• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vragen/Opmerkingen] Ingame beledigingsmelder

  • Topicstarter Deleted User - 486404
  • Startdatum

DeletedUser

Ah... Cyberpesten... die zielige persoontjes achter de computer die gewoon te zwak en laf zijn om het recht in je gezicht te zeggen.

Wij hebben daar een knop voor, de negeer-knop.
Zodra dit werkelijk gebeurd dan meld je diegene toch?
Zelf moet het me niet gebeuren, zodra ik cyberpesten tegenkom gaat er bij mij een knopje om en dan is niets meer veilig. Het duurt me 5 minuten om erachter te komen in welke straat je leeft en een uurtje of twee om je exacte locatie te pinpointen. Dit kunnen anderen ook, laat dit een waarschuwing zijn voor al die kleine nerdjes achter de computer die vanwege verveling andere mensen pesten en het leven zuur proberen te maken.

Zoals de heel erg wijze legedric al zei:

YOU ARE NOT SAFE BEHIND THE COMPUTER!

(je bent niet veilig achter de computer)

Persoonlijk heb ik door mijn ervaring een bloedhekel aan pesten gekregen en raadt de moderators en/of Community Managers om hier ZEER kordaat op te treden. Dit zijn werkelijk levensverpesters.

Verder ben ik van mening om hiervoor een speciale afdeling binnen het systeem te maken, een InnoGames cyberpesten meldpunt (de ICM).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Oja lang leve de wereldvrede-.-

nooit gepest zo te zien :laugh:

redenen waarom mensen dit spel spelen

-Verveling (mensen met rare werkuren = +25 )
-Unifsuperweters (mensen die niet alle dalen naar de universiteit moeten)
-Laag geschoolden (mensen die lage schoolrichtingen volgen = niet erg bedoeld)
-Gepeste mensen (mensen die gepest zijn en niet alles durven doen en zich beter voelen achter een computer dan voor iedereen --> betekend niet dat die mensen geen sociale contacten hebben, maar weinig)
-Uitzonderingen (de rest)

welke categorie ben jij jordes ?
zal ik het zelf houden op 40% voorlaatste en 60% laatste :p
 

DeletedUser14671

wel ik wil een beetje aangifte doen van gepest ik word al enkele maanden uitgelachen en gepest op als het ware reglementaire wijze door verschillende leden uit de revolution groep van wereld 1 de gene die er een sport haast van hebben gemaakt zijn wiley harp en gunsn die er niks leuker opvinden dan naar mij te sturen "Jij bent zo'n grote noob je bent in onze achting nog harder gedaalt je bent nu de noob der noobs..." ook altijd word er bij vermeld dat ik er nisk kan tegen doen omdat noob mag gezegd worden maar aan het tempo dat zij het doe ngaat dit al eerder over in spam zo heeft wiley harp me eens via de chat ene hele namiddag niets anders gezegd als noob en heeft gunsn me uitgelachen op de chat dat ik een noob was en hij zich ziek met me lacht

ik heb al ondervonden van andere spelers dat zij ook werden gepest door leden van revolution en dacht dat ik dit best kon melden omdat het spel verziekt word door deze spelers (natuurlijk doet heel de revo groep dit niet maar toch een deel)


ik zou graag willen dat een admin of mod hier eens een antwoord op kan geven


groetjes katherman,
 

DeletedUser

Als je beledigd wordt dan kun je daar de beledigingsmelder voor gebruiken, anders kan een moderator er echt niks aan doen.
 

DeletedUser

Als je flirt met de regels dan loop je kans dat je er vroeg of laat ongewild één overtreedt. Neem nu bijvoorbeeld het woordje "noob" er zijn spelers die denken dat ze met dat woord safe zijn en dat in alle mogelijke zinsconstructies wringen. Als je dat doet, flirt je met de regels want vroeg of laat overtreed je met het woordje "noob" toch de regels. De meeste mensen vergeten naar de toon van de zin te kijken en kijken enkel naar het feit of de zin scheldwoorden of niet bevat. Ik kan ook iemand beledigen zonder scheldwoorden.

