• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

Hmmm, ok, maar buiten om je reissnelheid op te drijven is paardrijden compleet nutteloos, of toch alvast niet nuttiger dan andere vaardigheden (die niet in de lijst staan).
En jep, quarter horse is het beste, zei ik toch net. :p

Race houden xD
Ik zal misschien een custom job maken, zodat je vaardigheden kunt selecteren voor opdrachten (verschuilen is bijvoorbeeld nodig voor een advonturier quest)
 

DeletedUser

Race houden xD
Ik zal misschien een custom job maken, zodat je vaardigheden kunt selecteren voor opdrachten (verschuilen is bijvoorbeeld nodig voor een advonturier quest)

Voor de Rooftocht bedoel je denk ik, da's een quest voor iedereen. :)
 

DeletedUser

Is er nu al een nieuw script die de 5delige danseressen set kent? want ik vind dit enorm vervelend :'(

mvg
bunny
 

DeletedUser

Is er nu al een nieuw script die de 5delige danseressen set kent? want ik vind dit enorm vervelend :'(

mvg
bunny

Als je wilt helpen, vertel me dan wat de bonus is bij 5 items.
Op het moment is het slechts een dummy om te voorkomen dat het script niet werkt.
 

Deleted User - 36202

De bonus staat op de wiki, waarom gebruikt iedereen nou weststats terwijl onze wiki ook alles heeft ;)
 

DeletedUser8307

De bonus staat op de wiki, waarom gebruikt iedereen nou weststats terwijl onze wiki ook alles heeft ;)

Oeps, dat was ik vergeten. :p Het staat wel niet zo logisch vind ik. Onder "Inventaris". Tsja...

Dit zijn de bonussen Lekenstyn

  1. +11 Charisma
  2. +16 Imago
  3. +10 Met dieren omgaan
  4. +12 Handvaardigheid
  5. +6 Stamina
  6. +50 Arbeidspunten bij elke werkzaamheid
 

DeletedUser

De bonus staat op de wiki, waarom gebruikt iedereen nou weststats terwijl onze wiki ook alles heeft ;)

Bedankt, ik zal het toevoegen.
Terwijl ik dit post heb ik nog een PM ontvangen van hannes, dat zal zeker ook hierover gaan :p
Edit: en heeft hannes hier ook al gepost :p
 

Deleted User - 36202

De bonus voor 4 delen is trouwens ook aangepast met de laatste update, dus als je dat ook zou kunnen veranderen in de code zou dat fijn zijn ;)

De juiste bonus voor 4 delen staat ook op de wiki.
 

DeletedUser

De bonus voor 4 delen is trouwens ook aangepast met de laatste update, dus als je dat ook zou kunnen veranderen in de code zou dat fijn zijn ;)

De juiste bonus voor 4 delen staat ook op de wiki.

Daar wou ik net een vraag over stellen :p
Btw, ik heb gisteren een verkeerde dummy toegevoegd, ik heb namelijk een extra item voor de pelgrimsmoeder set toegevoegd, en niet de danseressen set xD
Wordt gefixt...

Edit: de nieuwste versie staat erop.
Rapporteer bugs hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

het klopt bij mij nog altijd niet, volgens het script heb ik meer arbeidspunten als dat ik in werkelijkheid heb.


screentje:

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

nee hoor dat zijn alleen wapens als je goed kijkt die even goed zijn als de wapens die je draagt.

P.S. leuke stad onderaan :p
 

Deleted User - 36202

Stuur eens een screentje naar mij met de bonus van 3 delen van de danseressenset :)

En het kan natuurlijk komen omdat de parasol nog niet herkend wordt.
 
Bovenaan