• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

Voor de voorwerpenhandelaar moet je boven de balk met knoppen voor het sorteren klikken.
Op het hoedje :)

ja idd je kan ook zelf op onderzoek gaan ik zou het lefst willen dat het geluk werd verandert LD
Ik heb hier al een script liggen die geluk rekent als "waarde", ik zit me alleen af te vragen of het zo goed is dat het meteen "gelukpercentage" moet vervangen.

Dat kan misschien zijn omdat je een nieuw item hebt dat TW Pro niet herkend, en hij kan het dus ook niet meerekenen. Wellicht zit het nog niet in de database van TW Pro... (Ik heb hier geen verstand van hoor ;))
TW Pro heeft een database van setitems, de overige voorwerpen worden direct uit de inventaris gehaald.

bij brand blussen zou ik beter de blus emmer nemen dan de vuurwerk raket
Brandweerset ..?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik bedoel
als ik vraag om brand te blussen zegt die dat ik de raket moet nemen ;)
 

DeletedUser

blus emmer =
+15 brand blussen

raket =
+ 10 brand blussen

zie je het verschil ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

blus emmer =
+15 brand blussen

raket =
+ 10 brand blussen

zie je het verschil ???

Sinds wanneer is die bonus bij die emmer ? Ik had nog niet eens gemerkt dat er een bonus was...

Dan is de "Blusemmer" beter natuurlijk.
 

DeletedUser

@lekensteyn: waarom loopt mijn TW pro de heletijd vast dan op w6 ?? dat gebeurde pas toen ik de parasol kreeg... En heb je anders misschien een oplossing??

Grtz Mr.Sjap
 
Dat ie vastloopt komt denk ik omdat er volgens tw-pro geen 5-delige danseressenset bestaat ;)

De brandweerset heet trouwens gewoon "brandweerset", of moet je de naam hebben waarnaar de code in the-west refereert?
 

DeletedUser9519

Is er al wel eens nagedacht aan een punt voor snelste kleding? Ik weet namelijk niet of ik wel altijd het snelste aandoe.
 

DeletedUser

@lekensteyn: waarom loopt mijn TW pro de heletijd vast dan op w6 ?? dat gebeurde pas toen ik de parasol kreeg... En heb je anders misschien een oplossing??

Grtz Mr.Sjap
Ik zal wel een dummyitem toevoegen, als ik de bonus weet voeg ik die ook toe.
Dat ie vastloopt komt denk ik omdat er volgens tw-pro geen 5-delige danseressenset bestaat ;)

De brandweerset heet trouwens gewoon "brandweerset", of moet je de naam hebben waarnaar de code in the-west refereert?
In de code. Eventueel ook speciale bonussen.
 

DeletedUser

Dat is er al ;) Selecteer 'Paardrijden'.

Die berekening klopt langs geen kanten vrees ik...

Leykensteyn:

De volledige indianenset met quarter horse in plaats van mustang (en als je 'm hebt: Huckleberry's Katapult) is de beste paardrijkleding.

De mexicanenset met quarter horse in plaats van de ezel heeft ook een stevige snelheidsbonus trouwens. ;)
 

DeletedUser

Die berekening klopt langs geen kanten vrees ik...

Leykensteyn:

De volledige indianenset met quarter horse in plaats van mustang (en als je 'm hebt: Huckleberry's Katapult) is de beste paardrijkleding.

De mexicanenset met quarter horse in plaats van de ezel heeft ook een stevige snelheidsbonus trouwens. ;)

De berekening klopt hoor. Het is geen "Bewegen".
Sowieso is quarter horse het beste.

In de toekomst zal er wel een mogelijkheid komen om de snelste reiskleding te berekenen, voorlopig nog niet.
 

DeletedUser

De berekening klopt hoor. Het is geen "Bewegen".
Sowieso is quarter horse het beste.

In de toekomst zal er wel een mogelijkheid komen om de snelste reiskleding te berekenen, voorlopig nog niet.

Hmmm, ok, maar buiten om je reissnelheid op te drijven is paardrijden compleet nutteloos, of toch alvast niet nuttiger dan andere vaardigheden (die niet in de lijst staan).
En jep, quarter horse is het beste, zei ik toch net. :p
 
Bovenaan