Wijze woorden, dus stuur maar een support in :D
 
nooit gepest zo te zien :laugh:

redenen waarom mensen dit spel spelen

-Verveling (mensen met rare werkuren = +25 )
-Unifsuperweters (mensen die niet alle dalen naar de universiteit moeten)
-Laag geschoolden (mensen die lage schoolrichtingen volgen = niet erg bedoeld)
-Gepeste mensen (mensen die gepest zijn en niet alles durven doen en zich beter voelen achter een computer dan voor iedereen --> betekend niet dat die mensen geen sociale contacten hebben, maar weinig)
-Uitzonderingen (de rest)

welke categorie ben jij jordes ?
zal ik het zelf houden op 40% voorlaatste en 60% laatste :p

Ik ben gewoon iemand met een harde mening en niet bang om die te uiten. Ik blijf ook realistisch en mensen moet niet zo in een droomwereldje leven;) Ook praat ik niet alleen maar bullshit, ik kom met goede ondersteuningen van mijn mening meestal. De reden dat gepeste mensen hier komen zou kunnen zijn is dat zich beter voelen achter een computer spelen? Kunnen ze beter my little pony gaan spelen...
 

Deleted User - 486404

wel ik wil een beetje aangifte doen van gepest ik word al enkele maanden uitgelachen en gepest op als het ware reglementaire wijze door verschillende leden uit de revolution groep van wereld 1 de gene die er een sport haast van hebben gemaakt zijn wiley harp en gunsn die er niks leuker opvinden dan naar mij te sturen "Jij bent zo'n grote noob je bent in onze achting nog harder gedaalt je bent nu de noob der noobs..." ook altijd word er bij vermeld dat ik er nisk kan tegen doen omdat noob mag gezegd worden maar aan het tempo dat zij het doe ngaat dit al eerder over in spam zo heeft wiley harp me eens via de chat ene hele namiddag niets anders gezegd als noob en heeft gunsn me uitgelachen op de chat dat ik een noob was en hij zich ziek met me lacht

ik heb al ondervonden van andere spelers dat zij ook werden gepest door leden van revolution en dacht dat ik dit best kon melden omdat het spel verziekt word door deze spelers (natuurlijk doet heel de revo groep dit niet maar toch een deel)


ik zou graag willen dat een admin of mod hier eens een antwoord op kan geven


groetjes katherman,

Beste katherman,

bedankt voor je aangifte. Dit is een manier waarop het woordje 'noob' deze dagen nogal veel gebruikt wordt. Het is een nieuwe trend aan het worden. Spelers treiteren elkaar met dat woordje tot ze uiteindelijk ofwel kappen met spelen ofwel zelf in de fout gaan...

Dit is absoluut niet toegelaten en dit wordt ook (streng) bestraft. Ik ben allergisch voor dit gebruik van het woordje 'noob'. Er zijn hiervoor al mensen bestraft geweest dus als zij hiermee verder doen dan mag je hen gewoon rapporteren en dan zullen zij een sanctie krijgen. The West hoort leuk te blijven voor iedereen, dat je eens een keer 'noob' genoemd wordt daar moet je tegen kunnen maar tegen dat gepest met het woordje 'noob' daar kan ik echt niet tegen.

Dus als zij nog verder gaan met dat gedoe dan rapporteer je hen maar (of als je nog telegrammen hebt, kan je die rapporteren). Ze zullen het snel genoeg afleren... :)
 
... en mensen moet niet zo in een droomwereldje leven;)...
Wat voor droomwereldje? ::huh: Dat pesten niet mag? Dus je zegt eigenlijk dat omdat pesten vaak voorkomt, het ook eigenlijk helemaal niet zo erg is?
... De reden dat gepeste mensen hier komen zou kunnen zijn is dat zich beter voelen achter een computer spelen? Kunnen ze beter my little pony gaan spelen...
Iedereen mag spelen toch? Of moeten mensen die zich aanmelden voor The West eerst een bepaalde hoeveelheid straatcredits ofzoiets hebben, en een certificaat dat ze in r-l voldoende vrienden hebben enzo...? :blink::laugh:

