• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

veldslagen

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 51 78,5%
  • Nee

    Stemmen: 14 21,5%

  • Totaal aantal stemmers
    65
  • Enquête gesloten .

Deleted User - 308552

Denk je aan D-day?:) 6 Juni 1944, de bestorming van Normandië door de geallieerden.

Dat niet eens, maar als je in bootjes zonder vuursteun aan komt varen, wordt je afgeslacht, ook al ben je met 6 tegen 5 in de meerderheid...
 

DeletedUser

Aliebaba: ik bedoel dat je als noob ook mee moet kunnen doen, las je in die stad zit.
Ik bedoel niet dat elke wildvreemde mee mag doen.
Het gaat erom dat het eenvoudig is om in te participeren (om het goed te doen mag het wel lastiger zijn, zoals bij de fortgevechten).
 

DeletedUser

Aliebaba: ik bedoel dat je als noob ook mee moet kunnen doen, las je in die stad zit.
Ik bedoel niet dat elke wildvreemde mee mag doen.
Het gaat erom dat het eenvoudig is om in te participeren (om het goed te doen mag het wel lastiger zijn, zoals bij de fortgevechten).

euh, noobs kunnen ook meedoen hoor ;D.

al vanaf level 1 ;).

Verder, er zijn een aantal mensen die het feit dat je dingen kan vinden niet goed vinden, nu puur gezien om de beste balans in het spel te houden, zouden jullie het er dan ook liever uithalen ? mij best, ik vind het ook niet zo'n slecht idee :p
 

DeletedUser

Het gaat mij erom dat het niet te lastig gemaakt moet worden.
Neem nu fortgevechten.
Het is heel simpel om te lopen, het is heel simpel om de vijand te zien en het is heel simpel om de vijand te raken.
Nu zijn daar ook bonussen en alles, maar de basis kan iedereen.

Als je allerlei dingen als zee-invasies en schietgaten, kanonnen, en weet ik veel wat gaat invoeren, snapt niemand er meer wat van.
Houdt ideeën eenvoudig, niet complex.;)
 

DeletedUser

Het gaat mij erom dat het niet te lastig gemaakt moet worden.
Neem nu fortgevechten.
Het is heel simpel om te lopen, het is heel simpel om de vijand te zien en het is heel simpel om de vijand te raken.
Nu zijn daar ook bonussen en alles, maar de basis kan iedereen.

Als je allerlei dingen als zee-invasies en schietgaten, kanonnen, en weet ik veel wat gaat invoeren, snapt niemand er meer wat van.
Houdt ideeën eenvoudig, niet complex.;)



de zee-invasies, zijn ook bijna on-uitvoerbaar, daarom zal die map niet doorgaan, verder zal ik het idd proberen zo simpel mogelijk te houden.
ik ga zelf voor de engelse dit weekend proberen een visuele hulp te maken :).

en er is nog 1 ding:
Een Engelsman vroeg wat we doen bij gelijkstand, of om het spel sneller gedaan te maken (zoals de vlag-run)
en hoeveel rondes duren die veldslagen dan ?

iemand die hier ideeën voor heeft ?
 

DeletedUser

Verdeel de grond in 2 delen, 1 voor het ene team 1 voor de andere, als je met een bepaald percentage van jouw 'leger' in het vak van de tegenstander staat (je krijgt hier wel wat minpuntjes vanwege onbekend terrein (A)) en je dat een bepaald aantal rondes volhoudt win je :p
 

DeletedUser

Wat je ook kan doen is dat er 2 torens staan. Wanneer een team de toren veroverd overwint het de grond :D

En bij gelijkspel verliest de aanvaller natuurlijk hè
 

DeletedUser

wat we nu al hebben:

Vervroegd eindigen:
  • met 5 man in de vijand hun gedeelte van de map voor 5 rondes
  • 2 torens, waar je een bepaald aantal ronde moet zijn

gelijkstand:
  • laten we nemen 50 rondes in totaal,
  • en aanvaller verliest... maar, komen er bij hun dan ook punten in de aftrek ?
  • ik zou nemen: niemand verliest, maar de verdediger krijgt wel x aantal punten, zo misschien ? :)

en verder,kan iemand helpen met visuele hulp ? ik kan er niet veel van :s.

ik zou gewoon een fortmap moeten hebben, zonder fort, in het noorden de verdedigers, en in het zuiden de aanvallende startposities, en dan wat bosjes en struikjes (niet overdreven veel) en aan de verdedigers hun kant wat meer ;).
thx already :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Hoezo, kan je achter de bosjes en struikjes jezelf verschuilen dan? Mss ook leuk om bomen te doen :laugh:
 

DeletedUser



Hier een kaartje. Als er nog torens bij moeten moeten jullie dat maar zeggen. Ik wist niet hoe ik me dat voor moest stellen.
 
Bovenaan