• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag/verzoek aan Marco]

DeletedUser

nou, je moet gamers vergelijken met winkels, als ze in de winkel iets altijd maar duurder maken dan ben ik daar weg hoor ;)
idem games, er is geen enkele verschil, inno MOET rekening houden met ons, want klant is koning ;)
 

Deleted User - 308552

Als Inno nou eens (bij wijze van test) de prijzen voor nuggets op .nl zou verlagen en iedereen zou een beetje kopen, dan zou het misschien blijven, aangezien Inno meer winst maakt. Maar omdat veel mensen dat niet gaan doen, lijkt me dat een kansloze zaak...
 

DeletedUser8570

Als Inno nou eens (bij wijze van test) de prijzen voor nuggets op .nl zou verlagen en iedereen zou een beetje kopen, dan zou het misschien blijven, aangezien Inno meer winst maakt. Maar omdat veel mensen dat niet gaan doen, lijkt me dat een kansloze zaak...

het is misschien maar een idee, maar als je bij premium kopen niet nl maar de filipijnen neemt koop je mssn minder punten maar tegen een lager tarrief, al weet ik niet of dat dat werkt. zou mij verbazen als het zou werken.

om een idee te hebben € 1 = 62 php
 
Nederland heeft al voordeel met nuggets. Wij kunnen voor €50 en €80 relatief goedkopere nuggets kopen dan andere landen, waar het maximaal per €20 kan. Het is weliswaar minder voordeel dan 2x nuggets, maar het blijft voordeel.
 

DeletedUser5512

Nee, ze maken keuzes die hen het beste uitkomen. En dat ze jou niet het beste uitkomen, is niet hun probleem. Zij willen wat het beste voor hen is, en niet wat het beste voor jou is. Innogames is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling ;)

inno inderdaad niet, maar andere wel. Zo staat Jagex (van runescape) bijvoorbeeld voor: Just About Gaming EXperience, oorspronkelijk wilden ze het spel ook alleen met reclame geld overeind houden.

Nederland heeft al voordeel met nuggets. Wij kunnen voor €50 en €80 relatief goedkopere nuggets kopen dan andere landen, waar het maximaal per €20 kan. Het is weliswaar minder voordeel dan 2x nuggets, maar het blijft voordeel.
oh dat wist ik niet, dat dit in andere landen niet zo is
 

DeletedUser

nou, je moet gamers vergelijken met winkels, als ze in de winkel iets altijd maar duurder maken dan ben ik daar weg hoor ;)

Deze vind ik eigenlijk best grappig :p

Waar wil je dan je eten vandaan halen als alle winkels duurder worden? J moet wel daar gaan kopen, want je hebt geen andere keuze XD
 

DeletedUser

Deze vind ik eigenlijk best grappig :p

Waar wil je dan je eten vandaan halen als alle winkels duurder worden? J moet wel daar gaan kopen, want je hebt geen andere keuze XD

nou, als the west duurder wordt zijn er nog altijd andere spellen, net zoals alle winkels niet in 1 keer duurder worden ;)
 
Er zijn hier een paar posts waar ik graag even op wil reageren:

nou, je moet gamers vergelijken met winkels, als ze in de winkel iets altijd maar duurder maken dan ben ik daar weg hoor ;)
idem games, er is geen enkele verschil, inno MOET rekening houden met ons, want klant is koning ;)
Als je een winkel niet leuk vindt, waarom kom je er dan? Er zijn genoeg andere winkels waar je wél het product dat je wilt kunt kopen lijkt me zo. ;) Als het je hier niet bevalt, waarom hang je hier dan nog rond? :p

inno inderdaad niet, maar andere wel. Zo staat Jagex (van runescape) bijvoorbeeld voor: Just About Gaming EXperience, oorspronkelijk wilden ze het spel ook alleen met reclame geld overeind houden.
JaGEx stond oorspronkelijk voor 'Java Game Experts', maar aangezien ze hun spellen tegenwoordig ook met andere dingen dan Java maken, hebben ze hun naam aangepast. Dat deze nieuwe uitleg van de afkorting zeer gunstig voor hen uitpakt, daar is geen speld tussen te krijgen, maar je moet wel even het complete plaatje zien. :p


oh dat wist ik niet, dat dit in andere landen niet zo is
En... typisch. :D
 

DeletedUser

Er zijn hier een paar posts waar ik graag even op wil reageren:


Als je een winkel niet leuk vindt, waarom kom je er dan? Er zijn genoeg andere winkels waar je wél het product dat je wilt kunt kopen lijkt me zo. ;) Als het je hier niet bevalt, waarom hang je hier dan nog rond? :p


ik kan gaan idd, maar daar doet inno verlies aan, niet ik ;)
 
Je had inderdaad beter de opties '€0' en 'tot €10' los kunnen geven, in plaats van bij elkaar. ^^

En:
ik kan gaan idd, maar daar doet inno verlies aan, niet ik ;)

Als jij premium koopt, dan wel. Maar ja, die paar euro op zoveel duizend zal niet heel hard aankomen denk ik. ;)
 

DeletedUser12477

Je had inderdaad beter de opties '€0' en 'tot €10' los kunnen geven, in plaats van bij elkaar. ^^

En:


Als jij premium koopt, dan wel. Maar ja, die paar euro op zoveel duizend zal niet heel hard aankomen denk ik. ;)

Maar van die paar euro had je toch nog wel een lekker ijsje kunnen uitzoeken ;)
 

DeletedUser

dit gaat voort gaan muf muf, en als het er zo uitziet denk ik niet echt dat er veel mensen zijn die boven de 10 euro premium uitgeven...
 

DeletedUser

dit gaat voort gaan muf muf, en als het er zo uitziet denk ik niet echt dat er veel mensen zijn die boven de 10 euro premium uitgeven...

10 euro per maand is anders wel al 120euro per jaar. Dat is best veel voor een online game.
 

DeletedUser

wel, 120 euro per jaar is minder dan 360 euro per jaar ;)

Als de prijzen omlaag gaan zou ik niet meer premium gaan gebruiken. Dus als de prijzen worden gehalveerd, verdient inno nog maar de helft aan mij (als de prijzen omhoog gaan, ga ik wel minderen btw)
 

DeletedUser

Als de prijzen omlaag gaan zou ik niet meer premium gaan gebruiken. Dus als de prijzen worden gehalveerd, verdient inno nog maar de helft aan mij (als de prijzen omhoog gaan, ga ik wel minderen btw)

wel, je gebruikt standaard 10 euro premium per maand, en je kan makkelijk in de top 30 staan,
er komt een update , je kan nu met 10 euro 'maar' in de top 100 staan, volgens mij ga je bijkopen als je genoeg verslaafd bent :)
 

DeletedUser

wel, je gebruikt standaard 10 euro premium per maand, en je kan makkelijk in de top 30 staan,
er komt een update , je kan nu met 10 euro 'maar' in de top 100 staan, volgens mij ga je bijkopen als je genoeg verslaafd bent :)

Ik gebruik 20 euro per jaar en koop alleen met decemberacties :p
 
Bovenaan