• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag/verzoek aan Marco]

En toch geven ze bakken met geld uit aan het spel :)
En er blijft toch altijd een ongelijkheid tussen pa en non-pa, maar nu is dat gat wel groot idd en dat zal niet veranderen. Ik denk wel dat ze enigszins een winst krijgen als ze dit af en toe een weekje op een server toelaten, niet langer niet korter.

Edit: en dan niet tijdens feestdagen/weken, want dan geef je sws in real al iets meer geld uit.

Dat zou inderdaad leuk zijn. Maar ik betwijfel of ze dat zouden doen want anders hadden ze dat al eerder gedaan denk ik, ze hebben volgens mij geen speciale intresse in de .nl server(s).
 

DeletedUser8962

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is dan wel de leiding van Innogames zelf dat daar zal over gaan aangezien CM's er niets over te zeggen hebben.
 

DeletedUser1053

nou de poolse spelers krijgen meer voordelen dan alle andere nationaliteiten...

Nee hoor, dan pas je het begrip discriminatie gewoon verkeerd toe. De Poolse server krijgt meer voordelen dan de andere servers, niet de Poolse nationaliteit. Iedereen is vrij om op de Poolse server te gaan spelen. De enige die van discriminatie mogen spreken zijn de andere servers, en gezien servers niet kunnen praten is er geen probleem. :p
 

DeletedUser14786

nee, het is gewoon zo dat hier sprake is van positieve discriminatie. dat omdat er hier bij één groep onderscheid gemaakt word. maar dat is dus positief. dus: positieve discriminatie.
 

DeletedUser11612

hmm,

mij lijkt het vrij simpel, de polen verdienen over het algemeen ook veel minder enz, dus ze hebben indd minder geld om uit te geven, mss vandaar.

Langs, de andere kant, in hoeverre is dit discriminatie? :p, als je wil, moet je maar alles eens goed nalezen, enm isschien kan je nog wel een proces beginnen, hoewel ik die kans klein acht, zo'n bedrijven zullen er wel rekening mee houden :p

Er zijn Polen die evenveel of zelfs meer verdienen dan een normale Belg/Nederlander ;)

Het lijkt volgens mij ook zo dat die Polen de voorkeur krijgen om zo'n actie te doen omdat dat ook 1 van de populairste The-west wereld is van allemaal ...
Ook het feit dat men bakken nuggets koopt daar is gewoon een voordeel...

Als we dat hier op NL zouden doen, gaan de niet premium boys weer janken als kleine kinderen ... Dus laat die dubbele nuggets maar weg in mijn ogen.
 

DeletedUser

Nee hoor, dan pas je het begrip discriminatie gewoon verkeerd toe. De Poolse server krijgt meer voordelen dan de andere servers, niet de Poolse nationaliteit. Iedereen is vrij om op de Poolse server te gaan spelen. De enige die van discriminatie mogen spreken zijn de andere servers, en gezien servers niet kunnen praten is er geen probleem. :p


http://wiki.the-west.nl/wiki/Regels#Taalgebruik_en_communicatie

er staat toch duidelijk dat de voertaal nederlands moet zijn, en aangezien het mij logisch lijkt dat al de regels van the west overal hetzelfde is, zou dit willen zeggen dat wij op die werelden niet met elkaar kunnen communiceren tenzij we pools leren, dat lijkt me toch enigzins discriminatie.
 

DeletedUser1053

Conclusie mensen die niet kunnen praten mag je discrimineren.

Ik heb het over 'servers', dat jij daar voor het gemak 'mensen' van maakt en daarop een conclusie gaat trekken.. tsja, heel leuk, maar dat zei ik niet. :p


http://wiki.the-west.nl/wiki/Regels#Taalgebruik_en_communicatie

er staat toch duidelijk dat de voertaal nederlands moet zijn, en aangezien het mij logisch lijkt dat al de regels van the west overal hetzelfde is, zou dit willen zeggen dat wij op die werelden niet met elkaar kunnen communiceren tenzij we pools leren, dat lijkt me toch enigzins discriminatie.

