• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

Ik heb geloof ik nog een foutje, als je de tekst doorstreept wilt krijg je ipv [ del ][ /del ] [ s ][ /s ]

Ik weet niet of dat inmiddels al verholpen is ofzo??
 

DeletedUser

Ja.. maar als je op het ingame forum [ s ][ /s ] doet, doettie het niet.. Je moet [ del ][ /del ] hebben;)
 

DeletedUser

Ik zal het wel als bug melden.
[del] beschrijft wat het doet, maar wordt in het algemeen gebruikt.
 

DeletedUser

Komt er eigenlijk ook nog een greasemonkey script waardoor je kan zien welke voorwerpen je allemaal kan vinden op dat moment bij een bepaalde arbeid? Voorwerpen die met hun inkoopwaarde tussen die twee bedragen zitten.
Mvg, common
 

DeletedUser

ja idd je kan ook zelf op onderzoek gaan ik zou het lefst willen dat het geluk werd verandert LD
 

DeletedUser

volgens mij klopt het niet meer door de update, ik heb met postkoets overvallen meer arbeidspunten volgens het script dan dat ik in werkelijkheid heb.

ik weet eigenlijk ook wel waar het door komt, ik heb 4 delen van de danseressen set, en die bonussen zijn daarvan dnek ik aangepast. :p

kan dit dus even verandert worden in het script?

alvast bedankt.
 

DeletedUser

Ik heb dus ook een probleem met TW pro.. Op alle werelden w1, w2, w4, w5, w7, beta, .net w10 doet TW pro het goed. Op w6 staat hij ook in mijn invent. Maar hij blijft op het 'even geduld waarden laden' hangen. Dit probleem is ontstaan vanaf het moment dat ik de Parasol heb opgehaald. Nu heb ik op die wereld de hele set en misschien geeft die de problemen ?

Grtz Mr.Sjap
 

DeletedUser8307

Ik heb dus ook een probleem met TW pro.. Op alle werelden w1, w2, w4, w5, w7, beta, .net w10 doet TW pro het goed. Op w6 staat hij ook in mijn invent. Maar hij blijft op het 'even geduld waarden laden' hangen. Dit probleem is ontstaan vanaf het moment dat ik de Parasol heb opgehaald. Nu heb ik op die wereld de hele set en misschien geeft die de problemen ?

Grtz Mr.Sjap

Dat kan misschien zijn omdat je een nieuw item hebt dat TW Pro niet herkend, en hij kan het dus ook niet meerekenen. Wellicht zit het nog niet in de database van TW Pro... (Ik heb hier geen verstand van hoor ;))
 

DeletedUser

Dat kan misschien zijn omdat je een nieuw item hebt dat TW Pro niet herkend, en hij kan het dus ook niet meerekenen. Wellicht zit het nog niet in de database van TW Pro... (Ik heb hier geen verstand van hoor ;))

jah zoiets dacht ik al maja das mooi K :p want nu kan ik dus helemaal niet weten wat voor een kleren ik daar aan moet :p
 

DeletedUser8307

jah zoiets dacht ik al maja das mooi K :p want nu kan ik dus helemaal niet weten wat voor een kleren ik daar aan moet :p

Tsja... Eventjes wachten of Leykenstyn aanspreken. ;) (Maker TW Pro)
Ook ben ik het niet zeker, wat ik daarnet zei maar dat zou kunnen :p
 
Dit probleem lijkt inderdaad te komen doordat je de hele set hebt, en de waarden van de gehele set niet in de code staan. Nu heb ik dit bij mezelf volgens mij wel opgelost, maar ik kan niet bij de code van lekensteyn dus jullie zullen idd moeten wachten.

Overigens staan de bonussen voor 4 setstukken verkeerd in de code, vandaar de afwijkende arbeidspunten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Als ik het hier lees is er een verbeterde versie voor die script? die de VOLEDIGE danseressen set berekent? maar volgens mij werkt het nog niet?
 

DeletedUser

bij brand blussen zou ik beter de blus emmer nemen dan de vuurwerk raket
 
Bovenaan