• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Vriendenlijstbeloningen

DeletedUser12351

Dat is nou juist niet de bedoeling, ze willen er graag aan verdienen
 

DeletedUser

dus
-ik ga naar m'n buurman
-geef em 150euro wallie kaart
-hij maakt een account aan met mijn link
-hij zet voor 150euro wallie nuggets
-ik krijg in een keer al die items
-tadaaa ?

zo jongens ?

lol net of iemand 150 euro voor zo'n wapen over heeft xD. Zo zal het niet gaan, alleen *Schatje* zou misschien zo gek zijn;). Maar er zijn wel anderen manieren jah.
 

DeletedUser12045

een slagkrachter raakt een goede schieter max 1-2 keer in een duel,dus alleen slechte spelers zullen slachtoffer zijn :p
 

DeletedUser5512

lol net of iemand 150 euro voor zo'n wapen over heeft xD. Zo zal het niet gaan, alleen *Schatje* zou misschien zo gek zijn;). Maar er zijn wel anderen manieren jah.

het hoeft niet 150 euro van één persoon te zijn neem ik aan? dus gewoon 30 personen overhalen die allemaal voor 5 euro PA kopen is geen onmogelijke opgave
 

DeletedUser

het hoeft niet 150 euro van één persoon te zijn neem ik aan? dus gewoon 30 personen overhalen die allemaal voor 5 euro PA kopen is geen onmogelijke opgave

dat duurt wel heel heel erg lang eh ....
gewoon beetje sparen maar me ouders zullen wel dwars zitten als ze weten dt ik al me spaargeld aan een game wil uitgeven :p
 

DeletedUser

dat duurt wel heel heel erg lang eh ....
gewoon beetje sparen maar me ouders zullen wel dwars zitten als ze weten dt ik al me spaargeld aan een game wil uitgeven :p

En de update erna komt er nog een zwaarder wapen uit, of een fortwapen. Ga je dan opnieuw dat geld neertellen? :)
 

DeletedUser1448

Het is 1 punt per nugget en 1 punt per level.
Ik heb al 13500 puntjes :p
 

DeletedUser12045

waar kun je eigenlijk zien hoeveel vriendenpunten je al hebt?:p
 

DeletedUser12045

ik heb meer als 70 vrienden en dan staat er dat ik niet eens de prestatie voor 10vrienden heb? :(
 

DeletedUser

ik heb meer als 70 vrienden en dan staat er dat ik niet eens de prestatie voor 10vrienden heb? :(

Heb hetzelfde heb vandaag 2 mensen per e-mail uitgenodigd en ik heb geen enkele punt gekregen en hun ook geen buffalo bills revolver.
 

DeletedUser12045

Je krijgt toch per vriend die je hebt een vriendschapspunt of vergis ik me hierin?
 

DeletedUser

Je krijgt toch per vriend die je hebt een vriendschapspunt of vergis ik me hierin?

je krijgt punten als je vriend nuggets koopt.
En ik heb gehoord dat als je vriend levelt dat je dan ook een punt krijgt alleen dat heeft nog geen mod bevestigt.
 

DeletedUser12045

je krijgt punten als je vriend nuggets koopt.
En ik heb gehoord dat als je vriend levelt dat je dan ook een punt krijgt alleen dat heeft nog geen mod bevestigt.

schatje is 1van mijn vrienden en ik ben 100% zeker dat die nuggets koopt,dus moet ik dan maar eens aan de support vragen?
 

DeletedUser

schatje is 1van mijn vrienden en ik ben 100% zeker dat die nuggets koopt,dus moet ik dan maar eens aan de support vragen?

Het is niet dat als je met iemand een vriendschapsverzoek aangaat dat je vriendschapspunten ontvangt ;)

Als je een vriend, die nog geen the-west speelt, uitnodigt en deze zou zich registreren op die wereld, dan ontvang je 1 vriendschapspunt. Als deze dan ook nog eens verder levelt, ga je meer vriendschapspunten ontvangen (de exacte formule hier voor is nog onbekend, dacht ik). Per nugget dat de uitgenodigde speler koopt, ontvang je ook 1 vriendschapspunt. Dus 50 nuggets = 50 vriendschapspunten.
 

DeletedUser12045

Het is niet dat als je met iemand een vriendschapsverzoek aangaat dat je vriendschapspunten ontvangt ;)

Als je een vriend, die nog geen the-west speelt, uitnodigt en deze zou zich registreren op die wereld, dan ontvang je 1 vriendschapspunt. Als deze dan ook nog eens verder levelt, ga je meer vriendschapspunten ontvangen (de exacte formule hier voor is nog onbekend, dacht ik). Per nugget dat de uitgenodigde speler koopt, ontvang je ook 1 vriendschapspunt. Dus 50 nuggets = 50 vriendschapspunten.

ahzo :D jammer dat ik al vrienden heb die tw spelen :p
 
Bovenaan