Ja, grapjas, als je zo begint is alles discriminatie.:p

Je zou het pas discriminatie kunnen noemen op het moment dat bijvoorbeeld alle Nederlanders korting zouden krijgen en de Belgen niet, op dezelfde server.
 

DeletedUser

Ja, grapjas, als je zo begint is alles discriminatie.:p

Je zou het pas discriminatie kunnen noemen op het moment dat bijvoorbeeld alle Nederlanders korting zouden krijgen en de Belgen niet, op dezelfde server.

Ik geef toe een beetje miereneukerij :p, maarja, ik weet niet, als je er een paar goede advocaten op zet heb je in principe wel kans, iemand die wil? :p

Hehe, nee, ik heb ook liever geen korting ook al gebruik ik zelf pa, maar volgens mij brengt dat het evenwicht helemaal ver weg.
 

DeletedUser1448

Er zijn Polen die evenveel of zelfs meer verdienen dan een normale Belg/Nederlander ;)

Het lijkt volgens mij ook zo dat die Polen de voorkeur krijgen om zo'n actie te doen omdat dat ook 1 van de populairste The-west wereld is van allemaal ...
Ook het feit dat men bakken nuggets koopt daar is gewoon een voordeel...

Als we dat hier op NL zouden doen, gaan de niet premium boys weer janken als kleine kinderen ... Dus laat die dubbele nuggets maar weg in mijn ogen.

Oh en dat betekent dat ze voor ALTIJD meer voordeel krijgen dan ons? Het is daar standaard 'uitverkoop' qua nuggets...
 

DeletedUser1053

Oh en dat betekent dat ze voor ALTIJD meer voordeel krijgen dan ons? Het is daar standaard 'uitverkoop' qua nuggets...

Ik weet niet of jordes het ondertussen ook al door heeft, maar het enige effect hiervan is dat het verschil tussen premium en non-premium nog groter wordt, en dat lijkt me juist iets wat we hier liever niet hebben.;)
 

Deleted User - 36202

Ik zie niet in wat daar mis mee is, maar dat is misschien omdat ik premium gebruik.

Met de mogelijke prijsverhoging in de shop (komt op .de, hier misschien ook wel, weet ik niet), zou ik in ieder geval wel wat vaker een nugget-actie willen zien, lijkt me niet dat dat slecht is voor Inno's inkomsten.
 

Deleted User - 36202

Inderdaad. Als ik niet quote, is het de post erboven natuurlijk :)
 

DeletedUser

Op PL moet je geen pools kunnen. Dat heeft een mod ons daar verteld

ok, kvond het ook nergens tussen hun regels maar leek me logisch, dan moetk mijn nederlaag toegeven :)

Ik zie niet in wat daar mis mee is, maar dat is misschien omdat ik premium gebruik.

Met de mogelijke prijsverhoging in de shop (komt op .de, hier misschien ook wel, weet ik niet), zou ik in ieder geval wel wat vaker een nugget-actie willen zien, lijkt me niet dat dat slecht is voor Inno's inkomsten.


prijsverhoging? ze zijn al zo duur o_O
 
Ik weet niet of jordes het ondertussen ook al door heeft, maar het enige effect hiervan is dat het verschil tussen premium en non-premium nog groter wordt, en dat lijkt me juist iets wat we hier liever niet hebben.;)

Hier ben ik mij van bewust, maar het slaat nergens op dat de polen dit altijd krijgen. Bij mij komt het nu over alsof de polen belangrijker zijn dan wij nederlandsen belgen. Ze komen hier namelijk voor werk enzo en dan krijgen ze voordeel op ons nederlanders?:p Het is idd tegenstrijdig met mijn normale denkwijze, maar andere servers meer voordeel dan ons... dat weegt misschien wel zwaarder:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan