• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

Ha ja, dat is zeker waar. :)



Ten eerste (dit heb ik al vaker gezegd) speel ik momenteel solo. En ja, ik zit in een alliantie maar de beschrijving die daar staat zegt al genoeg. Ik zit daar enkel om met sommige mensen te kunnen praten. Die alliantie is dus niet vergelijkbaar met de jouwe.

Ten tweede (dat heb ik ook al meerdere keren gezegd) ben ik duellist. Dat hele fortgebeuren heb ik niks mee te maken. Ik heb dus ook geen reden om te huilen. ;) (dit wil overigens niet zeggen dat ik nooit meedoe met een FG, op zijn tijd is dat best leuk :))

Ten derde zou het je sieren als je wat minder aannames doet die nergens op gebaseerd zijn, want wat je over mij zegt is één en al zever. ;)


Je zit de hele tijd de zeuren dat wij alleen maar met nummers kunnen winnen en dat kwaliteit zo goed is. Als jouw eigen alliantie het niet eens heeft, wat geeft jou dan recht van spreken? Als jouw alliantie zo ver onder de maat is, waarom klaag je op ons dan? En ja ik weet dat je geen fortgevechten doet, maar alles wat je in dit topic zegt is met betrekking op de fortgevechten van UL, dus begin er dan niet over ;)

Je bent duellist? Waar heb je het dan over? Heb je het dan misschien over het aantal duellisten van UL die je terugpakken als je iemand duelleerd? Anders heb je helemaal niets nuttigs in dit topic gezegd. Of nee je doet 'constateringen' die niemand interesseerd en een paar mensen zich wel druk over maken, harres zegt wat 'inhoudsloos', maar als je eventjes je verstand gebruikt kun je wel bedenken wat hij hiermee bedoelde. Reageert er wel iemand die het beu is dat er steeds gezeurd word, is deze meteen geïrriteerd door jou, vind je het gek als van die mensen zoals jij negatieve reacties uitlokken na slechts een 'statement'. Waarom zou je zo'n statement hier überhaupt neerzetten? Er zit dus heus wel wat achter.

Oh dus alles wat ik zeg is niet waar, dat is wat je nu zegt. Nou ik denk dat je die kleine minderheid die niet waar is erg uitvergroot ten goede van jezelf;)
 

DeletedUser3012

Je zit de hele tijd de zeuren dat wij alleen maar met nummers kunnen winnen en dat kwaliteit zo goed is. Als jouw eigen alliantie het niet eens heeft, wat geeft jou dan recht van spreken? Als jouw alliantie zo ver onder de maat is, waarom klaag je op ons dan? En ja ik weet dat je geen fortgevechten doet, maar alles wat je in dit topic zegt is met betrekking op de fortgevechten van UL, dus begin er dan niet over ;)

Je bent duellist? Waar heb je het dan over? Heb je het dan misschien over het aantal duellisten van UL die je terugpakken als je iemand duelleerd? Anders heb je helemaal niets nuttigs in dit topic gezegd. Of nee je doet 'constateringen' die niemand interesseerd en een paar mensen zich wel druk over maken, harres zegt wat 'inhoudsloos', maar als je eventjes je verstand gebruikt kun je wel bedenken wat hij hiermee bedoelde. Reageert er wel iemand die het beu is dat er steeds gezeurd word, is deze meteen geïrriteerd door jou, vind je het gek als van die mensen zoals jij negatieve reacties uitlokken na slechts een 'statement'. Waarom zou je zo'n statement hier überhaupt neerzetten? Er zit dus heus wel wat achter.

Oh dus alles wat ik zeg is niet waar, dat is wat je nu zegt. Nou ik denk dat je die kleine minderheid die niet waar is erg uitvergroot ten goede van jezelf;)

Impliceer jij dat iets zeggen in dit topic verboden is? Zo nee, wat zeur je dan?

Verder heb je niet goed gelezen wat ik over mijn alliantie zei, en wat ik over fortgevechten zei. Bovendien doe je nog steeds aannames die niet waar zijn.

