• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vriendenlijstbeloningen

DeletedUser1448

Heb hetzelfde heb vandaag 2 mensen per e-mail uitgenodigd en ik heb geen enkele punt gekregen en hun ook geen buffalo bills revolver.

dan is er wat fout gegaan :p ze hebben zich waarschijnlijk niet aangemeld via jou link. Je moet ingame een bevestiging krijgen dat deze vriend zich geregistreerd heeft. Dan pas zal je puntjes krijgen
 

DeletedUser

de eerste die ik vroeg had het gedaan met de link zonder succes en de andere met e-mail ook zonder succes. Kan het misschien een bug zijn?
 

DeletedUser8307

Het kan, maar waarschijnlijk doet betreffende speler het verkeerd. ;)
 

DeletedUser12045

nog effe een vraagje aan de mods,ik kan dus mijn ouders uitnodigen om the west te spelen (dit is dan wel hetzelfde internetadres) en ze het spel een beetje uitleggen zodat ze zeer snel levelen en vriendenpunten voor mij verdienen?;)
 

DeletedUser

nog effe een vraagje aan de mods,ik kan dus mijn ouders uitnodigen om the west te spelen (dit is dan wel hetzelfde internetadres) en ze het spel een beetje uitleggen zodat ze zeer snel levelen en vriendenpunten voor mij verdienen?;)

Kan maar je mag niet met meerdere accounts op 1 internetadres.
 
Dat mag wel, maar de mods moeten niet de gedachte krijgen dat het dezelfde speler is volgens mij


Kan een mod mij misschien eens duidelijk laten weten of dit kan ofniet :)
Sorry, ben geen mod, maar misschien dat dit het toch wel duidelijk maakt ;)

http://wiki.the-west.nl/wiki/Regels


Helemaal bovenaan in het rijtje regels staat expliciet dat het mag, maar dat elke speler voor zichzelf moet spelen. Dus misschien is het risicovol om elkaar te vaak te duelleren ofzo, maar het mag op zich wel... ;)
 
Het mag, zolang je je maar aan zowel regel 1 en 2 houdt. Niet elkaar duelleren enzo. Bij elkaar in de stad zitten mag wel, en fortgevechten met elkaar doen ook.

Maar of je iemand uit mag nodigen via het vriendensysteem die op hetzelfde ip zit, weet ik niet ;) Moet je eens een supportticket voor maken.
 

DeletedUser12045

Het mag, zolang je je maar aan zowel regel 1 en 2 houdt. Niet elkaar duelleren enzo. Bij elkaar in de stad zitten mag wel, en fortgevechten met elkaar doen ook.

Maar of je iemand uit mag nodigen via het vriendensysteem die op hetzelfde ip zit, weet ik niet ;) Moet je eens een supportticket voor maken.

bedankt voor het antwoord,ik zal de support straks raadplegen ;)
 

DeletedUser

ik en mijn pa speelde in het beging samen en toen werde we geband heb gelukkig mijn account terug gekregen maar ik zouw het niet doen
 

DeletedUser

Idd, ik zou het zeker niet doen, onlangs was mijn vriend ook trg op t-w begonnen en elke ochtend, als hij bij mij langs kwam om samen verder naar school te fietsen logden we even in op ons acount op mijn pc, hij mocht dit namelijk bij zijnt huis niet doen. Hierdoor werden we gebanned met als gevolg dat ik alleen mijn acount trgkreeg. Zeker niet doen dus.;)
 
Bovenaan