• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

Tw pro heeft lang gewerkt maar als ik nu het script in de adresbalk plak, en ik druk op enter krijg ik een google search optie met het script.. Wat kan ik hieraan doen? Is java dan ergens mis?

Komt omdat sommige browsers het deel "javascript:" aan het begin van de code weghalen, je kan het er gewoon zelf voor plakken als dat bij jouw browser gebeurt, of een andere browser gebruiken.
 

DeletedUser12908

firefox update

Sinds de laatste update van Firefox weigert hij het gewoone script dat ik in de adresbalk plak. heb namelijk op mijn werk geen greasemonkey ;)
 

DeletedUser

Komt omdat sommige browsers het deel "javascript:" aan het begin van de code weghalen, je kan het er gewoon zelf voor plakken als dat bij jouw browser gebeurt, of een andere browser gebruiken.

Daar heb ik ook al veel aangehad :p
Bij Google Chrome, een tamelijik veel gebruikte browser, is dit het geval.
 

DeletedUser5119

Weet iemand nu waarom het gewoon niet werkt dat script? Op ff pakt die het niet en als ik op Chrome het probeer gaat google "zoeken" en word ik uit TW geknikkerd. Zeer irritant :p

NB. probleem op chrome is opgelost! Alleen zou ik het prettig vinden als het ook op FF zou werken :D (op chrome lukt het me met geen mogelijkheid om FG's te doen, ook zo vaag).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
FF heeft iets aangepast aan hoe het javascript verwerkt. De userscript zou nog gewoon moeten werken, dus installeer greasemonkey op FF en gebruik die manier.
 

DeletedUser

Ik gebruik Firefox 6, maar heb geen problemen met de greasemonkey en bookmarklet. Loop de extensie en plugin lijst eens na en schakel ongebruikte add-ons uit.
 

DeletedUser8380

Ik gebruik Firefox 6, maar heb geen problemen met de greasemonkey en bookmarklet. Loop de extensie en plugin lijst eens na en schakel ongebruikte add-ons uit.

Het script doet het bij mij ook al weken niet meer en krijg het niet meer aan de praat (het kopiëren in adresbalk script). Doodzonde want ik vond het echt zo'n geweldig iets.
 
Zou handig zijn als je vertelt wat je doet, en wanneer het niet werkt ;) Ook de browser is interessant om te vermelden.
 

DeletedUser13002

nu ik alles heb ingesteld, kan ik mijn berichten niet meer lezen.
Weet iemand wat ik dan moet doen?
het liefst wil ik weten waar ik hem kan verwijderen, zodat ik niet alles heb. Ik hoef alleen maar calculator
 

DeletedUser13980

Zou handig zijn als je vertelt wat je doet, en wanneer het niet werkt ;) Ook de browser is interessant om te vermelden.

ik heb er een topic over gemaakt met alle info, in de schapekooi.
maar, ik gebruik FF
ik kopieer en plak gewoon en druk daarna op enter. Verder niets,
dat van dat javascript zelf tijpen heb ik al geprobeerd
 

DeletedUser8380

Is er geen mogelijkheid om dat wel te laten werken in firefox? Aangezien ik enkel firefox gebruik en ik niet zo ben voor allerlei dingen te installeren (mn pc is al traag genoeg...)
Dus ik zou het liefst niet willen installeren via greasymonkey.
 

DeletedUser13980

je kan het moeilijk een installatie noemen,
het gaat enorm snel, ook al is mijn pc enorm oud.

PS. Bedankt Leones
 
Is er geen mogelijkheid om dat wel te laten werken in firefox? Aangezien ik enkel firefox gebruik en ik niet zo ben voor allerlei dingen te installeren (mn pc is al traag genoeg...)
Dus ik zou het liefst niet willen installeren via greasymonkey.

Greasemonkey en dit script vertraagt het nauwelijks, het is niet merkbaar in ieder geval.
 
Bovenaan