Blijkbaar heb je zelf heel veel ´vrienden´ (hoe meer je er hebt, hoe minder vriendschap er is tussen jou en de meeste van je vrienden) en voel je je heel stoer en denk je dat het dan normaal is om anderen, die dat niet hebben (of wel! dat weet je nooit...) te pesten... En dat is uiteraard heel normaal, we leven niet in het Paradijs. Ik bedoel: iemand neerschieten hoort ook niet, maar jah, het gebeurt wel af en toe op deze keiharde wereld, dus niet klagen.... :p
 

DeletedUser

Luister, ik dwaal even lichtelijk van het topic af, JorDes is (waarschijnlijk) wat men noemt een troll of onruststoker of whatever je het wilt noemen.
Geef hem/haar de voldoening niet om een antwoord te leveren.
Ik hoop op een normale reactie, maar verwacht deze niet.
JorDes, bij deze ben je genegeerd.

Pesten is moreel fout! Mensen die zeggen dat pesten acceptabel is, weten zelf niet wat het is om gepest te worden of hebben (naar mijn mening) gewoon geen medeleven.

Ik ben blij dat MrMM de bevestiging heeft geleverd dat dit team geen genade kent voor cyberbullies.
 
Wat voor droomwereldje? ::huh: Dat pesten niet mag? Dus je zegt eigenlijk dat omdat pesten vaak voorkomt, het ook eigenlijk helemaal niet zo erg is?

Iedereen mag spelen toch? Of moeten mensen die zich aanmelden voor The West eerst een bepaalde hoeveelheid straatcredits ofzoiets hebben, en een certificaat dat ze in r-l voldoende vrienden hebben enzo...? :blink::laugh:

Blijkbaar heb je zelf heel veel ´vrienden´ (hoe meer je er hebt, hoe minder vriendschap er is tussen jou en de meeste van je vrienden) en voel je je heel stoer en denk je dat het dan normaal is om anderen, die dat niet hebben (of wel! dat weet je nooit...) te pesten... En dat is uiteraard heel normaal, we leven niet in het Paradijs. Ik bedoel: iemand neerschieten hoort ook niet, maar jah, het gebeurt wel af en toe op deze keiharde wereld, dus niet klagen.... :p

Toevallig heb ik 2 erg goede vrienden( op school) en met de rest kan ik wel praten. Denk maar niet meteen dat ik stoer probeer te doen om mensen noob te noemen. Als ze zich gewoon zo gedragen wijs ik ze daar op in de hoop op verbetering, alleen iedereen voelt zich gelijk aangevallen;) Wat voor reactie komt daar op? Tja...

En ja als je realistisch blijft, pesten komt overal voor, zelfs bij volwassenen( meer in de vorm van langdurig treiteren). Het gebeurt best vaak dus. Dat mensen hier denken dat ze veilig zijn snap ik niet, overal waar een chat is op elk spel kan het makkelijk gebeuren. Ik herinner ze er even aan:)

Oja en btw, wie zegt dat ik nooit gespest ben? Ik laat het alleen achter me:rolleyes:
 
Als ze zich gewoon zo gedragen wijs ik ze daar op in de hoop op verbetering, alleen iedereen voelt zich gelijk aangevallen;)
Wat je nu zegt strookt niet helemaal met een eerdere reactie, iets met ´1 verkeerd woord en ik zet de aanval gelijk in´. De oorzaak van het feit dat ze zich gelijk aangevallen voelen kun je zoeken in de noob, maar ook in de woorden die jij gebruikt om ze ´daar even op te wijzen´.
Ik herinner ze er even aan:)
Ja, en dat heeft een praktisch nut van ongeveer nul komma nul. :rolleyes:
Het is namelijk de bedoeling dat mensen hier inderdaad veilig zijn, zoals dat ook het geval is op school of waar dan ook. Dat het alsnog gebeurt betekent niet dat het normaal is. In plaats van ze eraan te herinneren dat pesten voorkomt (door zelf te pesten?) kun je ook gewoon normaal doen tegen je medespelers. Voor mensen die dat niet kunnen is een omschrijving: ´irritanter dan de irritantste noob´.
 
