• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

Is er een verschil tussen snelste HP terugkrijgen en Meeste HP? Want het is toch praktisch hetzelfde qua vaardigheden?
 

Deleted User - 151085

Wat denken jullie over de activiteit "Snelste levenspunten"?

Famlam vond dit een vage naam, wat zouden jullie beter vinden?

"Snelste levenspuntentoename" is afgekeurd, daardoor wordt de naam te lang.

Famlam deed enkele suggesties:
"Snelst opknappen"
"Snelst herstellen"
"Snelst HP terugkrijgen"

De eerste twee zijn nog vager, de derde leek me wel wat ("Snelst LP terugkrijgen").

Status: Undecided -> Opinion

misschien beter 2 aparte maken ?
voor de lp-tanks is bv een berekening voor maximale lp in fg wel handig, maar dat doe je dus niet met slaapsetje aan ... dus alsnog elke keer zelf goed kijken wat de meeste lp geeft voor fg
 

Deleted User - 308552

Je kan in TW Pro toch ook zelf arbeiden toevoegen aan de lijst? Ik heb namelijk "fortgevecht (LP-bom)": 2x LP, 2x Leiderschap, 1x Mikken, 1x Uitwijken (Stamina en Verschuilen voeg ik binnenkort nog toe ;))
 

DeletedUser

Bij de beta 1 ben ik level 120 met een best wel grote inv, Maar als hij de baantjes moet calculaten (ofzoiets) blijft ie laden en na 10 min is ie nog niet geladen, kan iemand mij helpen?
 

DeletedUser9519

Wat denken jullie over de activiteit "Snelste levenspunten"?

Famlam vond dit een vage naam, wat zouden jullie beter vinden?

"Snelste levenspuntentoename" is afgekeurd, daardoor wordt de naam te lang.

Famlam deed enkele suggesties:
"Snelst opknappen"
"Snelst herstellen"
"Snelst HP terugkrijgen"

De eerste twee zijn nog vager, de derde leek me wel wat ("Snelst LP terugkrijgen").

Status: Undecided -> Opinion

Snelste LP regeneratie
 

DeletedUser

Wat denken jullie over de activiteit "Snelste levenspunten"?

Famlam vond dit een vage naam, wat zouden jullie beter vinden?

"Snelste levenspuntentoename" is afgekeurd, daardoor wordt de naam te lang.

Famlam deed enkele suggesties:
"Snelst opknappen"
"Snelst herstellen"
"Snelst HP terugkrijgen"

De eerste twee zijn nog vager, de derde leek me wel wat ("Snelst LP terugkrijgen").

Status: Undecided -> Opinion

Snelste LP toename :p
 
Bij mij wil het script de waardes niet meer berekenen voor de werkzaamheden. Komt dit alleen bij mij voor, of is dit een groter probleem?
 

DeletedUser9519

Heb ik eerder gehad, toen was vernieuwen, uitloggen en inloggen genoeg. Maar het berekenen van de waardes duurt sowieso heel erg lang als je een volle inventaris hebt.
 
Klopt, mijn inventaris is ook groot; vooral op wereld 2. Meestal gaf mijn FireFox aan dat het script het niet meer deed en vroeg of ik wilde doorgaan of stoppen. Als ik dan op doorgaan klikte, deed hij het na een paar seconden alsnog. Nu kan ik (zelfs op verschillende computers) helemaal geen waardes meer berekenen. Na ±5 minuten is hij nog steeds aan het laden/rekenen, waar hij eerder slechts 10 tot 15 seconden nodig had. :) Het probleem doet zich voor op wereld 2 en Briscoe op de .nl-servers en ook op de Beta doet hij het niet. :)

In- en uitloggen en vernieuwen (zelfs ctrl+F5) hebben tot dusver geen effect gehad.

Edit: Op de Beta deed hij het nu wel weer. Wel gaf hij aan 1 werkzaamheid niet te herkennen. Ik zal eens kijken of ik van die melding een screenshot kan maken.

Edit2:
betatwprofoutmelding.png


Edit3:
De code die ik gebruik (bladwijzer) is trouwens:
Code:
javascript:void(function(){var%20t=document.createElement('script');t.type='text/javascript';%20t.src='http://twpro.lekensteyn.nl/twpro.js?4';%20document.body.appendChild(t)})()
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5695

altijd aardig tevreden en blij geweest met TW pro, maar de laatste weken begint t steeds erger te haperen en loopt het vast op de laptop (en nu net zelfs op mijn normale pc) als ik inventaris/werkzaamheden laat berekenen.
Alleen op Briscoe gaat dat nog aardig soepel, waarschijnlijk omdat mijn inventaris daar nog maar klein is. Op andere werelden is die aardig vol, maar dat was voorheen niet zo'n probleem. Ik gebruik firefox + t vette aapje. Iemand een idee wat er tegen te doen (behalve je hele inventaris verkopen...)
 

DeletedUser

altijd aardig tevreden en blij geweest met TW pro, maar de laatste weken begint t steeds erger te haperen en loopt het vast op de laptop (en nu net zelfs op mijn normale pc) als ik inventaris/werkzaamheden laat berekenen.
Alleen op Briscoe gaat dat nog aardig soepel, waarschijnlijk omdat mijn inventaris daar nog maar klein is. Op andere werelden is die aardig vol, maar dat was voorheen niet zo'n probleem. Ik gebruik firefox + t vette aapje. Iemand een idee wat er tegen te doen (behalve je hele inventaris verkopen...)

Op w2 had ik ook dat probleem, een aantal setjes uitzetten heeft bij mij geholpen.
Mexicanen, boeren, pelgrimvader en greenhorn set uit en alles laad binnen 5 seconden.
 

DeletedUser5695

Op w2 had ik ook dat probleem, een aantal setjes uitzetten heeft bij mij geholpen.
Mexicanen, boeren, pelgrimvader en greenhorn set uit en alles laad binnen 5 seconden.

bedankt voor de tip, dat scheelt idd een stuk
 

DeletedUser

Tw pro heeft lang gewerkt maar als ik nu het script in de adresbalk plak, en ik druk op enter krijg ik een google search optie met het script.. Wat kan ik hieraan doen? Is java dan ergens mis?
 

DeletedUser2665

klik op de link van de eerste pagina en ga naar degene die is "recommended". Aanklikken en gaan met die banaan.
 
Bovenaan