• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[vraag/verzoek aan Marco]

Deleted User - 308552

Ik heb afgelopen jaar zo'n €34 euro aan nuggets uitgegeven (1x €20, 1x €10, 1x via telefoon (100 nuggets)), maar als het goedkoper zou worden, zou ik eerder (en meer) nuggets kopen. Toch denk ik dat je de enquete beter anders had kunne houden. Zoals al eerder gezegd is: 1 optie voor €0,-. :unsure:


ff uitgerekend: ik heb sinds ik t-w speel 767 nuggets gekregen via sponsorpay (hier verdient Inno ook aan) en 2200 nuggets direct betaald.
Dat is toch wel redelijk wat geld...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb afgelopen jaar zo'n €34 euro aan nuggets uitgegeven (1x €20, 1x €10, 1x via telefoon (100 nuggets)), maar als het goedkoper zou worden, zou ik eerder (en meer) nuggets kopen. Toch denk ik dat je de enquete beter anders had kunne houden. Zoals al eerder gezegd is: 1 optie voor €0,-. :unsure:


ff uitgerekend: ik heb sinds ik t-w speel 767 nuggets gekregen via sponsorpay (hier verdient Inno ook aan) en 2200 nuggets direct betaald.
Dat is toch wel redelijk wat geld...

sponsorpay tel ik niet mee omdat dat gratis is voor ons (de gebruikers) anders zit ik ook aan 1600 nuggets via sponorpay
 

Deleted User - 308552

Inno verdient volgens mij verhoudingsgewijs evenveel of zelfs meer aan sponsorpay tov kopen :unsure: Dus dat mag je eigenlijk wel meerekenen...
 

DeletedUser8570

Inno verdient volgens mij verhoudingsgewijs evenveel of zelfs meer aan sponsorpay tov kopen :unsure: Dus dat mag je eigenlijk wel meerekenen...

sorry voor de stomme vraag, maar wat is sponsor pay eigenlijk? Ik heb al op google zitten zoeken en ik vind niets ivm The West.
 

DeletedUser

Sponsorpay is een systeem dat bepaalde zaken aanbied bijvoorbeeld telefoons of telefoonabonnementen waarbij je als je die koopt ook premium krijgt. Zie het als een soort zegeltjes die je kunt sparen bij supermarkten.

Sponsorpay heeft ook een afdeling "gratis". Dit is echter niet echt gratis, je moet er immers wel wat voor doen. Meestal zijn dit enquêtes voor bedrijven die met die gegevens hun marktstrategie willen bepalen.

Sponsorpay is een manier van premium verkrijgen waar je echter wel bij moet opletten voor de gevolgen, je kunt als je niet goed oplet zo vast zitten aan een duur abonnement of een berg spam op je mailbox.
 
Bovenaan