Wat je nu zegt strookt niet helemaal met een eerdere reactie, iets met ´1 verkeerd woord en ik zet de aanval gelijk in´. De oorzaak van het feit dat ze zich gelijk aangevallen voelen kun je zoeken in de noob, maar ook in de woorden die jij gebruikt om ze ´daar even op te wijzen´.

Ja, en dat heeft een praktisch nut van ongeveer nul komma nul. :rolleyes:
Het is namelijk de bedoeling dat mensen hier inderdaad veilig zijn, zoals dat ook het geval is op school of waar dan ook. Dat het alsnog gebeurt betekent niet dat het normaal is. In plaats van ze eraan te herinneren dat pesten voorkomt (door zelf te pesten?) kun je ook gewoon normaal doen tegen je medespelers. Voor mensen die dat niet kunnen is een omschrijving: ´irritanter dan de irritantste noob´.

Ten eerste, je kunt niet beweren dat ik ze altijd op een verkeerde manier daarop wijs. Over dat 1 verkeerd woord en ik zet gelijk de aanval in is over het feit als ze bijdehand terug gaan lopen doen(stoer doen enzo).

Ten tweede, met ze eraan herinneren dat ze het eigenlijk zijn, krijg je niet van die veel te zelfverzekerde typetjes en dan krijg ik ook geen bijdehande antwoorden terug, want daar heb ik geen zin in. Zoals ik ook al een berisping een keer op briscoe daarvoor heb gekregen, man wat was die VRESELIJK irritant. Die had zeker nog nooit gehoord dat die noob was. Als ik dit dan uitleg aan de support kijken ze alleen maar naar het woordje wat ik zei en niet naar hoe het gebeurde. Daarom heb ik geen zin in noobs die ook nog denken dat ze alles beter weten.

Ik wil hier niet mee zeggen dat ik altijd wil dat ze onderdanig tegen mij doen ofso, omdat ik hoger sta bla bla, nee ik wil hiermee zeggen dat ze is moeten gaan nadenken waarmee ze bezig zijn, anderen irriteren met hun noobgedrag, misschien dat ze dit dan proberen te verbeteren, maar goed als ik dit zo tegen ze zeg krijg je een antwoord van'Dat ben je zelf' bla bla, waar ik dus ook totaal geen zin in heb.
 

DeletedUser

wel ik wil een beetje aangifte doen van gepest ik word al enkele maanden uitgelachen en gepest op als het ware reglementaire wijze door verschillende leden uit de revolution groep van wereld 1 de gene die er een sport haast van hebben gemaakt zijn wiley harp en gunsn die er niks leuker opvinden dan naar mij te sturen "Jij bent zo'n grote noob je bent in onze achting nog harder gedaalt je bent nu de noob der noobs..." ook altijd word er bij vermeld dat ik er nisk kan tegen doen omdat noob mag gezegd worden maar aan het tempo dat zij het doe ngaat dit al eerder over in spam zo heeft wiley harp me eens via de chat ene hele namiddag niets anders gezegd als noob en heeft gunsn me uitgelachen op de chat dat ik een noob was en hij zich ziek met me lacht

ik heb al ondervonden van andere spelers dat zij ook werden gepest door leden van revolution en dacht dat ik dit best kon melden omdat het spel verziekt word door deze spelers (natuurlijk doet heel de revo groep dit niet maar toch een deel)


ik zou graag willen dat een admin of mod hier eens een antwoord op kan geven


groetjes katherman,

Sinds wanneer mogen we niet meer lachen? Is dat tegenwoordig ook al een verbod? tjonge jonge wat een kinderachtig gedrag stel je me nu weer :blink:
+ je moet eens leren tellen, als je iets plaats wat totaal niet waar is en namen + een hele BG gebruikt kan je best eerst met feiten afkomen!
 

DeletedUser13643

@kwekje
Zwak hoor.... Treed eens krachtig op!
Misschien zal dat PK flink wat goeds doen.

@katherman

Ik ben dit gemanipuleer strontzat en ik eis een herziening van jouw tekst!

En om toch op jouw geblaat in te gaan zal ik je iets vertellen wat je misschien niet zo prettig zal vinden:
Als je voor noob uitgemaakt wordt, heeft dat over het algemeen een reden. Als jij je loopt te beklagen dat je niet voor noob uitgemaakt wilt worden dan scheelt het nogal als je tekst correct Nederlands bevat, want als dat niet het geval is (zoals hier) dan kom je als een noob over.

