• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser5695

meer mensen die problemen hebben vandaag met tw pro script? Op geen enkele wereld kan ik inventaris berekenen, keer op keer loopt firefox er op vast :(
 

DeletedUser

bij mij doet ie het wel, maar hij kent sommige dingen niet ofzo, bijvoorbeeld de edele pistolenriem, die geeft dan wel +55 op een arbeid, maar hij geeft een andere riem óók als beste die maar +35 geeft. Overigens kent hij de indianenriem ook niet.
 

DeletedUser

TW Por

Idem. mijn Firefox heeft ook problemen met het script. Maar dit is pas sinds enkele dagen. Hij laat NA zien achter de arbeiden of maar enkel regels wel goed maar de rest allemaal rood met NA en in het schermpje met kleding en producten komt geen geel advies kader. En dan loopt Firefox vast.
Het is niet te doen om steeds alles af te lopen om de beste kleding voor een arbeid te krijgen zonder TW pro. De lol is er direct af......
:(
 

DeletedUser

TW Pro

das ook wat zeg. Komt Firefox met het aanbod om een update te installeren en nadat dat is gebeurd is er niets meer aan de hand met het script :D
 

DeletedUser

bij mij lukt het gewoon niet om hem te openen. Ik gebruik FF en heb beide opties al geprobeerd. dus en greasemonkey en kopieren plakken. bij greasemonkey krijg ik dan een bericht van script werkt niet meer doorgaan of stoppen. Iemand enig idee wat te doen?
 
Je ziet als het goed is een knopje met 2 tandwielen erop in je inventaris, klik daarop en ga dan naar het setjes menu.
 

DeletedUser

Ik zie dat knopje, en vroeger kon ik daar idd die setjes uitvinken, als ook eigen samenstellingen (jobs) creëren.
Echter wanneer ik nu op dat knopje klik, gebeurt er gewoon compleet niets meer. (En dat is sinds de nieuwe update van tw-pro)

2agp2z6.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

mogelijk moet ik enkele scripts uitschakelen, ik heb nu de som versie 3.1.0.2 ingeschakeld, als ook een gewoon TWPro script (enhancer) ..

sorry voor de dubbelpost, haal alles maar weg, maar als ik die oude (enhancer) TWPro uitschakel, kom ik wel in het vernieuwde menu.

Bedankt voor de hint, Leones ..

Ik geraak dus nu in dit scherm:

akha4j.jpg


Weet iemand of er ergens een uitleg te vinden is over de mogelijkheden.
Ik bedoel, mijn engels is niet slecht, maar dit is toch al tamelijk ingewikkeld.

Als je bij "collector mode" bijvoorbeeld op het vinkje gaat staan zie je 'items at merchants will be highlighted in blue if you down't own them yet'. Vrij vertaald: 'voorwerpen bij de handelaren (zowel winkels als reizende, begrijp ik dan) zullen blauw oplichten wanneer je deze nog niet (in je inventaris) hebt.
Echter werkt dit blijkbaar nog niet, althans niet bij mij ..

En hoe valt die TWPro cache te interpreteren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om ze blauw te laten oplichten moet je eerst de calculator hebben gestart, dus op de dropdown klikken en wachten ;) Je moet dan ook je inventarisscherm open laten. De collectormodus werkt bij de winkels, reizende handelaar en de markt :)

De cache zorgt ervoor dat je niet steeds lang hoeft te laden, dus dat je inventaris bewaard wordt. Bij veranderingen kan je dan de cache updaten.
 

DeletedUser

.. en wederom bedankt voor de opheldering, Leones, wat moeten we zonder jou. :cool: ..
Alles werkt nu naar behoren, ik zie nu inderdaad blauwe en zelfs groene voorwerpen bij mijn handelaren oplichten.
 
Inderdaad, groene voorwerpen betekent dat ze ergens beter in zijn dan je huidige voorwerpen, dan behoren ze dus automatisch ook tot de categorie blauwe voorwerpen ;)
 

DeletedUser

Het script is ineens verdwenen bij mij? Ik gebruik google chrome en iemand had voor mij ingesteld dat ik niet elke keer maar die link in de adresbalk hoefde te plakken.

Echter weet ik niet hoe hij dat gedaan heeft, dus ik hoop dat iemand het hier weet! Het is dus google chrome. Ik gebruikte altijd dit script gewoon:

javascript:void(function(){var t=document.createElement('script');t.type='text/javascript'; t.src='http://twpro.lekensteyn.nl/twpro.js?t';document.body.appendChild(t)})()

Hopelijk kan iemand me snel helpen!
 

DeletedUser

Het script is ineens verdwenen bij mij? Ik gebruik google chrome en iemand had voor mij ingesteld dat ik niet elke keer maar die link in de adresbalk hoefde te plakken.

Echter weet ik niet hoe hij dat gedaan heeft, dus ik hoop dat iemand het hier weet! Het is dus google chrome. Ik gebruikte altijd dit script gewoon:

javascript:void(function(){var t=document.createElement('script');t.type='text/javascript'; t.src='http://twpro.lekensteyn.nl/twpro.js?t';document.body.appendChild(t)})()

Hopelijk kan iemand me snel helpen!

Waarschijnlijk heeft hij een extensie voor je geinstalleerd. Ga naar http://twpro.lekensteyn.nl en klik op de download link. I.v.m. beveiliging tegen social engineering laten nieuwere browsers het niet meer standaard toe om javascript:-URLs direct in de adresbalk te openen.
 

Deleted User - 151085

zyphir script werkt niet meer op beta1 en lekensteyn script krijg ik niet aan de gang daar ...
enige oplossingen al beschikbaar ?
 

DeletedUser

Ik heb sinds kort google chrome, maar ik snap niet hoe je TWpro moet installeren.
Kan iemand helpen aub??
 
Bovenaan