• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vriendenlijstbeloningen

DeletedUser

De beloningen die je krijgt door vrienden uit te nodigen (update 1.33) zijn veel te goed. Misschien kunnen we de devs overhalen om die beloningen niet of minder goed te doen.

(binnenkort komt er een pol)
 

DeletedUser11612

En jij denkt dat de DEVS gaan luisteren hiernaar? Keep on dreaming :p
 

DeletedUser14008

Is het dus zo als je iemand uitnodigt voor The-West en hij gebruikt meer dan 50k aan nuggets, jij een eigen wereld krijgt??
 

DeletedUser

jij krijgt de beloningen omdat iemand anders premium koopt ja.
 

DeletedUser11612

cccvvv...eer er 50 mensen gaan beginnen spelen op the-west door 1 persoon, dan zijn de meesten hier al bejaard denk ik.....:D
 

DeletedUser

Waarschijnlijk gaan mensen dubbelaccounts maken om het zo te halen :mad:, maar of er nou wel of niet mensen beginnen te spelen, het is gewoon veel te overpowered. :mad:
 

DeletedUser14008

nodig een vriend uit, geef 'm geld ofzo en je hebt een wereld-.-

Je kunt ook gewoon een vriend vragen om samen te werken;)
 

DeletedUser

Inderdaad slaat toch nergens op, hoewel een eigen wereld me redelijk saai lijkt, maar dat wapen vooral, veel te goed!
 

DeletedUser6405

Met alleen een goed wapen kom je ook niet ver.

Ik vind het goede opties, ze willen meer spelers trekken en dat doen ze op deze manier. Als je psycho promotie gaat maken en vrienden erbij betrekt en die kopen weer premium dan vind ik wel dat daar een soort van provisie/ beloning tegen over mag staan.


Je bent lang bezig om 5000 punten bij elkaar te rapen. Dat is iets dat moet je ook begrijpen. Op de beta zijn wat spelers geweest die het op een oneerlijke manier gedaan hebben. ( die zijn nu ook gebant. )
In totaal heeft die speler samen met zijn " Broertje"" ongeveer €150 aan nuggets moeten betalen om dat wapen te krijgen. Daar doe ik een dik jaar over toch wel. :p
 

DeletedUser14008

heeft het dan nut om op alle werelden te stoppen en dan uitgenodigd te worden zodat die persoon een eigen wereld krijgt??

een eigen wereld waar je mensen mag uitnodigen??
 

DeletedUser14008

stel ik stop (expres) en laat me vervolgens uitnodigen, mag dat dan?
 

DeletedUser6405

Laten we niet nu al beginnen met discussies of iets weg moet en de precieze werking ergens van.

LATEN WE ZEUREN OM DIE UPDATE>
 

DeletedUser14008

nope, gewoon om te kijken hoe 'makkelijk' je dit kan krijgen-.-
 
Bovenaan