• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vriendenlijstbeloningen

DeletedUser

zo ff *legendary gevraagd wat ie allemaal heeft gekregen ;)

Als eerste ( 10 vriendschapspunten ? ) krijg je een product die je actiepunten weer naar 100% brengt.

Als tweede ( 100 VSP ? ) krijg je 5000$ of 5000 ervaring.

Als derde ( 250 VSP ? ) krijg je 5000$ of 5000 ervaring.

Als vierde ( 500 VSP ) krijg je een met ijzeren beslagen kistje.

Als vijfde ( 1000 VSP ) krijg je een olifant met 150% snelheid.

Als zesde ( 5000 VSP ) krijg je Sam Hawken's knife. 110-190 DMG +20 handeldrijven en wat fort bonus.

Als zevende ( 10.000 VSP ) krijg je een drankje die al je vaardigheden reset.
 
en hoe krijg je 1 vriendschapspunt nou precies dan, moet degene ook premium kopen? Ik wil die olifant namelijk wel hebben.
 

DeletedUser

Als je een vriend uitnodigt en die koopt Goudnuggets krijg je punten ;) 1 punt voor elke Goudnugget
 

DeletedUser

of per 64
maw dus
-emails vragen van andere the-west'ers
-vragen om ff sponsorpay te doen
-zeggen dat je in de werelden die je zelf niet speelt dat ook zult doen
:cool::cool:
 

DeletedUser

maarja, als w10 zou komen, dan blijf 1 persoon ff op dezelfde account, nodigt allemaal andere spelers uit die ff nieuw account aanmaken (hoeft alleen maar voor die wereld, dus zijn geen dubbel-accounts) en hoppa!
 

DeletedUser

maarja, als w10 zou komen, dan blijf 1 persoon ff op dezelfde account, nodigt allemaal andere spelers uit die ff nieuw account aanmaken (hoeft alleen maar voor die wereld, dus zijn geen dubbel-accounts) en hoppa!

die moeten ook goudnuggets gebruiken ...

@kakalov
nee eh...:blink::blink::hmf:
 

DeletedUser

Liever een wapen met gemiddelde schade van 125 en mn geld nog dan een wapen met 150 zonder geld
 

DeletedUser

Het is toch 0,00% uitdaging, je pakt 150 euro en klaar is kees.

natuurlijk voor iemand die 18+ is maar wat zullen m'n ouders dan denken dat er plots 150 euro weg zou zijn ???
2 dagen genieten van een wapentje en nooit meer internet of mss met heel erg weinig kans en na 4jaar die wapen halen en blijven spelen ;)
 

DeletedUser5512

natuurlijk voor iemand die 18+ is maar wat zullen m'n ouders dan denken dat er plots 150 euro weg zou zijn ???
2 dagen genieten van een wapentje en nooit meer internet of mss met heel erg weinig kans en na 4jaar die wapen halen en blijven spelen ;)

je moet wel bedenken dat jij niet een wapen voor jezelf kan kopen, het moet een andere speler zijn die eigenlijk voor jou een wapen koopt.
 

DeletedUser

je moet wel bedenken dat jij niet een wapen voor jezelf kan kopen, het moet een andere speler zijn die eigenlijk voor jou een wapen koopt.

pfff das makkelijk eh :) je geeft ff aan 1 vriend van jou die link op z'n computer
en 3 wallie kaarten
en tadaaaaa je hebt em
 

DeletedUser

Om vriendschapspunten te behalen, is het niet nodig dat de uitgenodigde speler premium gebruikt. Enkel registreren was voldoende. Eens deze speler dan ook nog eens een aantal levels stijgt, ga je hier meer vriendschapspunten voor krijgen.
 

DeletedUser

Weet ik, maar als dit komt gaat er dit gebeuren: Iemand vraagt ff aan een vriend of hij ff zijn comp mag gebruiken, hij invite, hij koopt geld op dat account, en gaat weer op zen eigen account verder met dat wapen.
 

DeletedUser

dus
-ik ga naar m'n buurman
-geef em 150euro wallie kaart
-hij maakt een account aan met mijn link
-hij zet voor 150euro wallie nuggets
-ik krijg in een keer al die items
-tadaaa ?

zo jongens ?
 

DeletedUser

tjonge dat systeem met die goud nuggets is al niks (laat ze dan gwn alleen doen voor de level's stijgen of zo) en dan dat wapen dat is zo en zo te goed voor level 1 en is het op eens van lang level de slagkracht duellist??? er zullen dus een hoop schiet dulisten zijn die er (bijna) niks aan hebben:mad::mad::mad:
 
Bovenaan