• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

een kleine verandering, bij 3 voorwerpen krijg je nu 15 arbeidspunten en bij 2 5 arbeidspunten. maar dat lost het probleem nog steeds niet helemaal op, wnt dan heb ik nog altijd 1 arbeidspunt minder als dat het script zegt. misschien even de bonussen van de parasol langslopen, of die wel goed ingevoerd zijn?
 

DeletedUser

het klopt bij mij nog altijd niet, volgens het script heb ik meer arbeidspunten als dat ik in werkelijkheid heb.


screentje:

een kleine verandering, bij 3 voorwerpen krijg je nu 15 arbeidspunten en bij 2 5 arbeidspunten. maar dat lost het probleem nog steeds niet helemaal op, wnt dan heb ik nog altijd 1 arbeidspunt minder als dat het script zegt. misschien even de bonussen van de parasol langslopen, of die wel goed ingevoerd zijn?

Ik heb alleen met 4 voorwerpen aangepast, en een 5e toegevoegd.
Zijn er nog wijzigingen aan 3 dan?
 

Deleted User - 36202

2 en 3 hebben nu respectievelijk 5 en 15 arbeidspunten bonus.

Ook denk ik dat die ene arbeidspunt komt omdat in het script van tw pro nog met de oude moeilijkheid wordt gewerkt, de moeilijkheid van alle arbeiden is met 1 omhoog gegaan.
 

DeletedUser

2 en 3 hebben nu respectievelijk 5 en 15 arbeidspunten bonus.

Ook denk ik dat die ene arbeidspunt komt omdat in het script van tw pro nog met de oude moeilijkheid wordt gewerkt, de moeilijkheid van alle arbeiden is met 1 omhoog gegaan.

Is dat echt zo?
Als je eerder een werk met +1 nog kon, kan je dat nu niet mer?
 

DeletedUser8307

Als je nu 100 punten benodigd voor iets, en je brengt er 100 in kan je de arbeid al, terwijl je vroeger 101 punten nodig had.

:)
 

DeletedUser

Smokkelen

Smokkelen klopt niet tw pro geeft aan indiaanse verenhoed danseressenjurk parelketting mokassins mustang hoogwaardige peacemaker kudsrams parasol
dan heb ik 0 punten
Maar gebruik ik mijn eerdere kleding van voor de update indiaanse verenhoed edele leren jas ketting van de liefde hoogwaardige peacemaker mustang mokkasins vuurwerk raket heb ik 31 punten en dat is met veel hogere werkzaamheden zo dus er zit nog een grote fout in.
 

DeletedUser

Dat komt omdat je nu iets kan op 0 ipv +1;)
Cool :D

Smokkelen klopt niet tw pro geeft aan indiaanse verenhoed danseressenjurk parelketting mokassins mustang hoogwaardige peacemaker kudsrams parasol
dan heb ik 0 punten
Maar gebruik ik mijn eerdere kleding van voor de update indiaanse verenhoed edele leren jas ketting van de liefde hoogwaardige peacemaker mustang mokkasins vuurwerk raket heb ik 31 punten en dat is met veel hogere werkzaamheden zo dus er zit nog een grote fout in.
Het is bekend dat de danseressenset niet goed werkt met 3 items. Er wordt eraan gewerkt.
 

DeletedUser

Tnx!
Je speelt zelf dus niet meer zo actief? Super dat je hem toch blijft aanpassen :D!
 

Deleted User - 151085

het zal wel aan men blonde haar liggen denk ik, maar ik krijg hem niet werkend in greasemonkey ....
 

DeletedUser8307

het zal wel aan men blonde haar liggen denk ik, maar ik krijg hem niet werkend in greasemonkey ....

Oei... Normaal werkt het wel hoor, althans bij mij toch.

Heb je de scripts wel aan staan ? (Klik onderaan rechts met je rechtermuisknop op die aap, zorg dat het script met een V-tje aangevinkt staat).
 

DeletedUser4891

ik weet niet of het al bekend is maar ik kan met het script geen berichten openen
 
Sinds de nieuwe update overlappen een paar dingen elkaar. Ik vind het niet storend maar misschien zijn er mensen die het aangepast willen hebben...

 

DeletedUser

Sinds de nieuwe update overlappen een paar dingen elkaar. Ik vind het niet storend maar misschien zijn er mensen die het aangepast willen hebben...


Dat is bekend.
Nu kun je gewoon op het hoedje klikken.
Ik vind de Inventaris handelaar niet echt daar passen, als je iets wilt kopen wil je toch niet weten wat je al in je inventaris hebt.
Waarschijnlijk zal er links of rechts een menuknopje erbij komen.
Tenzij er protest gaat komen, of blijkt dat het helemaal niet mooi staat.
 

DeletedUser

zijn ze al een versie voor Arizona aan het maken?

want het werkt niet deftig ik kan dat van die arbeiden selecteren niet zien
 
Bovenaan