DeletedUser
dit idee, is zoals vieze harry zegt, er al lang ingebouwd, al van het begin ;D.
verder, is het idee idd al vertaald.
Linkje?
dit idee, is zoals vieze harry zegt, er al lang ingebouwd, al van het begin ;D.
verder, is het idee idd al vertaald.
Nog even een late vraag, als er een bepaalde stad veel beter is in veldslagen is dan de rest, zal deze stad geen veldslagen kunnen houden, omdat ze te veel punten hebben... Dan moeten ze dus op de nr 2 en 3 wachten, totdat ze deze steden weer aan kunnen vallen... :hmf:
(Zeg het me als ik me vergis)
Ik heb er ook eens over nagedacht, als je nou eens alleen steden kan aanvallen die een bepaald aantal plekken hoger/lager op de ranglijst staan, dan zal het zich wel redelijk oplossen lijkt me
Nog een idee over veldslagen:
Elke twee weken een veldslag, tussen de Unie en de Confederatie, waarbij alle spelers mee mogen doen, wat je dan zou kunnen inbouwen is een gelukswaarde ( = kans op een item), deze waarde is hoger bij de partij met de minste spelers, zo zullen de aantallen meer gelijk worden getrokken.
Nu dit nog even volgens de richtlijnen maken:
Voorstel
Elke twee weken een veldslag tussen de United States of America en de Confederate States of America, waar alle spelers van de spelwereld aan mee kunnen doen.
Details
Twee weken voor de veldslag word het slagveld bekend gemaakt, daar kan je je aanmelden voor de veldslag. Als één partij groter is dan de andere, zal de kans op het vinden van een item voor de kleinere partij groter worden. Door de spelers kan een generaal worden gekozen van de eigen partij, de persoon (/personen) met de meeste stemmen wordt (/worden) generaal.
De veldslag vindt 's avonds plaats op het moment dat er meestal de meeste spelers online zijn (kunnen de mods aangeven wanneer dat is?). Een veldslag duurt langer dan een fortgevecht (60 à 70 rondes), omdat er meer spelers meedoen en er een grotere map (ongeveer 30 x 50 vakjes) is. Het rondesysteem van de fortgevechten wordt gehandhaafd. Als er nog spelers leven als het gevecht is afgelopen, is de veldslag onbeslist.
Na het gevecht krijgen alle spelers ervaringspunten zoals bij een fortgevecht, maar de overlevenden krijgen een extra bonus in dollars (ongeveer 75% van de toegebrachte schade). Ook is er een bepaalde kans op het vinden van een item, zoals al eerder gezegd is.
Tijdens een veldslag kunnen GEEN fortgevechten gehouden worden.
Misbruikpreventie
Steden of bondgenootschappen zouden massaal aan één kant kunnen gaan staan, maar daar is de gelukswaarde voor, je hebt immers liever een item dan dat je met gemak wint en weinig xp en geld krijgt (lijkt me ).
Visuele hulpmiddelen
Wordt aan gewerkt.
Samenvatting
Veldslagen zijn een leuke afwisseling in het spel, waar iedereen aan mee kan doen en mooie items kan vinden.
Administratie
* Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
* Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
Verder nog vragen? Als ik iets gemist heb, meld het dan.
(Heb nu zere handen, was veel werk om dit uit te typen )
en nog 1 idee voor het slagveld:
infasie vanaf zee = de aanvallers komen in boten vanaf zee en de verdedigers zitten op het strand of zoiets.
en nog 1 idee voor het slagveld:
infasie vanaf zee = de aanvallers komen in boten vanaf zee en de verdedigers zitten op het strand of zoiets.
Tanais zei:Dat wordt dan meer een slaCHTveld...
Qua zee kom je idd niet veel verder dan de Boston Tea Party
Mensen, ideeën zijn er om uitvoerbaar te zijn.
Probeer dus niet tot in den treure weer nieuwe dingen erbij te verzinnen.
Bij fortgevechten kan ik ook wel hopen nieuwe dingen verzinnen (kannonen, schietgaten, kantelen, muurtjes om je achter te verschuilen, noem maar op), maar dat haalt de effectieve simpelheid weg.
Iedereen kan aan fortgevechten meedoen.
Zo zou dat ook moeten zijn met veldslagen, iedereen moet daar aan mee kunnen doen, zonder eerst een pagina's-lange handleiding te moeten lezen.