Het feit dat iedereen (dat is hier het geval en niet enkel gunsn of ik!) je een noob noemt, betekent heel misschien toch wel dat jouw acties niet helemaal kloppen. Het is meestal onwaarschijnlijk dat een grote groep (of zoals jij het noemt: bijna een complete alliantie) die uit voornamelijk verstandige spelers bestaat het mis heeft.

Verder mag geen enkele moderator iemand bestraffen voor het woord noob (tenzij de betreffende speler daarmee een andere overtreding begaat). Zoals overal staat aangegeven moet je zo'n speler overal blokkeren. Dus dat je alsnog naar de mods gaat, zegt eigenlijk toch wel iets over je niveau.

Ik betreur het ten zeerste dat dit spelletje kapot wordt gemaakt door spelers met zo'n lage intelligentie dat ze niet de regels en tips kunnen lezen en/of begrijpen en dat ze het ook niet de consequenties van hun eigen daden kunnen zien. Dit soort zeurende gevallen bederven het plezier volkomen!

Oftewel katherman, je classificeert jezelf hiermee (alweer) tot noob.
 

DeletedUser5801

wel ik wil een beetje aangifte doen van gepest ik word al enkele maanden uitgelachen en gepest op als het ware reglementaire wijze door verschillende leden uit de revolution groep van wereld 1 de gene die er een sport haast van hebben gemaakt zijn wiley harp en gunsn die er niks leuker opvinden dan naar mij te sturen "Jij bent zo'n grote noob je bent in onze achting nog harder gedaalt je bent nu de noob der noobs..." ook altijd word er bij vermeld dat ik er nisk kan tegen doen omdat noob mag gezegd worden maar aan het tempo dat zij het doe ngaat dit al eerder over in spam zo heeft wiley harp me eens via de chat ene hele namiddag niets anders gezegd als noob en heeft gunsn me uitgelachen op de chat dat ik een noob was en hij zich ziek met me lacht

ik heb al ondervonden van andere spelers dat zij ook werden gepest door leden van revolution en dacht dat ik dit best kon melden omdat het spel verziekt word door deze spelers (natuurlijk doet heel de revo groep dit niet maar toch een deel)


ik zou graag willen dat een admin of mod hier eens een antwoord op kan geven


groetjes katherman,

Howdy,

Als een van de leiders van Revolution wil ik even zeggen dat wij alle vormen van beledigingen en pesten ten zeerste afkeuren.

Het probleem is alleen dat het blijkbaar vaak via de fluister gebeurd en dus buiten het zichtsveld van de stad/BG-leiding.

Dus als ik een advies mag geven: Stuur in zulke gevallen ook even een telegram naar de betreffende stadsleiding of desnoods de BG-leiding. Zodat die op de hoogte zijn en dus er de daders op kunnen aanspreken of andere acties kunnen ondernemen.

met vriendelijke groet,

Far..West
 

DeletedUser6244

@kwekje
Zwak hoor.... Treed eens krachtig op!
Misschien zal dat PK flink wat goeds doen.

@katherman

Ik ben dit gemanipuleer strontzat en ik eis een herziening van jouw tekst!

En om toch op jouw geblaat in te gaan zal ik je iets vertellen wat je misschien niet zo prettig zal vinden:
Als je voor noob uitgemaakt wordt, heeft dat over het algemeen een reden. Als jij je loopt te beklagen dat je niet voor noob uitgemaakt wilt worden dan scheelt het nogal als je tekst correct Nederlands bevat, want als dat niet het geval is (zoals hier) dan kom je als een noob over.

Wie ben jij om te bepalen dat als je tekst niet correct Nederlands is dat je dan als een noob overkomt?

Het feit dat iedereen (dat is hier het geval en niet enkel gunsn of ik!) je een noob noemt, betekent heel misschien toch wel dat jouw acties niet helemaal kloppen. Het is meestal onwaarschijnlijk dat een grote groep (of zoals jij het noemt: bijna een complete alliantie) die uit voornamelijk verstandige spelers bestaat het mis heeft.

