• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag/verzoek aan Marco]

DeletedUser8962

beste marco,
ik heb een idee en dat is dat wij hier op de nederlandse the west de tactiek van de polen volgen, waar je dubbele goudnuggets krijgt voor hetzelfde geld. ik denk dat dit de winst van innogames zeer ten goede zal komen en dat is waar inno op uit is. het zit namelijk zo op de poolse wereld krijg je dubbele goudnuggets en daar worden er dus ook veel meer gekocht en uitgegeven, zo iets als een permanente korting op de goudnugget items. ik hoop dat ik hier mee geen regels overtreed en ik hoop ook dat je er over na kan denken.

met vriendelijke groeten,
hs14
 

Deleted User - 308552

Volgens mij gaat marco daar niet over :o
Maar hij kan het wel voorleggen aan de mensen die er wel over gaan :)

Nu ff inhoudelijk: als ze zomaar op .nl 2x zoveel nuggets geven, kan Inno dit net zo goed op alle servers doen en is het geen voordeel meer...
 

DeletedUser

Ach, laat het toch zijn.

Nu klagen jullie dat jullie eerlijke behandeling willen en dan klagen jullie dat er te veel ongelijkheid is tussen PA en non-PA...

Nu eens niet klagen en gewoon spelen;)
 

DeletedUser1053

Er zal vast wel een reden achter zitten dat Polen dit wel heeft. Een prijs verlaging op aanvraag lijkt me in elk geval erg onwaarschijnlijk. :p
 

DeletedUser

Polen zijn over het algemeen ook wat minder rijk dan de gemiddelde Nederlander ;)
 
En toch geven ze bakken met geld uit aan het spel :)
En er blijft toch altijd een ongelijkheid tussen pa en non-pa, maar nu is dat gat wel groot idd en dat zal niet veranderen. Ik denk wel dat ze enigszins een winst krijgen als ze dit af en toe een weekje op een server toelaten, niet langer niet korter.

Edit: en dan niet tijdens feestdagen/weken, want dan geef je sws in real al iets meer geld uit.
 

DeletedUser4468

Nu gaan heel veel nederlandse spelers op de poolse wereld spelen...
 

Deleted User - 308552

En toch geven ze bakken met geld uit aan het spel :)
En er blijft toch altijd een ongelijkheid tussen pa en non-pa, maar nu is dat gat wel groot idd en dat zal niet veranderen. Ik denk wel dat ze enigszins een winst krijgen als ze dit af en toe een weekje op een server toelaten, niet langer niet korter.

Edit: en dan niet tijdens feestdagen/weken, want dan geef je sws in real al iets meer geld uit.

Dát vind ik een goed idee :)

Enne, Lauy, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ík spreek iig geen pools :rolleyes: Dus dat veel nederlanders op .pl gaan spelen zie ik niet gebeuren. Als het nou op .net was...
 

DeletedUser8307

Waarom zouden de polen het wel krijgen, en wij Belgen en Nederlanders het niet krijgen? Wij worden op vele vlakken benadeeld, maar nu ook dit...
 

Deleted User - 308552

Omdat daar veel meer mensen spelen en er (dus) veel meer premium gekocht wordt. Persoonlijk denk ik dat zo'n actie op .net veel effectiever is, er zijn namelijk meer spelers die engels kunnen dan spelers die pools kunnen. Grotere afzetmarkt dus (toch? :unsure:)
 

DeletedUser8962

Ik ga daar inderdaad niet over. En korting op aanvraag werkt inderdaad niet ^^

oke maar wie gaat hier dan wel over? want het is toch raar dat de polen meer voordelen krijgen dan alle andere landen.
 

DeletedUser8307

Omdat daar veel meer mensen spelen en er (dus) veel meer premium gekocht wordt. Persoonlijk denk ik dat zo'n actie op .net veel effectiever is, er zijn namelijk meer spelers die engels kunnen dan spelers die pools kunnen. Grotere afzetmarkt dus (toch? :unsure:)

Dat maakt niet uit, het spel moet voor iedereen hetzelfde zijn en iedereen op elke server moet evenveel voordelen hebben.
 

DeletedUser8962

Dat maakt niet uit, het spel moet voor iedereen hetzelfde zijn en iedereen op elke server moet evenveel voordelen hebben.

ja dat vind ik dus ook. het lijkt mij ook een beetje raar dat alleen polen een voordeel krijgt.
 

DeletedUser13404

Het enige effect zou zijn dat de betalers een groter voordeel krijgen hier :)
 

Deleted User - 308552

Inderdaad, tenzij iedereen premium gaat kopen, maar dat zie ik nog niet gebeuren :p
 

DeletedUser1448

je hoeft geen pools te kunnen op op Pl te spelen :p Zij spreken ook engels xd
+ ze leiden fg's voor ons speciaal in het engels omdat we onmisbaar zijn bijna :D:D

op PL spelen er gewoon veel meer volk (en in mijn ogen veel meer volwassenen). Daardoor worden er veel meer nuggets gekocht en daarom krijgen ze dat voordeel. Inno zal dat niet zomaar toegelaten hebben. Ze zijn een professioneel bedrijf en ze zijn tot de conclusie gekomen dat ze wss meer omzet krijgen door die prijshalvering.
 

DeletedUser

hmm,

mij lijkt het vrij simpel, de polen verdienen over het algemeen ook veel minder enz, dus ze hebben indd minder geld om uit te geven, mss vandaar.

Langs, de andere kant, in hoeverre is dit discriminatie? :p, als je wil, moet je maar alles eens goed nalezen, enm isschien kan je nog wel een proces beginnen, hoewel ik die kans klein acht, zo'n bedrijven zullen er wel rekening mee houden :p
 

DeletedUser8962

hmm,

mij lijkt het vrij simpel, de polen verdienen over het algemeen ook veel minder enz, dus ze hebben indd minder geld om uit te geven, mss vandaar.

Langs, de andere kant, in hoeverre is dit discriminatie? :p, als je wil, moet je maar alles eens goed nalezen, enm isschien kan je nog wel een proces beginnen, hoewel ik die kans klein acht, zo'n bedrijven zullen er wel rekening mee houden :p

de polen verdienen dan wel minder, maar als je verhalen hoort over hoeveel premiumkistjes ze daar kopen.

ja het is wel een beetje discriminatie eigenlijk.
 
Bovenaan