• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

tw pro met ''anti vastloop handleiding''

  • Topicstarter Deleted User - 151085
  • Startdatum

Deleted User - 151085

ik merk dat meerdere mensen last hebben van een vastlopend script daarom even de uitleg hoe je het wegkrijgt met tw pro+ van zyphir

http://userscripts.org/scripts/show/92414



als hij geïnstalleerd is en je inventaris open is zie je rechtsboven tandwieltjes, instellingen zijn dat, die klik je aan

onderaan staat Enable TW Pro cache: daar vink je IndexedDB aan


bovenin datzelfde scherm staat Activities & Itemsets Management, die klik je ook aan, en dan rechts de setjes uitklikken die je weinig tot niet gebruikt zoals voor jou bv danseressenset, greenhorm, pelgrimmoederset farmer enz
dan confirm en even wachten tot ie bevestigd.

probeer daarna nog maar eens je inventaris open te doen en het zou dan veel beter moeten gaan.
als dat niet werkt ligt het echt aan je pc.

er zijn nog enkele handigheidjes die je daar ook kan instellen voor fg bv op het eerste scherm, maar bekijk die zelf maar eens ;) beste is die generate all fortbatlle combinations niet aan te klikken, dan gaat ie weer vastlopen omdat ie teveel moet berekenen ...

als dat nou allemaal gedaan is en je koopt wat nieuws of je vind iets nieuws dan geeft ie in je inventaris weer een rood bolletje naast de tandwieltjes, als je daarop klikt gaat ie weer zen berekeningen aanpassen, daar merk je normaal weinig tot niets van, dat is zo gebeurt.
 

DeletedUser1557

in een woord top ! ! !

nog een hoop meer opties en meer instellingen.

vooral die safe mode is helemaal geweldig :D eindelijk een tw-pro gebruiken zonder dat die vastloopt :p
 

Deleted User - 151085

je zou bijna zeggen dat roy nu blij is met zen grote inventaris op w2 ...

:p
 

DeletedUser1557

ik kom er alleen achter dat ik dat slapen knopje mis bij de hotels :(

nu moet ik 1 keer vaker klikken :mad::mad::mad::mad:
 

Deleted User - 151085

ligt dat niet aan een ander script roy ?
ik heb gewoon een slapen knopje bij hotel hoor
 
Dit script heeft idd geen extra slapen knop bij hotels en kazernes, zoals dat script van lekensteyn heeft. De maker gaat het wel toevoegen, maar het staat niet bovenaan de lijst ;)

Wat dit script echter wel heeft, en wat ik zeer fijn vind, is de collector modus :p
 

Deleted User - 151085

ja idd leones, daarom heb ik dus geen idee van slaapknop lol ...
hij had al als extra de chatkleurtjes dus roy moet nie zeuren hahaha
:p:p:p

tis kiezen of delen he hahha
 

DeletedUser9872

ik gebruikte dat van zyphir ook al altijd maara nu met dat 'anti vastloop ding' gaat het indd. wat beter :cool:
 
Bovenaan