En ik maar denken dat mensen nooit te oud zijn om te leren. :laugh:
 

DeletedUser6405

Sjonge, gister een mooie opkomst op w1. 100 vs 88 de laatste keer dat een aanvallende partij 100+ spelers op de been bracht was op 10-06-2012

De aanval had geen succes, dankzij de sterke verdediging. Mensen die nog willen spuien over het evenwicht op W1 ?
 

DeletedUser4763

Sjonge, gister een mooie opkomst op w1. 100 vs 88 de laatste keer dat een aanvallende partij 100+ spelers op de been bracht was op 10-06-2012

De aanval had geen succes, dankzij de sterke verdediging. Mensen die nog willen spuien over het evenwicht op W1 ?

idd een hele mooie opkomst ik hoop dat deze trend zich voort gaat zetten , mij zal je niet horen over kracht verschillen de ene keer wint de een de andere keer de ander ;)
 

DeletedUser385

*smijt popcorn door t forum

hey waar is mijn bitchfight gebleven :(

ot:

dit is 1 malig, ik denk niet dat dit vaak gaat lukkken :(
 

DeletedUser15194

eens per week/2 weken een gevecht om een middel of groot fort en de rest pio gevechten :p
 
Impliceer jij dat iets zeggen in dit topic verboden is? Zo nee, wat zeur je dan?

Verder heb je niet goed gelezen wat ik over mijn alliantie zei, en wat ik over fortgevechten zei. Bovendien doe je nog steeds aannames die niet waar zijn.

En ik maar denken dat mensen nooit te oud zijn om te leren. :laugh:

Ik impliceer zeker niet dat je niets mag zeggen op het forum, wat ik wel constateer is dat je met bullshit aan komt zetten om zo alleen maar andere spelers daarna weer zwart te maken(onze alliantie eigenlijk). Jouw alliantie ligt gewoon niet op een heel hoog niveau qua fortgevechten en daarom ga je maar zeuren(zo zal ik jouw statements de hele tijd noemen) dat wij alles verpesten...Tuurlijk mag je wat zeggen, het is ten slotte een discussieforum, maar komt niet met zinloze statements met als enige doel NEGATIEVE reacties uit te lokken, tot nu toe heb je op elk van deze reacties negatief gereageerd en even benadrukt wat voor een goed persoon je bent. Moet ik mijn eerste zin van mijn post nog even herhalen? 'Je zit de hele tijd te zeuren dat wij alleen maar met nummers kunnen winnen en dat kwaliteit zo goed is'. Je geeft hiermee dus aan dat UL alleen maar met nummers kan winnen. Waarom zou alleen specifiek UL met deze nummers kunnen komen? We zijn wat gegroeid in nummers en activiteit de laatste tijd, maar dat betekent nog niet dat het voor jullie onmogelijk is om te doen. Nummers tegen nummers heb je dan, maar volgens mij wil je KWALITEITgevechten als ik het goed gebruik? Volgens mij zijn de 50 vs 42 gevechten nog altijd op nummers gebaseerd en toch winnen we af en toe wat, of krijg ik nu de reactie 'Ja maar jullie skillen alleen maar lp, dat zijn geen skills'. Dat dacht ik vroeger ook ja, maar wat is er leuk aan om met skills erkaar in 20 rondes neer te schieten als iedereen maar 1000 lp heeft en iedereen elkaar raakt? LP is dus een noodzaak voor het verlengen van het gevecht. LP is dus wel degelijk een skill. Je zou kunnen stellen dat pure lpbommen geen skills hebben, deze hebben immers alles op lp staan en dat is wel heel overdreven, daar heb je geen taktieken en hersenen voor nodig. Misschien moet je eens stoppen met zeggen dat ik allemaal 'aannames' maak, of ze op zijn minst NOEMEN zodat ik je misschien kan uitleggen hoe ik daarop kom, want ik heb er natuurlijk helemaal niets aan als je zo antwoord, je brengt geen meerwaarde meer aan de discussie en dat is toch precies wat je wilde uitlokken? Of is dit weer een aanname? Wil je je beginpost eens even teruglezen? Je stelt UL in een slecht daglicht, dat noem ik negatieve feedback in dit geval en daar kunnen we als mensen gewoon op reageren, maar het is niet de eerste keer dat het gebeurd en mensen zijn het zat, geven dit aan en ja hoor, dan kom jij weer met negatieve reacties daarop hoe dom en slecht wij niet zijn. Die aannames waar je het over hebt, ik probeer gewoon het doel van al je posts te begrijpen, want het lijkt helemaal nergens op. Steeds weinig inhoudelijk informatie en je praat alleen maar over de vorm.
 