Dit is grappig, eerst zeg je duidelijk iedereen, vervolgens zeg je een grote groep?

Meestal is geen garantie, dus je conclusie is ook onjuist.



Verder mag geen enkele moderator iemand bestraffen voor het woord noob (tenzij de betreffende speler daarmee een andere overtreding begaat). Zoals overal staat aangegeven moet je zo'n speler overal blokkeren. Dus dat je alsnog naar de mods gaat, zegt eigenlijk toch wel iets over je niveau.

Ik betreur het ten zeerste dat dit spelletje kapot wordt gemaakt door spelers met zo'n lage intelligentie dat ze niet de regels en tips kunnen lezen en/of begrijpen en dat ze het ook niet de consequenties van hun eigen daden kunnen zien. Dit soort zeurende gevallen bederven het plezier volkomen!

Ga eerst zelf volledig correct Nederlands leren typen, voor je er andere spelers op beoordeeld.

Oftewel katherman, je classificeert jezelf hiermee (alweer) tot noob.

Net zoals hierboven, wie ben jij om daarover te oordelen?

Zie reacties in de quote.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14671

@Wiley Harp: Toch leuk he zo'n beledegings/pest topic. Nu ga jij is luisteren he EN IEDEREEN DIE DIT TOPIC LEEST wat far..west zegt is waar JIJ zegt het alleen maar via fluisteren (natuurlijk je wilt geen gezichtsverlies leiden bij andere mensen die online zijn) herriner je die keer nog dat je me op een dag vorige week je me van 12:00 uur tot 13:30 haast iedere minuut via fluisteren NOOB noemde zelfs al is er niks mis is met de regels dat je noob zegt word dit gedrag als onaanvaard beschouwd en kan ik je ook aanklagen wegens SPAM. Nog een voorbeeld was zondagavond 26/2/'12 toen jij dit naar me stuurde

"Hé noob!
Je bent met je noobaanval nog verder in onze achting gezakt!! Je hebt je zelfs nu gedregadeerd tot noob van de noobs!!
Je leuke noobprofiel verandert er helemaal niets aan! Je bent en blijft een noob, maarja je snapt dat niet eens omdat je een noob bent natuurlijk

Nou tot morgen op de slachtbank, noob!

Gr. WH"

ik kreeg van 2 Revo leden hetzelfde bericht het einde varieerde al wel eens anders zo las ik deze dingen op het einde bij de andere tg's

"Copyright Regels The-West: Het is toegestaan een beginneling (noob) te noemen."

"ps: uit het spelreglement: Het is toegestaan een speler beginneling (noob) te noemen."

heel leuk hoor als je dit leest na je een fortgevecht bent begonnen

luister ik heb respect voor de grote allies op wereld 1 met name PK , TRR en Revolution (de meeste leden dan toch) en ik vind het zeer "groots" dat Revo zo'n goede fortvechters heeft en waarschijnlijk ook goede tactieken alleen jammer vind ik dat sommige leden van revolution de andere ally's moreel dood willen maken op valse en gemene wijze


nogmaals zou ik een antwoord of reactie van mods en co zeer erg apprecieeren

groetjes katherman,

p.s. als je nog meer bewijs wilt wiley vraag dan eens aan veel PK fortvechters of ze de afgelopen maanden jou gescheld op zowat heel PK niet "toevallig" hebben opgemerkt.
 

DeletedUser

@kwekje

Ik betreur het ten zeerste dat dit spelletje kapot wordt gemaakt door spelers met zo'n lage intelligentie dat ze niet de regels en tips kunnen lezen en/of begrijpen en dat ze het ook niet de consequenties van hun eigen daden kunnen zien. Dit soort zeurende gevallen bederven het plezier volkomen!

Als je goed dit topic hebt gelezen dan had je waarschijnlijk ook de tip van mods kunnen opvangen.

Zie reacties in de quote.
+1
 

DeletedUser6244

Oh, wiley noemt mij ook non-stop noob hoor, maar maakt me niet uit zolang ik 2/3 duels van hem win :p
 
Bovenaan