premium werelden te openen hebben ze gewoon een verkeerde inschatting gemaakt ooit en dat gaat nu terug gedraait worden .
toen ik begon had je alleen w1 en w2 , beide werelden zaten barstensvol en hadden zich zeker 90.000 aangemeld voor een acc op the west , nu heb je in totaal 9 spelwerelden met 22849 aangemelde acc .
 

DeletedUser

Maar nieuwe werelden zijn juist de leuksten, het eerste halfjaar als er nog niks 'vast' staat... En mensen kopen dan meer premium, omdat ze allemaal levels moeten stijgen, dus levert inno ook nog es geld op
 

DeletedUser1053

Maar dat is wel de insteek van het hele idee natuurlijk;) Kunnen we dus nog ongeveer een jaar lang migreren als ik dat zo begrijp?

Nee daar staat nog niks over vast. Wat wel vast staat, is dat er op dit moment nog geen werelden verwijderd gaan worden. Het ligt er maar net aan hoeveel spelers actief blijven op de oude werelden.
 

DeletedUser4763

Maar nieuwe werelden zijn juist de leuksten, het eerste halfjaar als er nog niks 'vast' staat... En mensen kopen dan meer premium, omdat ze allemaal levels moeten stijgen, dus levert inno ook nog es geld op

dat vind jij dat nieuwe werelden de leukste zijn , moet er niet aan denken om weer helemaal opnieuw te beginnen en mischien denken meerdere mensen zo , niet iedereen speelt op alle werelden dat is maar een klein percentage.
dus ze gaan niet een emigratie op gang zetten en en over een jaar de dode werelden sluiten of zo en daarna weer een nieuwe openen .
doel van emigratie is meer leven in werelden te krijgen , betere en weer vollere FG,s , meer tegenstanders voor duellisten al dit soort dingen zorgt voor meer activiteit en hoe meer werelden je hebt hoe meer je de spelers basis uit elkaar trekt , dus les is more , minder werelden meer activiteit , meer werelden minder activiteit.
en wat betreft dat je zegt dat meer werelden meer premium en meer geld op leveren uhm weegt dat op tegen de servers die je nodig hebt en het onderhoud ???
 

DeletedUser

Men kan speculeren zoveel men wil. Er is te weinig informatie - zowel voor speler als voor mod - om nu al wilde conclusies te trekken.

Onthoud alleszins dat in elke wereld, zij het nu reallife of cyber, het overal maar om één ding draait: "it's all about the Benjamins !!"
Of in het nederlands: GELD !!

Van het moment dat een onderneming (inno dus) ziet dat een product (tw-werelden) niets of weinig opbrengt, is het tijd om in te grijpen.

Volgens mij zijn er hier op .nl wel een aantal werelden waar inno z'n broek aan scheurt. En dan doel ik natuurlijk op de oude werelden, want Arizona en Brsicoe zullen natuurlijk de rekeningen wel betalen.

Ik hou rekening met het worst case scenario; en dat is dat er straks nog slechts één oude wereld gaat open blijven.
Waarom zouden ze er wel meer openhouden? Denk maar niet dat er iemand bij inno wakker ligt van de wensen van de spelers. Jammer maar in tijden van kapitalisme perfect begrijpelijk ..

Soit, "in the meantime", afwachten en hopen ..
 
Bovenaan