DeletedUser3012

Ik impliceer zeker niet dat je niets mag zeggen op het forum, wat ik wel constateer is dat je met bullshit aan komt zetten om zo alleen maar andere spelers daarna weer zwart te maken(onze alliantie eigenlijk).

Ooit gehoord van propaganda? Probeer het in perspectief te zien, het is een spelletje.

Jouw alliantie ligt gewoon niet op een heel hoog niveau qua fortgevechten en daarom ga je maar zeuren(zo zal ik jouw statements de hele tijd noemen) dat wij alles verpesten...

Voor de zoveelste keer: ik heb geen alliantie. Wat kun jij slecht lezen zeg!

Tuurlijk mag je wat zeggen, het is ten slotte een discussieforum, maar komt niet met zinloze statements met als enige doel NEGATIEVE reacties uit te lokken, tot nu toe heb je op elk van deze reacties negatief gereageerd en even benadrukt wat voor een goed persoon je bent.

Waar baseer jij het op dat het mijn enige doel is negatieve reacties uit te lokken? Dit is dus zo'n belachelijke aanname van je (om direct maar even te reageren op dat stuk verderop in je post).

Moet ik mijn eerste zin van mijn post nog even herhalen? 'Je zit de hele tijd te zeuren dat wij alleen maar met nummers kunnen winnen en dat kwaliteit zo goed is'. Je geeft hiermee dus aan dat UL alleen maar met nummers kan winnen. Waarom zou alleen specifiek UL met deze nummers kunnen komen? We zijn wat gegroeid in nummers en activiteit de laatste tijd, maar dat betekent nog niet dat het voor jullie onmogelijk is om te doen. Nummers tegen nummers heb je dan, maar volgens mij wil je KWALITEITgevechten als ik het goed gebruik? Volgens mij zijn de 50 vs 42 gevechten nog altijd op nummers gebaseerd en toch winnen we af en toe wat, of krijg ik nu de reactie 'Ja maar jullie skillen alleen maar lp, dat zijn geen skills'. Dat dacht ik vroeger ook ja, maar wat is er leuk aan om met skills erkaar in 20 rondes neer te schieten als iedereen maar 1000 lp heeft en iedereen elkaar raakt? LP is dus een noodzaak voor het verlengen van het gevecht. LP is dus wel degelijk een skill. Je zou kunnen stellen dat pure lpbommen geen skills hebben, deze hebben immers alles op lp staan en dat is wel heel overdreven, daar heb je geen taktieken en hersenen voor nodig. Misschien moet je eens stoppen met zeggen dat ik allemaal 'aannames' maak, of ze op zijn minst NOEMEN zodat ik je misschien kan uitleggen hoe ik daarop kom, want ik heb er natuurlijk helemaal niets aan als je zo antwoord, je brengt geen meerwaarde meer aan de discussie en dat is toch precies wat je wilde uitlokken? Of is dit weer een aanname? Wil je je beginpost eens even teruglezen? Je stelt UL in een slecht daglicht, dat noem ik negatieve feedback in dit geval en daar kunnen we als mensen gewoon op reageren, maar het is niet de eerste keer dat het gebeurd en mensen zijn het zat, geven dit aan en ja hoor, dan kom jij weer met negatieve reacties daarop hoe dom en slecht wij niet zijn. Die aannames waar je het over hebt, ik probeer gewoon het doel van al je posts te begrijpen, want het lijkt helemaal nergens op. Steeds weinig inhoudelijk informatie en je praat alleen maar over de vorm.

