• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

Hij rekent niet meer. Als ik op "Calculate data" klik, gebeurt er helemaal niets.
Ook krijg ik dat rode bolletje ernaast niet bijgewerkt, zodat het weer groen wordt. Op alle werelden behalve 9.
 

DeletedUser

Iemand een oplossing waarom mijn pc altijd vijf minuten blijft hangen als ik op "calculate data" klik?

Setjes zijn allemaal uitgeschakeld en het probleem doet zich voor bij zowel het script van lekensteyn als dat van SOM. Geen enkel ander scripts is geactiveerd ;)
 

DeletedUser

Hoe meer spullen je hebt hoe langer het berekenen duurt, op men laptop duurt het vaak een minuut, maar op men vaste comp (die 2 keer zo veel RAM heeft) duurt het maar 20 seconde, dus daar ligt het ook aan.


Het valt wel op te lossen, spullen verkopen. :p
 

DeletedUser

Hoe meer spullen je hebt hoe langer het berekenen duurt, op men laptop duurt het vaak een minuut, maar op men vaste comp (die 2 keer zo veel RAM heeft) duurt het maar 20 seconde, dus daar ligt het ook aan.


Het valt wel op te lossen, spullen verkopen. :p

Waarom deed hij het twee weken geleden in 5 seconden wel en nu ik 10 voorwerpen meer heb pas in 5 minuten? Lijkt me dus niet van toepassing op dit geval. Ook heeft hij het op iedere wereld, reden nummer twee, waarom het dat niet is. ;)
 
Heb je 'm al eens opnieuw geïnstalleerd?

Als je met cache werkt, probeer die eens te verwijderen en opnieuw in te stellen.
 
Hmm, je zou kunnen proberen je cookies te verwijderen, en daarna opnieuw instellen welke setjes je wilt gebruiken.

@Desteney, al geprobeerd wat ik girafi nu ook aanraad te doen? :)
 

DeletedUser

Ik heb de cache geleegd en daarna per wereld de instellingen weer ingesteld. Afhankelijk van de grootte van de inventaris duurde dat 4 tot 7 minuten per wereld. Maar zoals het er nu uit ziet, doet het script het overal weer, dus daar ben ik wel blij mee. Bedankt.
 

DeletedUser

Hmm, je zou kunnen proberen je cookies te verwijderen, en daarna opnieuw instellen welke setjes je wilt gebruiken.

@Desteney, al geprobeerd wat ik girafi nu ook aanraad te doen? :)

Bij mij werkt het weer niet :p

Andere oplossing?
 

DeletedUser8232

Weet iemand hoe dit op te lossen?

is enkel bij de steden ranglijst

13z39er.png
 

DeletedUser

jij krijgt ook altijd dat ie lang laadt?

als je bij firefox op extenties zoekt naar "tw pro crash" vind je miss wel wat ;)

Kan daar niets over vinden.

Ondertussen best wel irritant geworden. Na een half uur laden doet hij het nog niet. Dus iemand nog een oplossing.
 

DeletedUser

haha lol zien jullie dat nu pas ?

gaat wel weer weg :p
5 sec geduld en je kan gwoon surfe op die pagina ;D
 
Bovenaan