• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

W1 = dood!

Aah man man man.. er is even een andere 'grootmacht' en iedereen gaat lopen janken en zeggen dat wij het spel verpesten, en dat hebben jullie niet gedaan voordat wij zo vreselijk goed waren? Toen was er niet iemand met de overmacht die het voor de rest verpestte? Get a life.
 

DeletedUser3012

Aah man man man.. er is even een andere 'grootmacht' en iedereen gaat lopen janken en zeggen dat wij het spel verpesten, en dat hebben jullie niet gedaan voordat wij zo vreselijk goed waren? Toen was er niet iemand met de overmacht die het voor de rest verpestte? Get a life.

Whaha, dit bedoel ik dus. :D

Ssst, zeg dat maar niet, want daar kunnen ze niet tegen. (...)

:laugh:
 

DeletedUser15194

ik vraag me nou nog steeds af wat sherrif bedoelt :p? dat we gister weer wonnen?
 
Iedereen zeurde dat MoTTo zo goed was, wij peppen onze alliantie een beetje op en kunnen ze eindelijk aan en meteen gaat iemand lopen janken dat wij alles verpesten....
 

DeletedUser15194

het begrip; lekker laten praten heb jij nog nooit van gehoord ofwel?
aan je woede te merken :p
 

DeletedUser385

ah joh als we gewoon allemaal lief doen komtt vanzelf goed he

t is maar een spelletje he :)

en sheriff is boos omdat ie bang is z'n fortje kwijt te raken, omdat z'n bg niets voorstelt
 

DeletedUser7902

Aah man man man.. er is even een andere 'grootmacht' en iedereen gaat lopen janken en zeggen dat wij het spel verpesten, en dat hebben jullie niet gedaan voordat wij zo vreselijk goed waren? Toen was er niet iemand met de overmacht die het voor de rest verpestte? Get a life.

Dude zoek dan ook tegenstand en geen onuitgebouwd fort van een stad met 8 spelers...
 

DeletedUser385

is niet zijn fout

eerder de jouwe

dat je fort niet uitbouwt en stadsleden zoekt
 

DeletedUser3012

is niet zijn fout

eerder de jouwe

dat je fort niet uitbouwt en stadsleden zoekt

Wat een domme opmerking. Je ziet toch zo dat er geen actieve spelers meer over blijven met dat recruteerbeleid van UL!
 

DeletedUser6405

Jep elke dag speur ik in de ranglijsten .. ik heb script lopen voor activiteit.
 

DeletedUser7902

is niet zijn fout

eerder de jouwe

dat je fort niet uitbouwt en stadsleden zoekt

Haha een fort met 8 uitbouwen zonder een bouwer in de stad duurt wel wat langer dan een fort uitbouwen met een actieve bg van 250 man.. Heb je ooit al eens geprobeerd spullen voor de kazerne te zoeken? Ik kan momenteel 1 of 2 spelers uitnodigen in de stad maar mijn uitnodigingen staan allemaal voor de echte spelers. Niet voor jou dus. Ik kan er ook niet aan doen dat ik niet eender wie recruut.
 

DeletedUser385

Wat een domme opmerking. Je ziet toch zo dat er geen actieve spelers meer over blijven met dat recruteerbeleid van UL!

tsja

als mensen zoals velen zeggen "ik wil in eigen stad blijven" schiet t niet op....

als je dan OOK nog een fort wilt, tsja, kan je beter goeie vrienden hebben

en niet zowel de motto bg als de ul bg uitschelden....

weet nog dat hij vroeger meedeed met motto en altijd iedereen uitschold.

was niet zo lief.... dus was ie wat minder welkom, wil die bij UL, maar die willen ook geen " uitschot" volgens mij
 
Dude zoek dan ook tegenstand en geen onuitgebouwd fort van een stad met 8 spelers...

Een fort is een fort, vroeger lieten we een noobstad toch ook niet over met een fort omdat ze anders zo zielig waren? Nee dat was juist taktisch. Nu toevallig dat zo'n nooballiantie gaat zeuren, nooit last van gehad, ga is gauw stil zijn.

Haha een fort met 8 uitbouwen zonder een bouwer in de stad duurt wel wat langer dan een fort uitbouwen met een actieve bg van 250 man.. Heb je ooit al eens geprobeerd spullen voor de kazerne te zoeken? Ik kan momenteel 1 of 2 spelers uitnodigen in de stad maar mijn uitnodigingen staan allemaal voor de echte spelers. Niet voor jou dus. Ik kan er ook niet aan doen dat ik niet eender wie recruut.

Waarom zou je een fort uitbouwen als je maar 8 man hebt? Duurt het ook een eeuwigheid, kun je het beter een ander laten doen anders schiet het ook niet op...
 

DeletedUser7902

Een fort is een fort, vroeger lieten we een noobstad toch ook niet over met een fort omdat ze anders zo zielig waren? Nee dat was juist taktisch. Nu toevallig dat zo'n nooballiantie gaat zeuren, nooit last van gehad, ga is gauw stil zijn.



Waarom zou je een fort uitbouwen als je maar 8 man hebt? Duurt het ook een eeuwigheid, kun je het beter een ander laten doen anders schiet het ook niet op...

6 uur slaap > 8 uur slaap ben ik dan echt de enige die het nut van kazernes inziet? Het is mij om de KAZERNE te doen! Niet omdat het mooi is om te hebben :hmf:
 

DeletedUser7902

tsja

als mensen zoals velen zeggen "ik wil in eigen stad blijven" schiet t niet op....

als je dan OOK nog een fort wilt, tsja, kan je beter goeie vrienden hebben

en niet zowel de motto bg als de ul bg uitschelden....

weet nog dat hij vroeger meedeed met motto en altijd iedereen uitschold.

was niet zo lief.... dus was ie wat minder welkom, wil die bij UL, maar die willen ook geen " uitschot" volgens mij

Dan heb ik geluk dat ik vrienden ben met de leiding van beide ally's (op een paar spelers na) En ik heb mijn stad met een rede gesticht en hoe het er nu uitziet gaat die nog lang bestaan denk ik.
 

DeletedUser3012

tsja

als mensen zoals velen zeggen "ik wil in eigen stad blijven" schiet t niet op....

als je dan OOK nog een fort wilt, tsja, kan je beter goeie vrienden hebben

en niet zowel de motto bg als de ul bg uitschelden....

weet nog dat hij vroeger meedeed met motto en altijd iedereen uitschold.

was niet zo lief.... dus was ie wat minder welkom, wil die bij UL, maar die willen ook geen " uitschot" volgens mij

Wat lul jij nou allemaal onder mijn quote?
 
Bovenaan