Als jij mijn persoon als inhoud ziet moet je vooral zeggen dat ik geen inhoudelijke informatie geef, anders hebben we hier een typisch geval van de pot en de ketel. Wat ben jij geobsedeerd door mij zeg. :laugh:

En ohja, ik ga hier in principe niet meer op in, maar als er op deze manier op mij gereageerd wordt laat ik dat niet over mijn kant gaan. Als men er dan problemen mee heeft dat mijn posts weinig inhoud bevatten moet men niet bij mij zijn maar bij meneertje JorDes die waarschijnlijk zelfs in z'n dromen achtervolgd wordt door mij en mijn nare persoonlijkheid. :D
 

DeletedUser15194

het is geen toeval dat huipie bij elk gezeik betrokken is :p
en toch niet begrijpen hoe dom hij bezig is.
 

DeletedUser385

*pakt een volgende bak popcorn
*leunt achterover

aaaah :) heerlijk, we kunnen de volgende film kijken :)

ffkes wat extra olie op t vuur:

ik heb maar van horen en zeggen hoor... maar misschien hebben de niet-ul bgs t voor een groot deel aan zichzelf te danken dat ze falen -.-

ze waren n u niet direct de allerliefste mensen ... en ze deden ook niet echt aardig naar mekaar -.-

dat schiet niet op , zeker niet als je in 1 bg zit en ondertussen ruzie voert met eigen bg.
 

DeletedUser6405

*pakt een volgende bak popcorn
*leunt achterover

aaaah :) heerlijk, we kunnen de volgende film kijken :)

ffkes wat extra olie op t vuur:

ik heb maar van horen en zeggen hoor... maar misschien hebben de niet-ul bgs t voor een groot deel aan zichzelf te danken dat ze falen -.-

ze waren n u niet direct de allerliefste mensen ... en ze deden ook niet echt aardig naar mekaar -.-

dat schiet niet op , zeker niet als je in 1 bg zit en ondertussen ruzie voert met eigen bg.



Misschien zijn het wel guerilla oorlogstechnieken van de UL alliantie. Wie zal het zeggen !!
 

DeletedUser6377

Och UL is nog steeds dermate zwak.
Een groot deel van de alliantie mist hersens en/of ervaring.

Als revo nou eens zou stoppen met falen en eens op een normale manier de alliantie zou leiden dan zijn ze zo weer superieur.
 

DeletedUser16039

En nu is ook het laatste fort in handen van UL. En nu....?? Independence en aanverwanten zijn niet in staat dit te gaan veranderen.

Willen we deze wereld niet nog verder dood willen laten gaan dan moet misschien UL er wel voor kiezen om op te gaan splitsen zodat de verhoudingen beter worden.

Tijd voor veranderingen! Wie staat er op en wie neemt het voortouw? Of blijven we allemaal lekker op onze dikke kont zitten en helpen we deze wereld verder omzeil?
 

DeletedUser14698

wat me wel opvalt is dat ul het steeds makkelijker krijgt met hoofdforten
omdat de opkomst van young guns gewoon veel slechter is geworden
stel ze komen weer met 120 voor een hoofdfort opdagen dan hebben ze zws gewonnen behalve als ze aan beide kanten gaan staan
 

DeletedUser3012

En nu is ook het laatste fort in handen van UL. En nu....?? Independence en aanverwanten zijn niet in staat dit te gaan veranderen.

Vind je het gek met al die kleuters daar. En gebrek aan groten om op ze te passen.

wat me wel opvalt is dat ul het steeds makkelijker krijgt met hoofdforten
omdat de opkomst van young guns gewoon veel slechter is geworden
stel ze komen weer met 120 voor een hoofdfort opdagen dan hebben ze zws gewonnen behalve als ze aan beide kanten gaan staan

Tsja, blijkbaar is het niet vol te houden om al die betekenisloze eenlingen en prutsteden naar hun gevechten te krijgen.
In de periode dat ze dat wel voor elkaar kregen heeft Young Guns veel gewonnen omdat UL simpelweg outnumbered werd.
Echter is er toen van hun kant geen intentie geweest om het evenwicht terug te brengen. Het vele geklaag van de kant van YG is dan ook niet op z'n plaats.

Desondanks zal UL wel wat gaan ondernemen om weer wat meer evenwicht en lol in de wereld te brengen.

Veel succes aan Desperado City, goed dat je je verantwoordelijkheid neemt John. ;)
 
Bovenaan