• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

DeletedUser6932

Huipie is hilarisch en nooit te beroerd om een, al dan niet misplaatste, (rot)opmerking te plaatsen. Familie van Roller misschien? Die kan dat ook heel goed :D
 

DeletedUser5695

Dood

Tja UF heeft vrijwel alle forten in handen nu, iets waar je al sinds lange tijd (heeft nog lang geduurd...) op kon wachten. Gefeliciteerd, en daar zit je nu in een wereld met alle forten in handen die daardoor alleen maar sneller dood bloedt en leeg loopt. Te veel laffe spelers die zich aan de winnende zijde schaarden en te weinig spelers die inzien dat je enige balans moet hebben in een spel om het leuk te houden. Erg jammer.
Wel complimenten aan de leiders van betreffende steden die de boel bij elkaar hebben weten te houden en dit bereikt hebben, de vraag is alleen of het doel niet voorbij geschoten is. Trek de stekker er nu maar uit Innogames...
 

DeletedUser385

Tja UF heeft vrijwel alle forten in handen nu, iets waar je al sinds lange tijd (heeft nog lang geduurd...) op kon wachten. Gefeliciteerd, en daar zit je nu in een wereld met alle forten in handen die daardoor alleen maar sneller dood bloedt en leeg loopt. Te veel laffe spelers die zich aan de winnende zijde schaarden en te weinig spelers die inzien dat je enige balans moet hebben in een spel om het leuk te houden. Erg jammer.
Wel complimenten aan de leiders van betreffende steden die de boel bij elkaar hebben weten te houden en dit bereikt hebben, de vraag is alleen of het doel niet voorbij geschoten is. Trek de stekker er nu maar uit Innogames...

dat klinkt ook vrolijk :(

zo ken ik je helemaal niet, waar is die vrolijke poon heen :(
 

DeletedUser5695

dat klinkt ook vrolijk :(

zo ken ik je helemaal niet, waar is die vrolijke poon heen :(

Heeft niets te maken met het wel of niet vrolijk zijn van mijn persoon Ruud. Ik heb het een paar jaar geleden al geroepen dat UF de doodsteek voor W1 zou zijn, alleen heeft het wat langer geduurd dan ik aanvankelijk dacht.
Mijn opmerking heeft dus niets te maken met mijn eigen gemoedstoestand maar met die van W1 :p
 
Hier zit je toch mis pOON, je zegt dat iedereen zich aan de winnende kant schaart, maar de tegenstanders van UF zijn vrijwel altijd met meer, zeker in verdedigend opzicht. Dat ''young guns' nou niet in staat is om er iets mee te doen, is hun probleem. Het is vrij simpel, UF heeft beter geskillde mensen door een grotere aanwezigheid van setjes. Ook hebben zij meestal meer onliners.

De def wordt de laatste tijd wat meer snugger qua leiding, maar daarvoor was het echt dramatisch en was het ook zwaar terecht dat ze steeds verloren. Achterlijke leiding en mensen aanwezig. Nu doen ze meer aan het concept ''Safe your online LP'' en zijn ze daardoor iets succesvoller dan steeds die onliners op de torens dood te laten gaan, doordat grotendeels vleeshompen zijn.

Ik ben heel erg voor gelijkwaardige gevechten enz. enz., maar hier ik ben het er niet mee eens dat UF hier degene is die het verprutst voor de rest. Zij maken gewoon efficiënter gebruik op veel fronten. Ik zou het meer ''elite spelers'' noemen (veel goede W2 en W3 spelers die er allemaal wel verstand van hadden samengevoegd met wat W1 spelers, dus veel mensen met veel ervaring). De tegenstander daarentegen heeft meer te kampen met W1 en nieuwe W1 spelers, de nieuwe zijn vooral skilloze noobs. Ze kunnen best elke keer winnen, als ze maar zuiniger en beter omgaan met hun onliners.

Komende situatie? Geen idee wat er gebeurt als UL weer alle forten in handen heeft, maar gelukkig care ik ook niet.
 

DeletedUser385

je hebt wel gelijk hoor :)

maarja ik zie dr niets aan gebeuren, en ga er zelf ook niets aan doen :p

want enige optie zou weer zijn "opsplitsen en doorgaan" maar dan kom je weer in t zelfde terecht, mensen stoppen omdat ze verplicht worden, en rest loopt over.
 
Bovenaan